Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Piilarineste ihan loppu ja erikoisliikkeet jo kiinni!

Vierailija
18.06.2007 |

Mihin nämä piilarit yöksi silmistäni laitan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin optikkoni ei suositellut sitä minulle. Mutta pysyvät kyllä nyt ensi yön silmissäni... aamulla sitten instruun suoraan.

Ja millainen ihminenkö ei osta nestettä ajoissa? Tällainen työssäkäyvä, 1.5v villikon äiti, joka yrittää vapaa-ajallaan kotitöiden lisäksi rakentaa myös taloa. Ja jotenkin sitä nestettä ei vain yksinkertaisesti muista koskaan ostaa=)

ap

Vierailija
2/13 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta monta kertaa pitänyt piilarit yön yli vesilasissa ja aamulla silmiin....Kyllä vähän kirvelee, mutta silmät on vielä päässä, ja nekin piilarit kesti vielä monta käyttökertaa. Ja piilareita olen käyttänyt 9 vuotta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mihin nämä piilarit yöksi silmistäni laitan?

Vierailija
4/13 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sittemmin yrittänyt etsiskellä, koska samaa ainetta kuin optikoilla yli puolet halvemmalla. Taidettu laittaa vaan piste sille kilpailulle jonkin tahon toimesta, kun ei ole enää näkynyt, mutta voihan se olla paikkakuntakohtaistakin. Eli eikun ap käy kysymässä ko. liikkeistä?

Vierailija
5/13 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita linssit siihen ja pese huomenna liuoksella normaalia paremmin.

Vierailija
6/13 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linssit vaativat fysiologisen suolaliuoksen, mutten ne turpoavat tai kutistuvat ja seuraavana päivänä onkin sitten ihan uudet vahvuudet.

Vierailija
7/13 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tähän hätään ketään kaveriakaan, kenellä olisi piilarit. Taidan laittaa keitettyyn veteen yöksi.

ap

Vierailija
8/13 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä ei ole huomenna mihinkään, jos vedessä lillutat. Jos et osaa mennä apteekkiin ostamaan sitä keittosuolaa, hanki vaikka rillit.

Vierailija
9/13 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä ole pakko ottaa yöksi pois jos ovat kuukausi- tai viikkolinssit!

Vierailija
10/13 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PROFESSORIN PIILOLINSSINESTE on tuotteen nimi, soita omaan lähimpään yliopiston apteekkiin ja kysy myyvätkö tuota.

Vierailija
11/13 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat runsaasti happea läpäisevät ja niillä voi siis tarvittaessa mennä vaik viikonlopun yli reissussa. kannattaa panostaa kunnon linsseihin!

Vierailija
12/13 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä tekisin, ja hakisin aamulla optikolta nestettä.

Vierailija
13/13 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus on unohtunut laittaa nesteet yöksi, aamulla olleet kovettuneet " käppyrät" mutta menneet normaaliksi kun olen nesteet laittanut.