Hitto että ottaa aivoon nuo saakelin mopopojat!!!!!!!!!!!!
Täällä ruskeasannalla päristelevät pitkin yötä noilla viritetyillä mopoillaan! Ihan järjetön meteli lähtee!! AAARRRGGHHHH!
Kommentit (34)
Päivisin on ehkä muuta tekemistä. Onneksi nuorilla on vielä vapaus valita aika milloin ajavat.
" Miksi sitten et muuta muualle ??????"
Joku komentoi näin mopojen häirinnästä.
Olipa tosi älykästä ! Oletko itse onneton mopopojan äiti joka ei saa otetta mopoa huudattavaan poikaansa???
Mopot kuriin! Jos saadaan kiinni tälläinen mopo niin valtiolle vaan koko vehje. Kunnes " mikset-muuta-muualle" - älypää- ostaa uuden ...!! Mutta kestää se vähän aikaa kummiskin.
Vierailija:
Sinäkö sen päätät mikä on turvallista ja mikä ei ?
Vierailija:
kyse on myös turvalisuudesta, 70km/h vauhti kävelytiellä ei ole TURVALLISTA! Sitä on ihan syytä pelätäkin, oli sitten nicopetteri tai nicopetterin äiti tai kuka tahansa.
no minä en tietenkään voi päättää mikä teini-ikäisen mielestä on turvallista, mutta jotenkin järkikin sen sanoo, että jos viereisellä autotiellä nopeusrajoitus on 50 km/h, niin kävelytiellä kenties pitäisi ajaa hiljempaa eikä kovempaa? Vai oletko eri mieltä? Kävelytiellä ajaa pyörillä pieniäkin lapsia, joille liikkuminen pitäisi myös olla turvallista. Kun kymmenen nuoren lauma mopoilla viuhuu ohi joka puolelta toisiaan takaa ajaen, siitä on turvallisuus ja järki kaukana.
Jonka elämä pyörii av-palstan varassa ja kyselee täällä joka toinen päivä milloin tulee lapsilisät.
p.s en ole vielä mopopojan äiti, tulevaisuudessa kylläkin.
täällä taitaa muutama olla huonolla tuulella;)
Juhannusstressiä mammoilla? (Tai mopojen äänien takia huonosti nukuttuja öitä?)
ja jätskiautokin on liikkeellä hirmuisen myöhään illalla :)
Koneet on nyt pari päivää nousseet päältä, varmaan johtuu rullaustieremontista, joka vaikuttaa laskeutumis- ja noususuuntiin.
Mä viihdyn Ruskeasannassa kuitenkin oikein hyvin, ja jos joskus alkaa tuo meteli riipimään, niin muutan kyllä sitten maalle.
Todella rasittava. Miksi senkin pitää aina tulla iltaisin ????
Hyvin kaikuu kerrostalojen seinistä....
Todella raivostuttavaa. Mielummin mopojen äänet kuin tuo jädeauton rallatus.
Oon jo ajatellut, että on nukahtanut, kun jätskiauton rimputus pamahtaa päälle. Lapsen huoneesta kuuluu silloin iloinen huuto: JÄÄTELÖAUTO! ÄITI MENNÄÄN OSTAAN JÄÄTELÖÖ!
:)
Enkä edes ikinä ole mennyt, kun ei meiltä siihen aikaan ulos lähdetä jäätelön perään yöpuvut päällä. Varmaan on mummonsa kanssa käynyt kun noin hyvin tietää jutun jujun =)
Mua ei äänet niinkään haittaa, mutta pelkoperseessä saa kävellä/pyöräillä tietyillä teillä. Lähinnä tietysti pelottaa omien lasten puolesta.
Ei voi olla totta kerta kaikkiaan! En enää ihmettele miksi 90 prossaa tästä ajavista mopoista vetää ylinopeutta.
Ja ihan mammoille tiedoksi: Oli autotien tai kävelytien nopeusrajoitus mikä hyävnäs, niin mopoilla on ylin sallittu nopeus. Joten todellakin 70 km/h ajavat mopot on vaarallisia ja laittomia!
Ja joku valopää vielä kyseenalaisti tuonkin. Nyt viimeistään mun täytyy uskoa, että tällä palstalla on paljon aivan aivottomia idiootteja.
se ettei noudateta liikennesääntöjä suututtaa kyllä. Alle kouluikäiset lapsetkin noudattavat paremmin liikennesääntöjä, kun isossa porukassa ajelevat mopopojat. Niin, kuuluu varmaan ikään, mutta mopolla saa paljon vahinkoa aikaan. Se on myöhäistä sitten harmitella, kun on ajanut jonkun yli.
Kristiinankaupungissa joku ajelee rekisteröimättömällä mopolla 2-3 aikaan yöstä. Moposta kuuluu järjettömän kova ääni joka jatkuu pahimmassa tapuksessa puoli tuntia. Mieheni soitti poliisit paikalle mutta mopoilija oli lähtenyt jo. Tämmöinen toiminta ei voi jatkua enää!!
Vierailija: