Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa jos 37-vuotias mies, jonka kanssa olen seurustellut muutaman kuukauden haluaa viettaa juhannuksen kaverinsa kanssa " grillaillen" (=juopotellen). Muutoinkin haluaa yleen-

Vierailija
19.06.2007 |

sä viikonloppuna käydä kavereidensa kanssa bilettämässä. Onko tällaisella suhteella toivoa, onko mies outo tyyppi?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

petiseuraa ja viihdykettä " paremman puutteessa" . Sille tuo kuulostaa, sorry vaan...

Vierailija
2/56 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos muutoinkin k ulkee jatkuvasti baareissa niin sitten ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen pitäisi muuttaa kokonaan elämänsä ja olla vain kanssasi. Luultavasti juhannuksesta on sovittu jo aikoja sitten. Luultavasti ystävät jää jos teillä menee pieleen, sillä ehdolla jos mies ei hylkää niitä heti kun tapaa aina uuden naisen...

Olet iilimato ja high maintenance.

Itse en huolisi sellaista miestä, joka yht' äkkiä hylkäisi ystävät ja pyörisi koko ajan nurkissa!

Vierailija
4/56 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillonhan haluaa viettää rakkaansa kanssa aikaa mahdollisimman paljon. Ja yleensähän juhlapyhät vietetään kyllä tyttöystävän kanssa.

Vierailija
5/56 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluta viettää koko ajan kumppaninsa kanssa? ap, joka miettii onko jutussa järkeä.

Vierailija
6/56 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin se tuosta kiihkeämmäksi muuttuu

Vierailija
7/56 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ollut sitä mieltä että jos joku, mies tai nainen " hylkää" ystävänsä uuden serustelukumppanin takia, se on todella typerää.

Mies on saattanut tuntea ystävänsä 30 vuotta ja heillä voi olla yhteiset juhannusperinteet ja nytkö hän sun takiasi jättäisi sen kaiken?

Pakko kysyä, missäpäin Suomea asutte? Kuulostaa nimittäin epäilyttävän tutulta tyypiltä...

Vierailija
8/56 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai edes ottaa hänet mukaan. Jos ystävät kokee sen hylkäämisenä, että viettää juhannuksen tyttöystävän kanssa, niin musta se on niin outoa, että en edes yrittäisi enempää.

Kokeilepa joskus toisinpäin: Kun mies ehdottaa illaksi tekemistä, niin sano, että joo ihan kiva, mutta mulla on jo Minnan kanssa sovittu menoa. Että ensi kerralla sitten. Voisin vaikka lyödä vetoa, että mies loukkaantuu siitä verisesti, ja on valmis jättämään sinut, koska olet noin röyhkeän kiittämätön.

Musta on hyvä, että olet heti herännyt tarkkailemaan tilannetta. Pidä nyt silmät ja korvat auki.

Vierailija
9/56 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voi tosissaan pohtia onko sinusta elämänkumppaniksi. Ei välttämättä tarkoita loukata sinua. Eikä tuosta pidä loukkaantua. Onko sulla lapsia? Jos hän ei heidän vuoksi pyytänyt mukaan... Olin vastaavassa tilanteessa, mutta annoin miehelle aikaa ja tilaa niin paljon kun hän halusi. Ja hups, enää ei mene minnekkään meidän luota (harrastuksia yms lukuunottamatta).

Vierailija
10/56 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme, että puolet avioliitoista päätyy eroon, kun loukkaannutaan verisesti heti ensimetreillä jos mies ei suostu hylkäämään omaa elämäänsä naisen vuoksi.

Olen yh, ja olen seurustellut muutaman (ainakin 20 kertaa) miehen kanssa. En mä olisi valmis hylkäämään omaa elämääni ja omia menojani alle vuoden seurustelun takia. Miehiä tulee ja menee, ystävät kestää kymmeniä vuosia!

Pitkä talutushihna tekee molemmat onnellisemmaksi.

Vierailija
11/56 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös yh ja täysin samaa mieltä 14 kanssa. Ei tollanen talutushirttonyöri-meininki tee yhteenkään mieheen vaikutusta. 13

Vierailija
12/56 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulen hyvin toimeen lapsen kanssa kahdestaan, joten mä en tarvitse mitään äijää tehdäkseni itseäni onnelliseksi.

Nyt me vietetään juhannus naisten ja lasten kesken. Mun hyvät ystävät on myös yksinhuoltajia, joten me vietetään ratkiriemukas juhannus lasten ja äitien kanssa!

