Minkälainen takki sinulla on käytössäsi näillä ilmoilla?
Kommentit (26)
Riippuu mihin olen menossa ja mikä se ilma tarkalleen ottaen on. Nahkatakki, anorakki tai vedenpitävä takki.
Talvitakki, tosin ei tuo kovin paksu ole.
Mitä käytät talvella kun on -20 astetta kun näillä keleillä liikut jo talvitakissa
Vierailija kirjoitti:
Mitä käytät talvella kun on -20 astetta kun näillä keleillä liikut jo talvitakissa
Jaa minä vai? No en tiedä, ehkä lisään alle lämmintä vaatetta. En minä halua palella nytkään.
Tuolla on kymmenisen astetta parhaimmillaan enää ja tuulee nytkin ihan järkyttävän kovaa.
Kyllä siinä voi kylmä tulla jos lähtee 7 km päähän kauppaan liian vähissä vaatteissa. Toisaalta sen lämpimän takin voi myös avata jos meinaa lämmin tulla.
Sama kuin kesällä repussa. Tuulen ja sateen pitävä. Vain välikerros muuttuu, kun kuori pysyy samana.
Parka, sen alle mahtuu paksumpikin villapaita, nyt tosin pärjää ohuella neuleella.
Parkatakki ilman toppauksia. Välillä on kyllä ollut liian kylmä
Takki? Kävin tänään kaupassa pitkähihaisessa, hiki tuli.
t. syöpäpotilas
Ei minkäänlainen, koska ei kiinnosta hikoilla turhaan.
T-paita, hirvipassiin saatan huomenna laittaa hupparin
Kuivalla kelillä tai kauppareissulla kevytuntuvatakki joka hengittää eikä ole avattuna liian kuuma sisälläkään mutta pitää tuulen ja on hämmästyttävän lämmin vaikka ei paina mitään.
Sateella kevyesti topattu hupullinen parka jossa on vedenpitävä kalvo
Vierailija kirjoitti:
Kuivalla kelillä tai kauppareissulla kevytuntuvatakki joka hengittää eikä ole avattuna liian kuuma sisälläkään mutta pitää tuulen ja on hämmästyttävän lämmin vaikka ei paina mitään.
Sateella kevyesti topattu hupullinen parka jossa on vedenpitävä kalvo
Mistä saa hengittäviä kevytuntsikoita. Kalleimmissakin on polyesteripäällys- ja -vuori. Sama kuin untuvilla täytetyn muovipussin pukisi.
Uniqlon Ultra light down compact.
Samojen monistelua taas havaittavista.
Mutta täällähän ei ole mitään rajoitusta.
Aitoa nahkaa oleva pitkä takki