Karmea uimahallikäynti
Tuli tuosta takamuskeskustelusta mieleen parinviikon takainen uimahallikäynti. Voi herranjestas sentään- en nähnyt ainúttakaan siistyttyä pillua vaan sellaisia karvareuhkoja kaikki. Taisi olla lauantaina kaikki pienten lasten äidit siellä. Ettekö te naiset tosiaankaan aja karvojanne? Mä en kykene käsittämään kuinka joku voi elää sellaisen mäyrän kanssa. Yhdellä roikku karvat suunnilleen polvissa kun se päästi ne vapaaks sieltä uimapuvusta, yök! Jos mä olisin mies niin en tikullakaan koskisi sellaiseen pilluun. Mutta olen nainen ja pidän bikinrajat kunnossa ja oikeestaan melkein posliinia, sellainen pieni kiitorata vain on.
Kommentit (23)
menen sinne uimaan tai vesijuoksemaan. En mene esittelemään ajelematonta alapäätäni, tissejäni, läskejäni tai mitään muutakaan yksityiskohtaa itsestäni. Jos joku kohta minussa haittaa jotakuta muuta uimahallissa samanaikaisesti olevaa, en voi muuta kuin todeta "Voi-voi".
Mun mielestä on perverssiä katsella toisia uimahallissa olevia "sillä silmällä", että tarkkailee kenenkään pillukarvoja, mahamakkaroita tai ylipäätään mitään kohtaa toisen vartalossa.
Paljon yököttävämpää on se, mitä silmä ei suraa näe;
jalkasienet, visvasyylät, märkärypi (jonka kyllä näkeekin) jne.
Ja yököttävintä kaikista: moukkamaisesti käyttäytyvät pikkusieluiset besser-wisserit .
Jos karvat rehottaa napaan ja reisiin asti, voi vaan todeta: onneksi itsellä ei ole tuollaista karvareuhkaa. Ne siis eivät muita haittaa.
Voisit ihan hyvin masturboida suihkussa ja jos joku täälä arvostelisi, toteaisit vain, että ei ole pakko tuijottaa, toisten tuijottaminen on pervoa etkä ole edes exhibitionisti...
En mene esittelemään ajelematonta alapäätäni, tissejäni, läskejäni tai mitään muutakaan yksityiskohtaa itsestäni. Jos joku kohta minussa haittaa jotakuta muuta uimahallissa samanaikaisesti olevaa, en voi muuta kuin todeta "Voi-voi".
Olen ihan hämmästynyt. Tarvitseeko sitä oikein suuttua jos joku arvostelee ajamatonta pimppiä? Tässä kohtaa voisin kysyä että ahdistaako teitä oikeasti seksielämänne kun pitää oikein suuttua? Minua nyt vaan yököttää sellaiset reisille leviävät karvoitukset. Kyllä mulla on elämää, ei täydellistä kylläkään, mitä on täydellinen elämä? Ja olin taaskin siellä uimahallissa..ja totesin taas saman, mutta minua nyt vaan viehättää sellainen, että ihminen hoitaa itseään ja pitää huolta naisellisuudestaan. Jonkun mielestä karvat ovat naisellisia- ihan vapaasti saa ajatella niin. Viittaan siis allaolevaan viestiin.Seuraava aloitukseni voisi koskea ylipainoa..