Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä aiemmin illala kirjoitin juoneeni pullon viiniä. Nyt olen juonut sen pullon, plus 10 kaljaaa.

Vierailija
02.06.2007 |

Olen aika päissäni. siis pulo punaviinisä plus kymmenen kaljaa. Olenko aika päisään? huh huh. ja olen siis juonut viimeksi vuosi sitten ennekuik aloin odottamaan lastani. hui. mutta ika hyvin pää vetää. aikoin vettää niin paljon kuin pystyn ja olen vetänyt. ui hui.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en imetä joten kai tää köy. yt aion olla hyv aäiti taasen.

Vierailija
2/10 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join viime viikonloppuna miehen kanssa viinipullon, meikäläisellä tais mennä jotan 3/4 ja olin tosi tuiterisa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten aika hoikana pidän itseäni. mulla kylä on ollut aina hyvö viinapaäää. tv_ap

Vierailija
4/10 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuommoiset määrät? hui! no kyllä sulla vähän tuo kirjoitus jo takkuaa

Vierailija
5/10 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai saa äipärkin joskus kännnätä? olenko huono äiti?

Vierailija
6/10 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se hyvä viinapää mikään erityinen ansio ole, ei sitä voi kirjoittaa edes ansioluetteloon. Kalliiksikin tulee, jos pitää juoda omat ja naapurin viinat, ja jatkuvalla syötöllä, eiku juotolla, käy sitten maksan päälle. Mutta irroittele nyt, krabbis on vasta huomenna...

Vierailija
7/10 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan lapsista joku huolehtii

Vierailija
8/10 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minustakin on reilua että mä saan joskus nollatra päätä kun ies käy kerran kuussa juomassa. meillä o koliikkivauva ja mulla on ollut niin vaikeeta. enmä kännnää taas kun seutraavna kerran joski marrakuussa. viittu.

Vierailija
9/10 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vielä vähän bissee...

Vierailija
10/10 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis yksi pullo viiniä (8%) ja 13 pulloa klajjaa. Monenko naisewn pää kestää tämmösytä olenko aibvan mahdoton?? ie s uthahteli ja meni nukkumaan. sanoi ettei tieäd ketään naista kellä olis tämmöinen viinapää. hui muaki hirvoittää.