<3 <3 SyySSiSSit <3 <3
Kommentit (31)
moikka,
Juhannus meni pe ja la lasten kanssa särkänniemessä.
Tää päivä on menny pyykkiä pesten ja siivoillen.Just pesin keittiön,eteisen ja kodihoitohuoneen lattiat ku mies lähti lasten kanssa leikkipuistoon.Mulle on iskeny nyt se pesänrakennus vietti taas pahasti päälle.
Tuntuu että tekemistä olisi vaikka kuinka paljon.Ja jotenki tuntuu,että joka paikka on kamalan likainen.Päivällä pesin keittiön kaappien ovet ja alakerrassa kaikkien huoneiden ovet.
Pyykit pitäis viedä kuivumaan,tais olla neljäs koneellinen jo tänään.Olen ihan väsynyt ja poikki,mut pakko vaan siivoo.Tuntuu ettei tänne mitään vauvaa voi tuoda ku on likaista.
Mulla on jalat huonona,aika monena yönä pohje kramppaa/ vetää suonta.Liitoskivut ei vielä ole onneksi ilmestyy kuvaan.Viime raskaudessa ne oli tosi pahat.Ei meinannu pystyy kylkeä vaihtaa sängyssä ja autoon istumaan meneminen ja pois nouseminen oli tuskaa.
Huomenna on neuvola.Painoa tullu varmaan kunnolla.Mutta jotenki tuntuu ettei masu ole suurentunut.Mulla sf mitta oli lääkärin mukaan 24+4 jo 28 cm.Mutta veikkaan että kummiski se on kasvanut itse on jo tottunu siihen,että se maha on iso;)
turvotus klubin voin mäkin liittyä.Heti jos pitää pitempään seistät tai istua autossa ni nilkat turpoaa.Onneks se on vielä suht pientä.Toivon että ei menis edes niin pahaksi ku tyttöä (08/04) odottaessa.
pakko lähtee viemään pyykkejä kuivumaan.
AuringonTytär rv 29+0
Tänään kotiuduttiin mökiltä.
Kävin sielläkin kurkkimassa kuulumisia(ai mitenkö niin koukussa:))mutta en jaksanut kirjoitella kun yhteys siellä on elämääkin hitaampi.
Torstaina tuli ilmoitus että äitiyspakkaus noudettavissa,mutta ei sitä silloin keritty hakee joten haimme sen tänään(posti on ärrällä).joten tänään sitten pääsimme niitä vaatteita ihastelemaan:)))Musta/meistä tän vuoden pakkaus on sisällöltään ja väritykseltään tosi kiva.
Muo vähän nyt jänskättää kun turvotusta tuli yllätäin eilen ja on nyt lisäntynyt,pienoista päänsärkyä eilen illalla ja tänään sekä pienoisia valonvälähdyksiä,TOIVOTTAVASTI TÄMÄ EI OLE SITÄ MITÄ LUULEN!!!!!!!
Tiedän kokemuksesta ettei raskausmyrkytyksen oireiden kanssa ole pelleilemistä joten lepään tässä nyt ihan rauhassa ja jos vielä myöhemmin tuntuu tältä(lisäksi hieman huono-olo)niin lähdemme naistenklinikalle.
Toivottavsti tää menee ohi ja seuraava tarkistus kerta olisi ti neuvola aika.
Käytiin muutes tänään shoppailemassa vaaville vaatteita,otin kuviakin niistä teille ja masu kuva on kanssa uusi mutta linkittelen niitä tänne sitten huomenna.
Nyt alan lepäilemään ja katson tota leffaa joka just alkoi ja toivon että valonvälähdykset loppuu+päänsärky!!!
rakkausvauva 29+2
No pöh!
Terveisiä kättäriltä. Soitin sinne kumminkin silloin maanantai iltapäivällä (pikkusiskon painostuksesta) ja jouduin sitten sinne yöksi tarkkailuun varmuuden vuoksi. Sydänkäyrät otettiin pariinkin kertaan ja ultrattiin ja molempien mukaan kaikki on hyvin. Kipuja tai suppareita mulla ei missään vaiheessa ollutkaan, mutta kuulemma se istukan irtoamisriski on olemassa vielä pari viikkoa. Mä kyllä usko ite siihen, koska en mielestäni käynyt turvavöiden varassa ollenkaan vaan otin sen jarrutuksen vastaan jaloilla. Mutta joka tapauksessa hyvä kun tutkittiin. Olisin mä luultavasti sitten jossain vaiheessa alkanut hermoilla kunnolla. Ja tietty sekin kun maanantai päivä oli taas sen verran kiireinen etten ehtinyt huomaamaan liikkuiko Kihlis minkä verran. Sydänkäyrissä ei sitten tullut ollenkaan epäselväksi kun lätkät meinasivat irrota kun potkut osuivat niihin jatkuvasti =)
Pari viikkoa mun tarvii sitä liike seurantaa tehdä päivittäin. Jälkikäteen kyllä pelottaa ja hävettääkin ihan hirveästi. Vaikea tajuta miten mä olinkaan niin hullu että ajoin sellaista vauhtia ja sellaisella tiellä. Enkeleitä oli todellakin kyydissä!!
Ihanaa, tänään onkin sit viimeinen työpäivä tälle viikolle!! Ja lähdetään juhannuksen viettoon mökille. Tuleekin ahdasta kun tarvii ottaa kissatkin mukaan sinne kun muuten niillä tulisi liian pitkä aika olla keskenänsä.
Äiti ja systerikin olivat sopineet sen viime viikkoisen kränänsä joten kaikin puolin ihanaa päästä mökille!!!
Oli ihan hirveästi kaikenlaista mitä piti kommentoida, mutten taaskaan oikein muista..
PippuriMammalla ainakin oli jo paljon mukavampia kuulumisia, ihanaa!! Ja Piiulla suloiset masukuvat!!
Ja Nefertiti (menikös tuo nikki oikein) tervetuloa!!
Nyt mä koitan vähän saada töitäkin aikaiseksi joten kaikille teille oikein hyvää juhannusta!!!
Colis ja Kihlis 26+6
Meillä oli työpaikalla eilen näytevaatemyynti ja minä jouduin lähtemään koululle opettajan pakeille eli en eilen päässyt. Työkaverit kuitenkin lainasivat luottokorttiani joten minun piti tänään käydä kuittaamassa niiden ostokset (siellä ei siis voi maksaa rahalla vaan vain tuo kortti käy). Ja takertui siellä itsellekin mukaan jotain, InTownin toppi ja hamesetti eurolla ja jotkut housut sekä kengät. Noh tämä ei ole se mistä ole niiiiiiiiin onnellinen vaan se että kun porukat siellä näki mahani ja möläytin että pienet vaatteet ovat hiukan finaalissa ja äitiyspakkaustakaan en ottanut niin sieltähän löytyi vaikka mitä tytön vaatetta. Järkky muovikassillinen pieniä tytön vaatteita, suurin osa Tuttaa maksoi sit kympin. Nyt tekisi mieli vaan hipelöidä niin vermeitä eikä tehdä töitä lainkaan :) Että sitä ihminen tuleekin pienestä onnelliseksi... Jos nyt kuitenkin niiden töiden pariin. Toivottavasti vauvelista nyt sitten varmasti tulee tyttö, aika ikävää on poikaa noihin vermeisiin kyllä tunkea :)
Mukavaa torstaipäivää kaikille!
t: Typykkä ja Hermis sekä kaikki ihanat pienet vaatteet
Hyvä juttu että menit colis sinne kättärille vielä tarkistuttaa että kaikki on kunnossa ja hyviä uutisia sieltä sitten tulikin:)Nyt vaan sitten pari viikkoa rauhallisesti, just in case!
Typykkä.aivan samanlainen olisin minäkin noin ihanan löydön jälkeen että niitä vaan hiplailisin,tosi edullinen ja hyvä paketti:)
Me ei lähdetäkkään tänään vielä mökille kun miehen pitää olla keskustan stoccalla aamulla.Höh,noh lähdetään sitten sen jälkeen.
ovikello soi....palataan.
tanaan on kylla vasta KESKIVIIKKO joten tuo to-su pinon olis kai voinu jattaa huomisekskin hih!!
Mutta jatketaan nyt sitten tanne kun kerran availit! Kiva kun siella masupuolella ei ollu hataa- sun pelastyskin on voinu vetaa kihliksen hiljaseks! Kylla meidan ikaiset asukit jo tuon stressin ja paniikin tuntee...
Ja siella typykkako oli jo paassy hiplaamaan tyteleiden vetimia; mulla oli tarkotus tanaan noita kayda miehen siskolta hakemassa ja taas tuuli ohjelmanmuutos. Muuten kun viime viikolla tuota lipastoa nelosen vaatteista tyhjensin etta tulevat mahtuu tanne huoneeseen, mies vaan tuhahti etta on liian aikasta! Ei mullakaan ihan viela ole tuota hiplaamisintoa tullu; kai se tasta kesanmittaan...
Juhannuksen aleista, kertokaa jos jossain loytyy vaatteita asteikolla 15v-0 ika ( noh tarkemmin naa mun neidit on 15/11/8/4 ja tuleva vauveli) jotain parempaa paalle pantavaa siis juhlakamaa halvalla... laitan sitten muorin asialle niita ostaan kun tanne vauvajaisiin kuitenkin on lokakuun alussa tulossa!
mutta lahetampa tan nyt ennenkuin haviaa bittiavaruuteen kaikki!
-levinia ja Hope rv 27+4-
Mä täällä jo hermoilin hieman, huomaan myötäeläväni muiden juttuja vaikka en niihin niin aina kommentoikkaan!
Mulla oli eilen projekti joka ei sitten edennyt ollenkaan........ Mä en tajua tätä uupumusta joka saa nukahtamaan istuaalleen!!
Löydettiin kakkoshoitotaso meille!!! Kirosin miehelle, että miksi en löydä mistään sellaista... höh, laitan kuvan tähän kun en osaa selittää :D http://www.aijaa.com/v.php?i=664044.jpg eli tuollaista. No mä rekisteröidyin yhdelle keskosfoorumille, ihan päällä olevan tilanteemme ja mielenrauhankin vuoksi ja kirpparipuolelle laitoin ostetaan - ilmoituksen ja samana päivänä sain vastauksen ja nyt su pitäisi tuo hakea. Saa pidettyä alakerran pikkuvessassa ja siirrettyä vaikka yläkerran kylppäriinkin tarvittaessa ja menee kasaan niin ei vie tilaa. Ihan virallinen hoitopöytä on sitten lipastoinenn makkarissa.
Meitin vanhin täyttää tänään 11 vuotta!!! Ja sain tuossa ma kuulla häneltä, että seurustelee... Eilen lisää salaisuuksia tästä pojasta... Voih! Mihin aika menee?? Lapset ne kasvaa. On tuo nuori lempi suloista, supatellaan hiljaa kauempana ettei isi vaan näe ja ulos ei voi lähteä ilman huulikiiltoa...
Osaisiko joku oikeasti kertoa miten ihmeessä voi olla näin julmettu himo riisimuroihin??? Mä en hitsi muuta varmaan söisikään... Samoin haaveilen pussitetuista uusista autonrenkaista ruokalistallani... :P
Nyt taas taustalle... Palailemisiin!!!
-PippuriMamma & " MatiasMatilda" 29+...
ps. Kivaa etten ole ainoana päivistä pihalla ;)
Jaahas, vai että keskiviikko =) Onneks sentään oon oikeasti lähdössä juhannusta viettämään jo tänään, tai muuten olis tullu pitkä päivä huomisesta!!!
En saa kyllä töitä tälle päivälle aikaiseksi millään joten voisi ihan suosiolla lähteä kohta... Onneks mulla on niitä sisässä olevia tunteja viel käyttämättä!!
Vauvauinti juttuja katselin jo netistä, ootteko te muut koskaan olleet uinneissa mukana? Meillä olis suunnitelmissa sitten kun Kihliksellä 3 kk tulee täyteen. Se 5 kiloa taitaa tulla jo aikaisemmin, mikäli yhtään sukuunsa on tulossa =)
Ja nyt uudelleen oikein hyvät jussit kaikille!!
Satuitko lukemaan miten " unohdin" käskeä lapset nukkumaan yhtenä iltana....? Samoin elän ihan väärissä päivissä vähän väliä.... ja olin tossa muuten ihan väärässä viikossakin, kun äipän kanssa su juttelin puhelimessa.....
Moikka!
Täällähän alkavat alennusmyynnit nyt heti juhannuksen jälkeen ja minä etsisin vaatetusta ehkä Jesper&Juniorista tai sitten ihan perus Prismasta. Olen ostanut tuolta Jesperistä kyllä tähän asti aika pieniä vaatteita mutta nettisivuiltakin varmaan näkee mihin kokoihin asti siellä valikoimaa löytyy. Työkaveri ainakin osti sieltä kummitytölleen tosi kivan mekon tässä keväällä ja hinta oli jotain 15 euroa. Koko oli 122 tai jotain sitä luokkaa eli kyllä sieltä isompaakin löytyy- valikoima voi sitten olla hiukan heikompi. Ja tämä siis Forumin myymälässä, näitähän löytyy ainakin Sellosta myös. Itse löysin tytölle kivan juhlamekon täksi kesäksi Marimekon tehtaanmyymälästä (Herttoniemessä ja Hakaniemen hallissa parhaat myymälät) Ihana Gerbera-mekko maksoi 15 euroa- mutta tämä olikin joku erikoistarjous. Normaalistihan ne on ihan sikahintaisia, mutta alennusmyynti alkaa sielläkin ensi viikolla eli mahdollisuuksia löytää edullisestikin jotain on aika hyvä. Toivottavasti koltut löytyy, ei muuta kuin muori vaan ostoksille!
T: Typykkä shoppailufriikki, todennäköisesti meiltä löytyy vauvallekin niin paljon taas kampetta että vaikka käyttäisin kolmea vetimettä kerralla päällä niin sittenkään ei saisi kaikkea kulutettua :)
MUTTA Ihanat!!!!!!
Mäkin innostuin ottamaan päivitystä eli tässä 29+5 oleva masutin:
http://www.aijaa.com/v.php?i=664321.jpg
tuo 10kg rajan rikkoutuminen...... Alkaa olemaan pehmeää siellä ja täällä ;)
Olipas taas hienoja masukuvia sekä Piiulta että Pippurimammalta! Jännä miten erilaisia nuo masut voivatkaan olla, vaikka siis molemmat todella nättejä (tuskin rumaa vauvamasua on olemassakaan :) ). Extrakilot eivät kyllä teissä kummassakaan näy, joten no hätä. Ja se pieni pyöreys, jos sitä ylipäätänsä on havaittavissa kuuluu asiaan.
Jep, nyt tämä nainen aloittaa pakkauksen juhannusta varten.
Ihanaa keskikesän juhlaa kaikille, myös teille sudetti-suomalaisille sinne välimeren tuntumiin!
Haikarapolska ja neiti masukki 29+2
Aamulla sain taistella tän koneen kanssa kun ei netti pelittäny, enkä tietenkään päässyt edes lukemaan kuulumisia! Hitto ku ärsytti - no nyt taas toimii.
Onneks Coliksella oli kaikki hyvin ja todellakin oli enkeleitä matkassa!! Noissa tilanteissa tuskin kovin usein käy noin hyvin, valitettavasti.. Ja seurailehan nyt juhannuksenakin niitä liikkeitä, varmuuden vuoksi :)
Keskikesän synttärisankareita näytti olevan enemmänkin - meilläkin on tämä 6v neiti juhannus lapsi :) Viikon päästä sitten juhlitaan. Hyvin muuten muistuu nyt kun on raskaana, niin mieleen tuo aika esikoisesta - millaista oli olla viimeisillään kesän riennoissa ja kuumuudessa. Nyt saa olla tyytyväinen kun ei ole ihan siinä tilassa vielä ;) Vaikka meni se silloinkin ihan lepppoisasti.
PippuriMammalla taas nokka ylöspäin - Kiva kuulla! On nuo miehet välillä sitten niin MIEHIÄ :P
Ja kiitokset kuvista Piiu ja PippuriMamma - Mun maha muistuttaa hyvin paljon Piiun masua. Pystyssä ja edessä, poika mahako(?) Näinhän sanotaan.. Mutta ruumiinrakennekkin vaikuttanee ja minäkin tollanen hoikka ja siro.
Siitä puheen ollen, mulle painoa on tullut n. 8kg - ihan sopivasti. Mutta kyllä jenkkiksiin on jo tullut massaa ja käsivarret on mukavasti pyöristynyt :) Supistuksia oli eilen ihan kiitettävästi, kun käytiin naapurin tyttöjen kanssa pyöräilemässä ja kotona heiluin kuin heinämies, että sain paikat kuntoon.
Tänään käytin tyttöä taas hammaslääkärissä ja tehtiin synttärikutsuja. Kaupassakin vierähti muutama tunti, kun tehtiin juhannus-ruoka-ostoksia. Mökille suunnataan perjantaina, eli ainakin siihen asti käyn täällä vielä kuikuilemassa tasasin väliajoin ;D
Kaikille oikein hyvää juhannusta ja leppoisaa mieltä tien päälle suuntaaville! Apinaemo pitääkin vähän pitemmän palstatauon ja kesäloman aloittajiakin tais olla muutamia..
No niin mies häärää lakanoidensa kanssa - paras mennä vetämään ne!
Dumle rv 28 - huomenna :D
Se on nyt sitten se LOMA!!! Hassua, kuinka se aika meni nopsasti..
Hieman jopa " tyhjä" olo.. Kun keräsi kimpsut ja kampsut töistä lähtiessään.. Nyt vielä kun osaisi unohtaa nuo työasiat kokonaan toistaiseksi.. Eiköhän se tästä..
Pippurimammalta oli tullut ihgu masukuva!! =)
Dumle.. Vai että poikamasu.. Mä kun olen ihan varma, että odotan tyttöä.. =) Siis ei sitä ultrassa ole tarkistettu, mutta on vaan sellainen olo.. Saas nähdä.. =)
Ensi viikon puol välissä sitten suunnataan autonnokka kohti pohjoista.. Ähtäri-Kuopio-Savo... Sellaista reissua tässä kaavaillaan ja osin on nukkumapaikat jo varattukkin.. Mukavasti vielä saa noita mökkejä lomakylistä..
Mutta nyt lomasaunan lämmitykseen!
Leppoisasti tässä aamukahvin kera heräilen.. (Niin, aloin taas sen kahvin juonnin, ei pysty elämään ilman aamukahvia).. Miehellä tänään vielä työpäivä, joten heräsin hänen herätyskelloon.. Tänään jää hänkin lomalle.. Mukavaa!
Saatiin meidän juhannus suunnitelmatkin lyötyä eilen illalla lukkoon.. On muutamaan paikkaan pyydetty ja lähdetään nyt sitten naapureiden mökille, on tuossa suht lähellä ja päästään yöksi kotiin.. Eihän me tätä viime tippaan jätetty?? =)
Omalle mökille mennään sitten kun lapset kotiutuu..
Haikarapolska taisi pohtia tuota Viron matkailua..? Me ajateltiin myös miehen kanssa lähteä kaksin käymään Tallinnassa, jos vointi antaa myöden.. Ollaan perinteisesti otettu joka kesä sellainen meidän kahden reissu, yleensä juuri Viroon.. Mutta siitä mainitsemastasi kylpylähotellista mulla ei kyllä ole kokemuksia..
Mutta mukavaa Jussia kaikille!
Jussi se sitten tulla tuivertaa oikein väkisin... :) Mutta eipä tuo haittaa, tervetuloa vaan ;D En sitten aikoihin ole käynyt, paitsi eilen koitin kirjottaa romaania menneistä tapahtumista, mutta ei sitten tykännyt millään lähteä, että myös meillä oli koneessa jotain... Mukavia masukuvia :) Itse en oikein hallitte näitä tietokoneita niin, että saisin masuni näkyviin, mutta takaa ei huomaa, että raskaana olen, eli eteenpäin mennään ja alhaalla on, ollut siis koko ajan. Moni on ihmetellyt, että koska tulee, kun on noin alhaalla. Kuinkahan alas sitten laskeekaan, kun laskeutuu...polvissa sitten roikotellaan. ;D
Flunssaa on ollut ja neidillä korvatulehdus, taas. Viikko kontrollista, niin toista korvaansa valitteli. Lekuri kyl sanoi, että toisesta korvasta näkee, että on ollut tulehdusta, mutta ei hänen mielestä ollut aihetta toimenpiteisiin, eli se on ollut jo sillon. Ehkä siis vanha tulehdus ei ollu mennyt kuurilla kuin toisesta korvasta.
Tänään olisi neuvola. Viimeksi lekurin jälkeen en kai käynyt kertomassa kuulumisia, mutta kyllä kaikki oli ok. Vastasi sillon viikkoja, vaikka alku lekureissa kahtena kertana oli sitä mieltä, että reilun viikon pienempi...sama lekuri siis. Mutta on sitten kai ottanut spurtin... Tänään sitten kuulee, että onko masu edes kasvanut :) tuntuu vaan välillä siltä, että se pysyy paikoillaan... Ahtaaksi käy elämä tuolla vatsanahkan sisäpuolella. Elämää on päivän mittaan niin paljon, että huh! Vaikka tervetullutta se elämä on, koska hiljaistakin on ollut.
Jussia vietetään ihan vain kotona. Perinteisesti saunoen ja grillaten. Pyykkiä pesten... Lähdemme reissuun sunnuntaina iltasella, kun mies hakee asuntoauton aamusta. Menemme tuttava perheen luokse kalajoelle muutamaksi päiväksi leikkimään ja sitten menemme sukuloimaan vuolijoelle. Sen jälkeen hurautamme kotia. Viikko siis olisi tarkoitus olla reissun päällä. Kiertoteitä menemme sinne tänne. Ja se on kyllä mukavaa. Monesti on nyt tässä sen onnettomuuden jälkeen tullut mieleen, että meillä on sama miehitys. 3 aikuista ja 2 lasta joista toinen vain on masussa...no, mutta ei saisi liikaa miettiä tuommosia.
Coliksella oli tuuria mukana sen hirven kanssa. Onneksi selvisitte säikähdyksellä!!!!
Nyt lähden sinne neuvolaan ja tulen sitten tänään myöhemmin kertomaan mitä masukille kuuluu...
vm78 ja iiro 31+NOLLA eli taas paukkui!
Minäkin kahvikupposen kera tässä naputtelen.. Heräilin vasta 9.30(!) ja tyttö pikkasen minun jälkeen. Mies nukkuu, kun oli taas yövuorossa..
Taitaa mennä tämä päivä juhannuksen juhlinnan valmisteluihin, tavaroiden pakkaukset, marsuille puhdas häkki ja paljon sapuskaa, pyykkiäkin vois vielä pyöräyttää ja vähän imuroida. Lakanat vaihdan, niin on kiva tulla viikonlopun jälkeen puhtaaseen petiin :)
Piiu - Mulle ainakin kaikki sanoo että ihan selvä poikamaha, niin tomerana pallona, edessä heiluu ;) Saa tosiaan nähdä sitten syksyllä. Mulla ehkä onkin enempi poikaolo - mutta raskaus on sujunut kyllä prikulleen samalla tavalla kuin tytöltä, äitiyskortissa on täysin samat merkinnät jokaisen viikon kohdalla.
Tuo mun poikaolo voi kyllä johtua ihan siitäkin että periaatteesta haluan taistella miehen kanssa siitä kumpi se on - mies kun liputtaa kiven kovaa tytön puolesta ;D
Ei pysty nyt keskittymään tähän kirjoitteluun, kun tyttö yrittää pukea päälle ja hoputtaa äitiä samalla.. Palaillaan!
Dumle.. Ymmärrän sun kannan tuohon.. Olen joo kyllä kuullut monelta, lähes kaikilta, että ompas " poikamaha" ja että kyllä sieltä poika tulee.. =) Noh! Minäpä periaatteesta kapinoin vastaan ja sanon odottavani tyttöä kun niitä minulla jo kolme on ennestäänkin.. Vaikka mulle se onkin ihan sama kumpi tulee.. =)
Sittenhän se nähdään.. =)
Jussi meni oikein mukavasti.. Saunottiin ja syötiin.. Toissayönä vetäsin 11 tunnin yöunet, kun tuli valvottua hieman.. Ei ollenkaan mun tapaista.. Kyllä sitä vaan huomaa, että tarvitsee jo enemmän lepoa.. Mieskin oli ihan ihmeissään, kun heräsin vasta klo 12.. Odotteli jo aamukahvin kera, että heräänkö ollenkaan.. =)
Oltiin naapureiden mökillä saunomassa aattona.. En siten pystynyt kastelemaan itseäni järvessä.. Ihan pahaa teki kun olin siellä polviani myöten.. Vaikka se kuulema lämmintä olikin.. Olen kyllä aina ollut tällainen vilukissa.. Ajattelin, että jos itseni sinne veteen väkisin runnon, tulee sairaalaan lähtö! =)
Hiljainen viikko takana, tänään tulee omat lapset ja miehen lapset.. Ihanaa! Elämää taloon!! =) Ajattelin illalla paistella lettuja.. Hilloa ja kermavaahtoa.. =) Nam!
Joku kyseli vauvan hikkailusta.. Täällä se on joka päiväistä..
Odottelen tässä, että tuo mieskin heräisi.. Ollaan parina päivänä käyty kävelylenkillä ja josko siitä saisi seuraa tänäänkin.. Ihana ilma!
Piiu ja 007 rv 31+2