Meillä on jo 5 tyttöä!
Poikalasta aina halunnut. Uskallanko vielä yrittää?
Kommentit (17)
Muistan joskus lukeeni lehdestä, että joku seura (Aleksis Kivi-seura tmv. liittyi kuitenkin Kiveen) on luvannut tukea sellaisten perheiden lasten opiskeluja, joilla on " seitsemän veljestä" !:)
Eli nimenomaan seitsemän poikaan, en tiedä kuulutteko enää mukaan jos poikia kahdeksan;) mutta kannattaa ottaa selvää?:)
Vai pelkäätkö, että tulee tyttö? Entä, jos tulee, niin onko se pettymys? Jos on pettymys, niin sitten ei kannata yrittää.
jos tyttö olis yhtä rakas kuin poikakin niin sitten yritä pois jos miehesi kanssa haluatte oikeasti 6 lasta.
Tyttöjä kun ollaan tekemässä, niin siittiöt pitää saada jo valmiiksi (pari päivää ennen ovista)jemmaan ennen munasolun irtoamista, jotta nopeat y-siittiöt ehtivät kuolla ja pidempään elävät x-tytöt ehtivät sitten rauhassa uida jo vastaan pian irtoavaa munista.
Mutta eihän nämä varmoja keinoja ole, jotain voi sitlti yrittää aikatauluttamalla ja hyödyntämällä tietoa siitä että x- siittiöt elävät pidempään kuin y:t ja y:t taas ovat nopeampia kuin x:t mutta kuolevat nopeammin.
Meillä myös 5 ihanaa tyttöä ja olen siitä todella ylpeä. Tosin katraamme täydentyy kuukauden kuluttua ja saa nähdä saadaanko kuudes tyttö :o)
Ei kun yrittämään vain.
7:ttä odottaessaan äiti neuloi valmiiksi vaaleanpunaisen nutun ym., ei voinut edes kuvitella, että poikalapsi tulisi, vaikkei asiaa ultralla tai muulla oltu varmistettukaan. Nimikin taisi olla valmiina.
Aivan ihana tyttösarja on. Kateellisena olen seurannut sivusta.
Meillä on poika ja tyttö. 2 poikaakin olis ollut ihan jees!, mutta ajatus kahdesta tai useammasta tytöstä tökkii.
Me mieheni kanssa pysytellään tuossa yhdessä lapsessa (korkeintaan kahdessa, sekin on erittäin suuri JOS) jo ihan siksi, että sitä omaakin aikaa järjestyy huomattavasti helpommin kuin useamman lapsen kanssa.
Järki käteen, vaikka ne vauvat niiiiiin söpixiiiiii oiski.
Eikä olla edes tyttöä yritetty, vaan ollaan vain haluttu LAPSI!
Jos 6. tyttö olisi " katastrofi" niin ei kannata yrittää, jos taas haluat enemmän lapsen kuin pojan niin sitten ei kun hommiin;D
T. 8 pojan ylpeä äiti
Mieluummin ottaisin tyttökatraan kuin lauman riehuvia poikia, jos pitäisi valita. Minulla on molempia.
Useimmiten on niin että tytöt tuo niitä poikia ja perheessä naisen puoleiseen sukuun on kiinteämmät yhteydet kuin miehen sukuun.
Rakastan pieniä tyttöjä! Minulla on poika ja tyttö ja huomaan selkeästi syrjiväni poikaa huomaamattani.
Yritän toki kaikkeni että kohtelu olisi tasapuolista.
Haluaisin kolmannen lapsen mutta en kestäisi jos tulisi poika!
Minulle oli jo kauhea järkytys tuo ensimmäinen...
Lähetä muutama tyttö minulle, jooko?
Muistathann vanhan sanonnan että vain TOSIRAKASTAJAT tekevat vain tyttöjä!!!
Vierailija:
ei ainoatakaan poikaa, vaikka pojan haluaisit. Luultavasti olet kateellinen meille joilla on myös poika.