Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ihan kamala?

Vierailija
07.10.2008 |

Minulla on töissä aivan kauhea ilmapiiri, ja vaikka itse työstä pidänkin niin ilmapiiri saa minut voimaan pahoin. Olen lopettamassa tämän viikon jälkeen kun vaihdan työpaikkaa.

No, eilen olin normaaliin tapaani lähdössä töihin, mutta juna olikin yli 20 minuuttia myöhässä. Näin ollen olisin myöhästynyt töistä noin 20 minuuttia. Olen myöhästellyt junien takia aika paljonkin, ja työni on minuuttiaikataululla menemistä ja tulemista.

Iski sellainen ahdistus, että lopulta jätin menemättä. Kävin lekurissa hakemassa sairaslomaa ja -todistuksen, ja soitin esimiehelle, että olen kipeä. En aio mennä tänäänkään. Enkä koko loppuviikkona. Sitten ei tarvitsekaan enää koskaan mennä sinne kun vaihtuu työ.

Olen ollut aina aika herkkä, ja eilen pyöräillessäni ohi kerrostalon, jossa lapsena asuimme, muistui mieleeni, että 3. luokalla koulussa jännitin niin paljon kouluun menoa, että oksensin matkalla ja tulin kotiin. 2. luokalla koulussa en uskaltanut mennä muiden kanssa samaan aikaa välitunnilta sisään kun pelkkäsin, että minua pilkataan siitä, että tykkäsin yhdestä 4. luokan pojasta. Jäin piiloon hiekotuslaatikon taakse kunnes kaverini tuli etsimään minua.

En olisi uskonut, että näin alas vajoan aikuisenakin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kynnys nousee päivä päivältä astua takaisin sinne.

Taustaksi sen verran, että olen ollut vasta vajaan kuukauden paikassa, ja jo noin kahden viikon jälkeen sain tietää, että olen saanut paljon paremman työn ja en usko että tiimiläiseni ottivat sitä kovin hyvin. Tästä syystä ilmapiiri on aika ahdistava...Onneksi pomo ymmärsi.

Ap

Vierailija
2/3 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois vain. Tässä kohtaa se on hyväksyttävää, ihmisiähän me kaikki ollaan.

Nauti syksystä ja rentoudu, lataa itseäsi uusiin miellyttäviin haasteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei voi mitään. Satunnaisen myöhästymisen voi laittaa junan syyksi, mutta jos niin käy yhtenään niin eikö pitäisi mennä aikaisemmalla junalla?