Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmea uimahallikäynti

Vierailija
06.10.2008 |

Tuli tuosta takamuskeskustelusta mieleen parinviikon takainen uimahallikäynti. Voi herranjestas sentään- en nähnyt ainúttakaan siistyttyä pillua vaan sellaisia karvareuhkoja kaikki. Taisi olla lauantaina kaikki pienten lasten äidit siellä. Ettekö te naiset tosiaankaan aja karvojanne? Mä en kykene käsittämään kuinka joku voi elää sellaisen mäyrän kanssa. Yhdellä roikku karvat suunnilleen polvissa kun se päästi ne vapaaks sieltä uimapuvusta, yök! Jos mä olisin mies niin en tikullakaan koskisi sellaiseen pilluun. Mutta olen nainen ja pidän bikinrajat kunnossa ja oikeestaan melkein posliinia, sellainen pieni kiitorata vain on.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta pehko on kiva.

N22

Vierailija
2/23 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään karvoitus vain häppäreiden yläpuolella. Vaihtelu virkistää, joskus posliinikin on kiva.

M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

herranjestas sentään, miten jotakuta naista jaksaa noin hirveästi kiinnostaa ja ärsyttää toisten naisten pillukarvat. Ei luulisi olevan sulta poissa vaikka heidän pilluihinsa ei kukaan koskisikaan. ;)

- mies, 41 v -

Vierailija
4/23 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaisi maistaa... mmmm.nam.

Vierailija
5/23 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida ap:lla on kummoista elämää kun uima-halli reissulla moiseen törmää! Minä ainakin olen uima-hallista nauttimassa kuntoilusta, ei missään vaiheessa ole tullut katseltua muitten naisten alapäitä, vartaloita tai mitään muitakaan ruumiinosia. Keskityn ihan itseeni. T: posliini

ps. ja eikös se ole vaan sinulle etu jos muut on karvaisia... jos meinaat että miehet pitää posliineista enemmän. ;)

Vierailija
6/23 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset ihmiset joutuvat taskuvarkausten kohteeksi ja muidenkin vedätysten. Paljonko luulet vievän aikaa vilkaisu toisen pillunkarvoihin? 10 minuuttia? Pienetkin asiat herättävät joidenkin mielissä ajatuksia. Sinulta menee yksityiskohdat ohi. Et kelpaisi silminnäkijäksi rikoksen selvittelyssä. Keskittyisit vain olemaan ohi kävelevä sivullinen.

Vierailija
7/23 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset ihmiset joutuvat taskuvarkausten kohteeksi ja muidenkin vedätysten. Paljonko luulet vievän aikaa vilkaisu toisen pillunkarvoihin? 10 minuuttia? Pienetkin asiat herättävät joidenkin mielissä ajatuksia. Sinulta menee yksityiskohdat ohi. Et kelpaisi silminnäkijäksi rikoksen selvittelyssä. Keskittyisit vain olemaan ohi kävelevä sivullinen.

Ap täällä, kirjoitin äsken pitkät perustelut, mutten lähettänyt viestiä. Sinkku-ihmisenä sitä ehtii pohtia ja katsella toisten pillukarvoja ja miettiä että minkälaista seksi-elämää tai perhe.elämää ne mäyrineen viettävät...siinä ajatukset ja puhe mistä puute-sanotaan.

Vierailija
8/23 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siistin kyllä, mutta posliiniksi en voi ajaa, atopia villiintyy... Seksiä harrastamme päivittäin ja se on erittäin tyydyttävää. Kuinka ne karvat siihen seksin laatuun liittyy?

Vierailija
9/23 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin venäläisiä emäntiä suihkussa ajelemassa mäyriään ja jalkakarvojaan!!!

Vierailija
10/23 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varkaalla oli aivan kaamea tuhero". Millaisia rikoksia ympäristöstäsi oikein etsit? Kerro ihmeessä lisää, seksipalstallahan tässä ollaan...

Vierailija
11/23 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP voisi miettiä parrakkaan miehen nähdessään, että minkähänlaista tuollaista karvanaamaa olisi suudella tai onko se epäkäytännöllinen ruokaillessa.

Kyse ei ollut siitä, että joku tuijottaisi ainoastaan toisten pillun- tai pallinkarvoja, vaan siitä kuinka aistii ympäristöään ja käsittelee sitä informaatiota.

Oletko vähän yksinkertainen?

"Varkaalla oli aivan kaamea tuhero". Millaisia rikoksia ympäristöstäsi oikein etsit? Kerro ihmeessä lisää, seksipalstallahan tässä ollaan...

Vierailija
12/23 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettii kaikenaikaa asioita. Mietin vaan, että onko uimahalliin valikoitunut tietty joukko naisia ,jotka eivät aja karvojaan?Ja mistä se ehkä kertoo? Sosiaaliluokasta? Elämäntilanteesta?Tai kuuluuko se boheemiin elämäntapaan? Tulisikohan minusta hyvä rikospaikkatutkija... t ap

Vierailija
13/23 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään katsoa esimerkiksi salaa kuvattuja videoita naisten masturboinnista tai heteroparien seksistä. Näitä pätkiä löytyy ihan mukavasti vertaisverkoista.

-12

#12 ON VOYERI.

Vierailija
14/23 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin (pikkupaikkakuntamme) uimahallissa harvoin näkee siistittyjä tai vielä harvemmin posliinipimpsoja?? Mikähän siinä sitten on?

Pari viikkoa sitten olimme perheen kanssa kylpylälomalla, ja siellä naistenpuolella (yllätys-yllätys) se posliini olikin yleisempää kun tuherot. Itse ole pitänyt paikat posliinina monet vuodet joten olo oli ihan kotoista.

Vierailija
15/23 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken maailman bb-wannabet keskittyy posliinin ylläpitoon, mäyriä kanniskelevat joskus johonkin muuhunkin. Ei vais. Minäkin tykkään katsella ihmisiä ja havainnoida ympäristöäni, mutta mulle on kyllä ihan yksi hailee, onko uimahallissa vastaantulijalla mäyrä vai kiitorata... Ajatus, että pimppikarvat kertoisivat sosiaaliluokasta, tuntuu kuitenkin aika lapselliselta. Ikävä kyllä ap taitaa olla ihan aikuinen.

Vierailija
16/23 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti joku lauantai olen menossa, tämä ap:lle tiedoksi ja varoitukseksi.

ennen "pidin huolta" häpykarvoituksestani, mulla oli varsin kaunis lävistyskoru pimpissä eikä sen kanssa oikein käynyt kuin posliini. tykkäsin tosi paljon tyylistäni enkä kuvitellut ikinä vaihtavani muuhun.

ensimmäinen synnytykseni oli erittäin kivulias kokemus, ja sen jälkeen en ole halunnut ehdoin tahdoin tuottaa kipua genitaali-alueelleni (paksut karvat täytyy poistaa vahalla juurineen, sheivaaminen jättää samantien näkyvän tumman sängen sekä pisteliään tunteen). luultavasti kykenisin kestämään kivun jos kertakaikkiaan haluaisin, mutta en halua. ehkä olen sen verran lempeämpi ja suvaitsevampi itseäni kohtaan nykyään.

mutta pointti oli siis, että pysy ihmeessä lauantaisin pois uimahallilta, en halua mielenrauhasi järkkyvän mun ihokarvojen tähden!

Vierailija
17/23 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en ajellut häpykarvojani ennen sinne menoa, harkitsin kyllä, mutta jätin sen tekemättä kun tuli kiire. Ajattelin, että ei tarvitse kun en ole sinne menossa ketään iskemään ja mieheni on pitkällä työmatkalla, joten häntä varten voin vahauksen/ajelun tehdä myöhemminkin. En kyllä ajatellut, että joku mun pimpsakarvoja olisi arvostellut, kun lapseni kanssa olin uimahallissa, ja vielä kaiken lisäksi nainen!!

Keksi jotain muuta tekemistä nainen hyvä. Niin ja by the way meidän seksielämä on todella aktiivista ja onnellista, eikä sitä ole häpykarvat haitanneet koskaan vaikka aina en niitä ehdi ajellakaan. Kannattaa hankkia sellainen mies, joka arvostaa naisessa muutakin kuin mitä ulospäin näkyy.

Vierailija
18/23 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ostaa uusia vaatteita. Läskeistä on turha välittää ja suuseksin antaminen karvapehkon sisällä olevalle klitorikselle on yhtä miellyttävää kuin paljaalle.

On todettava, että karvoituksissa on eroa. Toisilla se peittää häppärit kokonaan ja leviää reisiin, napaan sekä persvakoon asti. Et ilmeisesti kuulu itse tähän ryhmään. Mielestäni luonnollinen karvoitus on ihan jees, jos se on lievää ja pääasiassa klitasta ylöspäin.

mies

Kannattaa hankkia sellainen mies, joka arvostaa naisessa muutakin kuin mitä ulospäin näkyy.

Vierailija
19/23 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta takamuskeskustelusta mieleen parinviikon takainen uimahallikäynti. Voi herranjestas sentään- en nähnyt ainúttakaan siistyttyä pillua vaan sellaisia karvareuhkoja kaikki. Taisi olla lauantaina kaikki pienten lasten äidit siellä. Ettekö te naiset tosiaankaan aja karvojanne? Mä en kykene käsittämään kuinka joku voi elää sellaisen mäyrän kanssa. Yhdellä roikku karvat suunnilleen polvissa kun se päästi ne vapaaks sieltä uimapuvusta, yök! Jos mä olisin mies niin en tikullakaan koskisi sellaiseen pilluun. Mutta olen nainen ja pidän bikinrajat kunnossa ja oikeestaan melkein posliinia, sellainen pieni kiitorata vain on.

Oikein hyvä, että sulla on karva-asiat kunnossa ja joudat muiden pilluja vahtaamaan uimahallissa! Monet äidit voi olla tosiaan väsyneitä, masentuneita tai muuten sairaita, ettei ekana jaksa pillukarvojaan ajatella. Ehkä oma elämäs on niin täydellistä.

Vierailija
20/23 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit lukutaitoinen niin tekstistäni käy kyllä ilmi se, että osaan myös vahata/ajella häpykarvani, mutta se että sitä ei aina tarvi olla ajattelemassa, on plussaa. Eli arvostan ihmistä joka ymmärtää että aika on perheen äidillä/isällä rajallinen (Ja tiedoksi näsäviisastelijoille, että arvostan miehessä myös monia muita ominaisuuksia).

ei ostaa uusia vaatteita. Läskeistä on turha välittää ja suuseksin antaminen karvapehkon sisällä olevalle klitorikselle on yhtä miellyttävää kuin paljaalle.

On todettava, että karvoituksissa on eroa. Toisilla se peittää häppärit kokonaan ja leviää reisiin, napaan sekä persvakoon asti. Et ilmeisesti kuulu itse tähän ryhmään. Mielestäni luonnollinen karvoitus on ihan jees, jos se on lievää ja pääasiassa klitasta ylöspäin.

mies

Kannattaa hankkia sellainen mies, joka arvostaa naisessa muutakin kuin mitä ulospäin näkyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme