Lue keskustelun säännöt.
Mitä maksaa yksityisellä gynekologilla käynti?
19.06.2007 |
ajattelin siis käydä yksityisellä jälkitarkastuksessa. Varmaan papa koekin otetaan samalla. 50¿? 100¿? ja Kelahan ei varmaan korvaa mitään?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja papakoetta ei tarvittu. Tekee diagnoosin haistelemalla.
Siis kelakorvaus tuli suoraan tiskillä. Ennen korvausta summa oli 128 euroa. Papakokeen osuus oli 35 euroa.
Kelalta tulee myöhemmin tilille muutama euro. Kallista!