Onko outoa jos 37-vuotias mies, jonka kanssa olen seurustellut muutaman kuukauden haluaa viettaa juhannuksen kaverinsa kanssa " grillaillen" (=juopotellen). Muutoinkin haluaa yleen-
sä viikonloppuna käydä kavereidensa kanssa bilettämässä. Onko tällaisella suhteella toivoa, onko mies outo tyyppi?
Kommentit (56)
Minusta olisi muuten mukavaa, jos hyvä perheetön ystäväni tulisi meidän kanssa meidän mökille. Viime juhannus oltiin kaupungissa ja vietettiin se ystäväni, yh:n kanssa, lapset ovat hyviä kavereita.
Eli ei meillä päin (Helsingissä ;-)) ainakaan ole mikään sääntö, että perheet ja pariskunnat viettää keskenään juhannuksen, meillä on itseasiassa aika usein ollut joku kaveri mukana.
ap:n kanssa, eikö olisi parempi, että ap:lla olisi muuta tekemistä? Ei siinä toivomiset ja perheenperustushaaveet oikein tuota tulosta.
taitaa vaan olla epätoivoista nyt kuvitella sitä tuosta kaverista.
Kyllä meillä perheellisinä on paljonkin sinkkuystäviä, ja niiden kanssa voi viettää juhlapyhiä. Jos tarkoitus on örveltää ja bilettää niin sitten ei oikein pienten lasten kanssa.
tule, mutta kyllä se vanhusten kanssa vietetyn Juhannuksen voittaa?!
jos sua ei ole kutsuttu mukaan, ja jos suhde on alkuvaiheessa, silloinhan monesti haluaa viettää aikaansa uuden tuttavuuden kanssa. Eikä tämä kaikki tarkoittaisi välttämättä takertumista ja iilimatotouhua. Eihän sitä nyt välttämättä kaikkea tarvi vielä yhteen juhannukseen kaataa jos akikki muuten on ok, mutta tilannetta tarkkailisin kyllä kriittisesti.
Vai että pitäisi tässä nyt tehdä jotain vakavia päätelmiä elämästä Sex in the Cityn perusteella, hoh hoijaa... Siinähän sitten on vakavia suhteita juu...
Jos edellinen tyttöystävä lähti maitomiehen matkaan ja ex-vaimo oli skitsofreenikko ei kai se parin kuukauden jälkeen ole valmis juhannushäihin?
Jos toiseen on rakastunut, silloin hänen kanssaan haluaa viettää myös aikaa, etenkin juhlapyhinä. Ja varsinkin suhteen alussa. En usko, että enää itse voisin olla sellaisen miehen kanssa, joka pitää kavereiden kanssa biletystä ykkössijalla. Joskus tietty mennään kavereiden kanssa, mutta kyllä suhteen naisystävään täytyy tulla etusijalla.
Itse aikoinaan seurustelin miehen kanssa, joka ei halunnut koskaan viettää esim. viikonloppuja yhdessä (asuimme eri kunnissa), saati sitten mitään juhlapyhää. Lyhyt suhteemme päättyi kun paljastui, että hän petti minua jatkuvasti ties kuinka monen naisen kanssa.
Ap, sinun kannattaa puhua miehellesi suoraan näistä ajatuksistasi ja kuulostella, millä mielellä hän oikein on sinun suhteesi.
Ei siis ole kasvanut aikuiseksi. Kyllä itse kuljin mukana poikaystäväni riennoissa heti alusta alkaen. Toki oli joitakin poikien iltoja, mutta pääsääntöisesti kyllä mentiin joka paikkaan yhdessä.
Oletko käynyt hänen kotonaan? Oletko varma, ettei ole vaimoa / perhettä?
Mä tunsin joskus yhden tollasen. Jumalankiitos tajusin lopettaa ajoissa.
Tyyppi ei muuksi muutu, jollain asteella jäänyt kehittymättä. Tässä tapauksessa epäilin myös jonkinlaista itseltäänkin kiellettyä homoseksuaalista taipumusta, kun kaverit kiinnosti enemmän kuin nainen...
Jätä omaan arvoonsa, eli yksin. Kaverit riittää jatkossakin, ja älä missään tapauksessa esittele lapsellesi, tietäähän tuon ettei mitään hyvää ole odotettavissa jatkossakaan.
Joskus vielä kiittelet itseäs, kun olet löytänyt MIEHEN tämän sijaan.
Ainakin omassa ystäväpiirissäni on aina ollut tapana ottaa ne tyttö-/poikaystävät myös mukaan rientoihin. Ehkä joillain teineillä näin ei ole, mutta kun nyt mies lähestyy jo neljääkymmentä, niin oudoltahan tuo kuulostaa. Onko mies varmasti vapaa?
Viikolla nähtiin, ja mies halusi ryypätä kavereiden kanssa kaikki viikonloput. Roikuin kuvioissa ainakin vuoden verran ja toivoin, että parisuhde alkaisi, mutta niin ei käynyt. Välit etääntyivät ja vähitellen suhde hiipui. Mies ei vain halunnut vakiintua, sillä ryyppyreissut kiinnostivat enemmän.
Sitten tapasin nykyisen mieheni, joka oli valmis vakiintumaan. Nyt on lapsi, talo ja rauhallinen mieli. Valitettavasti näyttää huonolta ap:n kannalta, mutta toisaalta suhde on alkuvaiheessa ja mieskin voi henkisesti kypsyä. Mutta jos ei, älä roiku kynnysmattona kovin pitkään.
ei halua jussina ja baarireissuilla tyttöystäväänsä mukaan. Siitä on minulla, sisaruksilla ja kaveripiirillä vankkaa kokemusta...Se ei ole sinusta ylpeä eikä oikeasti niiiin kiinnostunut.
Jos mies on ylpeä tytöstään ja umpirakastunut, yleensä haluaa esitellä sen kavereilleen.
Kun aloitin seurustelun mieheni kanssa, mies vei minut parin viikon päästä sukulaisiin. Ällistyksekseni olin ainoa tyttö, joka oli esitelty appiukolle ja anopille. Puhumattakaan siitä, että kun mies halusi lähteä baanalle, minun piti ehdottomasti lähteä remmiin mukaan. Vaikkei olisi aina huvittanut. No, nykyään ne baarireissutkin on jääneet, kun remmi kokoontuu jonkun kerran vuodessa jonkun kotona. Se on vaan paisunut naispuolisilla jäsenillä....
Enkä kieltämättä oikein ymmärtänyt näitä yh-hurmoksia, että pitää vetää yhtä köyttä. Ihmettelin, että miten ne oikeen tähän ketjuun edes kuuluu. Mutta jos ap:llä onkin lapsia, niin sitten käsitän.
Mutta sanoiko ap jossain, että sillä olis lapsia?
Niin voitko ap kertoa missäpäin Suomea vaikutatte?
Kuulostaa omalta miesystävältäni...
muussa tapauksessa sanon samaa: ei ole tosissaan sinun kanssasi. Mene ja etsi parempi juhannusseura, ja ehkä muukin seura.