Eikä mulla ole aikaa miehille nyt vielä kun lapsi on alle kouluikäinen. Mä en joka Peraa ja Kakea ala lapselle esittelemään ennen kuin olen ihan varma, että tässä se nyt on.

Vierailija
13/56 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ta tunnu. Miehelle on " bilettäminen" niin kovin tärkeää vielä tuossa iässä. ap.

Vierailija
14/56 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse roikkua! Toimii.

t. 14

Vierailija
15/56 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kaverit / seurustelukumppani ole joko-tai -kysymys. Ainakin niissä piireissä, missä itse liikun, seurustelukumppanit otetaan osaksi kaveripiiriä!

Vierailija
16/56 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo mitään roikkumista, jos toivoo yhteisiä juhannussuunnitelmia. Mihin sitä poikaystävää sitten edes tarvitaan, jos sen kanssa ei saa edes olla silloin, kun on vapaata.

Musta noi yh-vastaukset on tosi epätoivoisia. Että pitää vaan seurustella jonkun keskenkasvuisen pojan kanssa, joka ei oo valmis muuttamaan elämässään mitään, vaikka alkais seurustelemaan. Miks sellaisen kanssa pitäisi edes yrittää, jos alusta lähtien tarpeet ja toiveet ei mene yhtään yksiin.

Jotkut ymmärtää katsoa jo alussa, onko mies sellainen, mikä sopii itselle kumppaniksi. Ja vain potentiaalisten kanssa aletaan seurustelemaan. Sillon ei tarvi kokeilla kahtakymmentä ukkoa.

Vierailija
17/56 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä tulen hyvin toimeen lapsen kanssa kahdestaan, joten mä en tarvitse mitään äijää tehdäkseni itseäni onnelliseksi.

Nyt me vietetään juhannus naisten ja lasten kesken. Mun hyvät ystävät on myös yksinhuoltajia, joten me vietetään ratkiriemukas juhannus lasten ja äitien kanssa!

Eikä mulla ole aikaa miehille nyt vielä kun lapsi on alle kouluikäinen. Mä en joka Peraa ja Kakea ala lapselle esittelemään ennen kuin olen ihan varma, että tässä se nyt on.

PEESI! Ihana huomata että samanmielisiä löytyy paljonkin!

Mun mielestä parisuhteet ja kaikenmaailman avioliitot on todellakin yliarvostettuja ja mennyttä aikaa.

Yhtään ukkoa en halua enää saman katon alle, ainakaan niin kauan kuin lapseni asuu kotona. Meillä on tosi kivaa ihan " naisten kesken" , en kuunaan alkais kiristelemään hermojani yhdenkään äijän takia.

Seurustella voi, sillai että sillontällön pitää yhdessä hauskaa, mutta ei hyvänen aika mitään kahleita mulle, ei kiitos. AINOA KAHLE ON LAPSENI ja saa ollakin.

Mun mielestä toiseen takertuminen on aina huvittavaa ja/tai surullista, se ei johda mihinkään hyvään yhdessäkään tapauksessa.

T: ONNELLINEN YHÄ

Vierailija
18/56 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteella mies on velvollinen viettämään kanssasi juhannusta ja jättämään ystävänsä keskenään?

Onko kukaan katsonut Sex in the City uusintoja? Eiköhän sekin jo todista, että kaverit jää kun suhde vaihtuu. ja että joko se mies on vapaaehtoisesti sun kanssa tai sitten sitä pitää vaatia, sekään ei toimi.

Vierailija
19/56 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jotenkin siltä, että sinä olet seurustelussa henkisesti paljon pidemmällä kuin mies. En minäkään katkaisisi vuosien tai jopa yli vuosikymmenen mittaista juhannustraditiota sellaisen tyypin takia, jota olen tapaillut muutaman kuukauden. Jos ajattelet, ettet ole sille yhtä tärkeä kuin ystävät, niin olet varmaan oikeassa.

Vierailija
20/56 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ihmiset, jotka haluavat seurustelua vain siksi, että saavat sillä vakiseksikumppanin, niin he selittävät sitä, että omat menot ja kaveriperinteet pitää säilyttää.

Mutta vastarakastunut ei malta pysyä erossa rakkaastaan pitkää juhannusviikonloppua.

Mene ap juhannustansseihin ja nappaa sieltä uusi mies kainaloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi