Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö tähän?

Vierailija
18.06.2007 |

Äitini kertoi, että hänen lapsuudenystävänsä oli asunut tällaisessa asunnossa:

Talossa oli usea asunto ja kaikilla asunnoilla oli yhteinen keittiö. Itse asunto oli vain 10 neilön huone. Tuossa asunnossa oli asunut äiti, isä ja 9 lasta. Eli siis 11 ihmistä 10 neliön huoneessa!!!!!

Yöksi leviteltiin patjat huoneen lattialle ja siella kaikki nukkuivat hyvin tiiviisti.

Itse en osaa edes kuvitella tuollaista tilannetta. Meidän 60 neliön kolmio alkaa tuntua ahtaalta kolmen lapsen kanssa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin 74 neliön kolmio ja kolme lasta. Huoneita saisi olla ainakin yksi enemmän.

Vierailija
2/3 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin nykyihmisellä. Toisaalta voin vaan kuvitella mikä oli ilma aamulla huoneessa, huh huh =).

Juuri viikonloppuna mietin tätä tilakysymystä, kun siivosin meidän melkein kahdensadan neliön taloa. Multa meni siihen käytännössä koko päivä. Mies jaksoi ekat kolme, neljä tuntia.

Silloin teki mieli sanoa ensinnäkin prkele, miksi mentiin ostamaan näin iso! Idiootit! Sitten sätin itseäni vielä päälle siitä, että mitäs valitat kun isovanhemmat asui just jossain meidän olkkarin kokoisessa huoneessa hirveän lapsikatraan kanssa. Mahtoi elämä olla silloin rankkaa, kun oli niin kauhean paljon tekemistä, pyykitkin piti käsin pestä jne. jne. voi surkeutta. Silloin välähti yhtäkkiä päähän, että jos mun tarttis siivota & pestä vaan toi olohuone, mulla ei menis siihen tuntiakaan!

Että sellaista suhteellisuutta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen pohjaratkaisu teillä on? Meillä on 59 neliön kaksio ja kolme lasta... Kaappitilaa on liian vähän, oma makkari olis ihana, muuten menee hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi