Doven Summer Glow-rasva, joka ruskettaa miedosti, on huippuhyvä!
Osti sellaisen eilen ilman suuria odotuksia, sillä yleensä itseruskettavat aineet eivät rusketa kalpeaa ihoani juuri lainkaan.
Mutta tämä halpistuote, tämä joka lupasi vain kevyen päivityksen, tämä rasva on ruskettanut olmijalkani yhden yön jälkeen. Illalla levitin, annoin kuivua ja olin jo huomaavinani silloin jotain. Mutta tänä aamuna jalkani ovat ruskeat. Ihme juttu!
Kommentit (11)
En ole edes ajatellut tuota pesuongelmaa. Purkki tuolla odottaa käyttäjäänsä... en ap.
Olisi kyllä eka kerta, kun kuulen, että itseruskettavan rusketus olisikin irtoväriä. Eikös ne perustu siihen, että iho itse tuottaa sitä väriä.
niin jää ihoon sormen jäljet. Mä en tajua miten ihmset käy siuhkussa vaan sillain, että kysvuesti sivelee pesuainetta iholle. Nun on pakko ennen saippuointia puolikuivaa ihoa hikata, jolloin siitä låähtee sellasta ällösstävää kuollutta ihoa.
Ei mitään ongelmia, väri on yhtä kauniisti kiinni kuin ennen suihkua. Eilen tosin vahasin säärikarvat pois, ja vahan mukana kaikki kuollut ihosolukko lähti.
Kovasti hinkkaamalla lähtee muuten oikeakin rusketus pois. Enkä kyllä muutenkaan harrasta hirmuista pesuaineläträystä kun otan suihkun, pelkkä vesikin kuivattaa mun ihoani aivan tarpeeksi.
pesuainetta (tai vaikka kevyttä rasvaa) jolloin iho saa suoja veden kovuutta vastaan.
iho on lähtökohtaisesti kalmankalpea. Sitten niitä on myös todella vaikea levittää niin, että lopputulos on tasainen, eikä läikikäs. Eikä niitä voi laittaa joka päivä, jolloin iho tosiaan on laikulla kun vanha ihosolukko lähtee parissa pesussa irtoamaan.
Itse keksin tämän doven viime kesänä, ja olen ollut siitä asti " fani" . Toki doveakin pitää levittää huolella, mutta koska se on teholtaan miedompaa, ei läikkiä synny kovin helposti. Päivetys on hillitty ja luonnollinen, ja tuotetta voi käyttää vaikka joka päivä, jolloin päivetys syvenee aste asteelta (kun samalla vielä saa vähän aurikoa), eikä missään vaiheessa tule sitä läikkäefektiä. Itse käytän n. joka toinen tai kolmas päivä dovea suihkun jälkeen ja toisina päivinä tavallista kosteusvoidetta. Hyvä ja kestävä päivetys.
Doven mainoskamppanjakin on muuten aika onnistunut. Kerrankin ruudussa näkyy normaaleita, eri ikäisiä, eri kokoisia ja eri näköisiä naisia. Toiset lähempänä, toiset kauempana protyyppisestä malli-kauneusihanteesta. Aiemmin kun mainostajien käsitys näistä langanlaihojen ja ylikauniiden mallien " vastapainoksi" toisinaan pistetyistä " normaaleista" naisista on sitten ollut rehevä xl-malli. Onhan sekin tietty tosi hyvä, että julistetaan, että " isokin voi olla kaunista" ,mutta ihan kuin vaihtoehdot olisivat luurankomalli tai xl-malli, ja ihan kuin kaikki " normaalit" naiset olisivat sitten ylipainoisia. Dove on ensimmäinen mainostaja, joka on laittanut ruutuun isoa ja pientä, laihaa ja rehevää, vanhaa ja nuorta, rintavaa ja lättärintaa, tummaa ja vaaleata jne.
Propsit Dovelle!
Mieto voikin olla tehokkaampi ja lopputulokseltaan kauniimpi kuin ne aineet, jotka on suunniteltu jo ennestään ruskean ihon ruskettamiseen.
Valitettavasti haisee kamalalle, kuten ilmeisesti kaikki itseruskettavat. En pystynyt käyttämään.
Mä en tajua miten ihmiset peseytyy sitä käyttäessään...