Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on hyvä tekosyy kieltäytyä vierailusta?

Vierailija
19.06.2007 |

Sori, kun toistan itseäni, mutta kun tämä asia ei sen vanhan ketjun perässä saanut mitään vastakaikua, niin teen uuden aloituksen.

Eli lyhyesti: inhoan kälyäni. Veli odottaa meitä jussiksi kylään. Lapset haluaa mennä, mies haluaa mennä. Minä en.

Keksikää joku hyvä tekosyy, jolla pääsen tästä vierailusta. En jaksa kattella sen naisen omahyväistä naamaa...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa työ jossa ollaan myös pyhinä töissä, siinä ssyy eikä tarvoitse edes keksiä, vaan todellinen.

Vierailija
2/9 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jotain sinne päin se oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku näyttää sulle pihansa jos sitä tykkää laittaa, ja jos se näkee vaivaa laittaakseen ruokaa teille? Ei pahalla, mutta kuulostat aika kateelliselta..

Vierailija
4/9 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot miehelles ettet halua mennä ja keksitte yhdessä toisen paikan, mihin menette. sanotte kälylle että teille tulee vieraita.

Vierailija
5/9 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa apuja mistään, mies on aina töissä, eikä tee mitään auttaakseen. Mulla on aina kädet täynnä töitä, ihan että saan tehtyä palkkatyön, lastenhoidon ja kotityöt, KAIKKI YKSIN!!!!!

Kun taas mun veli on täysin vaimonsa tossun alla ja tekee kaiken, että käly voi just keskittyä kaikkeen sellaseen, kun johonkin pilatekseen, pianon soittoon ja ryytimaahan. Josta sitä sitten kaikki kuorossa kehuu!

Ja olen tätä nyt sitten niin kurkkuani myöten täynnä, että en enää millään jaksaisi.

Ja kyllä olenkin kateellinen sille, koska mua ei kukaan halua arvostaa tai kehua mistään, vaan aina verrataan tuohon yhteen ihmiseen. Ja olen tosi loukkaantunut tästä mun vanhemmille, etenkin äidille ja aion asian ottaa vakavasti puheeksi, niin kuin mua joku tuolla toisessa ketjussa kannustikin. Mutta siitä ei nyt tähän juhannukseen mitään muutosta synny.

Että niin.

ap

Vierailija
6/9 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muut perheessä haluaa mennä ja viihtyy. Ja kai tykkäät veljestäsi? Ei hänen tapaamisensa voi olla yhdestä akasta kiinni. Ja sit seuraavaksi jussiksi tai muuksi juhlapyhäksi ajoissa jotain muuta menoa tai muu kyläpaikka, jos kerta tämä on niin kauhea vaihtoehto.

Vierailija
7/9 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarkoittanut ilkeillä, vituttaisi itseänikin jos pitäisi pyhät katella jonkun muijan " täydellistä elämää" . Onko sulla sitten muita ideoita, muuta kivaa tekemistä?

t.8

Vierailija
8/9 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat muuten turhan tarkkoja tietoja perheestäsi ja kälystäsi (kylpytynnyri, pilates jne)

Aikuisuus on sitä, että teet omia ratkaisuja. Miten paljon olet aikaisempina juhannuksina joustanut muun perheen vuoksi? Ei voi olla niin, että aina se on äiti joka joustaa. Hanki oma elämä, eli luo itse perheellesi oma juhannus.

Vierailija
9/9 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käly on paikalla, ei veljen kanssa saa edes mitään keskustelua aikaiseksi, kun veli höösää akkansa kimpussa, niin kuin se olisi joku harvinainen arvovieras " onko sulla vielä kahvia, anna mä kaadan" " istu nyt jo alas, niin mä laitan tämän ja tuon" " ei sun tarvi, minä teen..."

AAAARRGH!!!

ap