* Maaliskuun mammojen juhannusviikko *
Päivitin tänään esittelypinon. Aloitetaan pitkästä aikaa uusi keskustelupinokin.
Mulla siirtyi toivottu la helmi-maaliskuun vaihteesta maaliskuun lopulle. Terolut-kuuri lyhensi viime kierron 24 päivään ja nyt on menossa kp 3. Toivottavasti tämä kierto olisi edellistä tuottoisampi... :)
Mitäs muille maalismammoille kuuluu? Saadaanko pian jo ensimmäiset plussat?
Kommentit (62)
Olen niin pahoillani keskenmenostasi!!!!Jännitin muiden kanssa tuolla Helmikuisissa plussaamistasi ja olin onnellinen plussan saatuasi!Toivon sinulle nyt voimia jaksaa...toivottavasti löydät meistä Maalismammoista yhtä kannustavan joukon!
Piipaa00 tervetuloa takaisin!Paljoa en ole kanssasi täällä ' höpötellyt' ,mutta muistan nimimerkkisi jo ' vuosien' takaa.Olen aina pitänyt tavastasi kirjoittaa:iloisen rehellisesti ja kannustavasti!Teillä on jo pitkä taival takana.Toivon todella teille jo sitä isoa plussaa,niin kuin varmaan aika moni muukin täällä...
AnniHelen:muistan minäkin sinut edellisistä pinoista.On jotenkin niin kornia sanoa,että kiva kun vähän ehtii tutustua,vaikka kaikki tietysti toivovat kuumeiluajasta mahd. lyhyttä. :-)
Kaikille pupuiluintoa ja rattoisia piinaviikkoja:Juhannus ainakin tekee taikojaan....
ON:Vahvistuihan se viiva hivenen,mutta voitte kai kuvitella,että viiva ei vahvuudella voi kerskua,koska ' ei toivottuun tädin tuloon ' olisi vielä neljä päivää.
Harmittaa kun en osaa iloita näistä hennoista viivoista....Heti mieleen ryömii pelkoja kaikesta pahasta,mikä voi mennä pieleen.Keskenmeno tietenkin vahvimpana,mutta lisäksi mun ' korkean iän' mukanaan tuomat mahdolliset vauvan sairaudet jne jne...(Ja nämähän viivat voivat olla raapaisuja,ei siis edes kiinnittyneestä alkiosta....nyyh...)
Parasta olisi testailla vasta,kun täti on myöhässä 2 viikkoa:olis muutkin raskausoireet jo alkaneet,ja sehän tuo tiettyä varmuutta...ainakin hippusen ;-)
Seuraavan testin teen vasta maanantaina juhannuksen jälkeen ja toivon,että täti ei todellakaan ole ilmestynyt!Testi on Predictor:oisko herkkyys 25 IU:ta vai mikä?Siihen asti olen sydämessä hiljaa onnellinen...
T:PauliNea kp 25/28-30
AnniHelen@ ja PauliNea! Kiitokset! =) PauliNean sanat lämmittivät mukavasti mieltä näin sateisena aamuna! =)
PauliNealle vielä! Tuohan on oikein hyvä juttu, että viiva on vahvistunut edes hiukan. Se tarkoittaa minusta sitä, että kyseessä ei ole pelkkä munasolun ohimarssi joista itselläni on lukuisia kokemuksia. Silloinhan se hcg ei enää lisäänny eikä haamukaan siksi vahvistu.
Myönnän kyllä, että pitkä matkahan tuossa vielä on jännitettävää jäljellä, mutta itse pitäisin tuota oikein lupaavana! =)
Itse aloitan testailut juuri siksi aikaisin, että näen vahvistuuko viiva yhtään vai ei ja onko siis syytä toivoon vai saapiko taas lyödä hanskat tiskiin!
Hurjat peukutukset sinulle! =D
Jep, jep! Ovis oli toissapäivänä, tähän päädyin! =D Huh huh. Ihanaa nähdä, että ovuloin vielä ilman lääkkeitäkin vaikka taitaapi niillä monella clomikierrolla olla joitain jälkivaikutuksiakin. Eilen alkoi lämmöt illalla nousta ja vaikka aamulla eivät kovin kummoiset olleet niin se riitti mulle todisteeksi!
Mut nyt vaativat ipanat huomiota! Oikein muksaa aatonaattoa kaikille!
piipaa kp 17/30 dpo2
http://www.fertilityfriend.com/home/kpsy
Olin alkuvuodenkuumeilijoissa ja nyt en ole jaksanut vielä liittyä maaliskuiden esittelypinoon, mutta nyt liityn maalisten sekaan ja ilmoittelen iloisia uutisia. Eilen tuli haalea plussa ja tänään jo vähän vahvempana, nyt kp 27/27. Ennestään on 1,6v tyttö.
Tosin jos menen yhtä huonoon kuntoon kuin edellisessä raskaudessa niin kirjoittelut jää tosi minimiin.
La olisi menkkojen mukaan 2.3.2008
Plussatuulia puhaltelen täältä kaikille ++++++
t.Nia
Valtavasti onnea ToivoIlmarille ja PauliNealle! Toivottavasti plussat pysyvät ja vahvistuvat!
Ida, olen niin pahoillani sun puolesta. Kävin joku aika sitten lukemassa helmikuisten pinoa ja ehdin jo iloita sun plussasta. Iso jaksuhali!
Täällä täti tekee jo lähtöä. Miehen kanssa ollaan juhannus eri paikkakunnilla, joten pupuilut jää väliin. Mutta en usko, että ovis on tulossa ihan vielä. Ensi viikolla voisi sitten jo tulla! ;)
IHANAA JUHANNUSTA KAIKILLE!
Voi Ida, mun piti just tulla sua onnittelemaan helmisten pinoon, kun luin pari päivää sitten plussasta ja en silloin ehtinyt onnittelemaan. Ja nyt sitten tämä. :( Haleja sinne. Kyllä se tädin tulo harmittaa aina, mutta varmasti kolaus on monin verroin kovempi, jos ehtii saada plussan ja sitten meneekin heti alussa kesken. Parempaa onnea maaliskuisissa!
Onnea plussasta toivoilmari, PauliNea ja nia. Oikein paljon vauvaliimaa mukaan. Toivottavasti PauliNean haamu vahvistuu.:)
Rizza - Minä myönnän juovani greippimehua, mutta ihan vaan sen takia, että se on mun mielestä hyvää. Oon kyllä kuullut, että sen juominen vois vaikuttaa positiivisesti raskautumiseen, mutta se on mennyt ohi korvien, että miksi? Onko siinä foolihappoa vai? Kertoisko joku tietäväisempi??
Toivottavasti Caarinan lomasta olohuoneessa tulee antoisa. :D
Onnittelut oviksesta piipaa.:) Jospa tämä luomukierto ois sitten se, jollon tärppää. :) Kiva nähdä sua täällä, kun kerroit tuolla helmikuisissa siitä teidän lopettamisaikeista.
Ei oo vielä ovista täällä näkynyt (onneksi). Tikuttelun alotin eilen. Lisäksi oon yrittäny muistaa mittailla aamulämpöjä tädin saapumisesta asti ja siinähän ne on keikkunu 35,8 tietämissä kokoajan. Vaikuttaa ihan järkevältä lämmöltä mulle. Mutta tänään mittari näytti 34,6 (Siis täh?) ja piti kyllä mitata heti uudestaan ja jakso se sitte kivuta jopa 35,2 asteeseen.. Taitaa olla meiän mittarista patterit lopussa, kun noin sekoilee. Kieltämättä kyllä vähän aikaa heitti kysymysmerkkia kun tuota näyttöä aamulla tiirasin. :D
Tämän viikon Me naiset- lehessä muuten luki, että Suomessa syntyy eniten vauvoja maaliskuussa. :) Niin että kyllä siinä juhannuksessa ihan todistetusti on taikaa. Oon minä tuon kyllä joskus ennenkin kuullut, mutta hyvään aikaan tuli muistutus. ;) Toivottavasti me kaikki ollaan niitten maalisvauvojen saajien joukossa.
Kaikille joilla ovis on juhannuksen aikaan: varastakaa se kahdenkeskinen hetki miehen kanssa ja luottakaa juhannuksen taikaan. :) Pupuiluintoa!
HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE!!
Khaos kp10/25-30 yk7
Onnea kaikille plussanneille! Tuntuu että oikein plussia satelee... Heh, mulle tuli jostain mieleen ne plussapallot, mitä siinä mainoksessa tippuilee taivaalta... 8) Vaikka ei taida niitä mainoksia enää edes tulla. No toivotaan että juhannuksen jälkeenkin tippuilee paljon plussapalloja! :)))
Mulle iski tänään taas vauvakuume oikein kunnolla. Siis koko ajanhan on ollut kuumetta, mutta nyt tajusin että ihan tosiaan haluan sen vauvan ja satavarmaan petyn, jos ei sitä pian kuulu. Niin että mihin hävisi se " tulee jos on tullakseen" -höpinä... Ja tajusin että oviskin pitäis olla ihan kohta ja hyvä etten lähteny apteekkiin niitä tikkuja ostamaan. Kärsivällisyys on tipotiessään ja vasta alotetaan yritystä... Millanenhan hermoraunio olenkaan sitten ennen menkkoja?!
No eipä tässä muuta kuin hyvää juhannusta kaikille ja tehdäänpä urakalla maalisvauvoja!
Sina: Tervetuloa!
Ida: Pahoittelut vielä maaliskuistenkin kautta. Tulet sitten mukaan, kun jaksat.
PauliNea: Hyvältähän tuo vaikuttaa, jos viiva on vahvistunut! Hieno juttu =).
Nia: Paljon onnea!
Khaos: Tänään luin samaa =). Voi kun päästäis kaikki kaunistamaan tilastoja!
Caarina&Essi: Antoisaa ovisaikaa teille!
Piipaa: Voinko kysyä kauanko teillä meni yritykseen aiemmista raskauksista? Itselläni on ollut pitkä odotuksen odotus, kun piti pehmittää miestä ja muuta. Siksi tuntuu, että olisi jo tosi kauan yritetty. Ehkäisyä ei oo ollut vuosiin, mutta virallinen yritys alkoi maaliskuussa.
ON: Eilen dpo 2 menkkajuilintaa!? Ihan selvästi tuolla munasarjoissa vihloi pitkin iltapäivää ja iltaa. Tänään enää ihan muutaman kerran. Kaiken moisia oireita on ennenkin ollut oviksesta tätiin, mutta tämä oli kyllä ihan uusi kokemus.
AnniHelena@ kp 16/22-32 dpo3
Unohdin edellisessä viestissäni onnitella Niaa plussasta! Ihanaa, kun on jo monta plussannutta! :)
Tuhannesti onnea PauliNea, ToivoIlmari ja nia! Ja paljon paljon onnea matkaan.
Tervetuloa mukaan kaikille uusille!
Idalle pahoittelut! Mulla oli vastaavanlainen tilanne pikkukakkosen yrityksen alussa. Plussasin varhain ja rv 5+ alkoi kuitenkin vuoto ja plussa oli muuttunut negaksi. Aikansa siinä menee kun saa taas itsensä koottua uuteen yritykseen. Mutta varmasti teilläkin vielä tärppää uudestaan. Ties vaikka jo kuinkakin pian.
Piipaa: Ihanaa kun päätitte kuitenkin miehesi kanssa jatkaa yritystä. Ainakin sillai puolitosissaan. Jospa tämä kesä toisi teille sen kauan odotetun plussan. Mä ainakin toivon sitä niin teille.
Omaan napaan ei mitään ihmeitä. Tosin kipeä finni tulla pläjähti tuohon otsalle, taitaa siis täti ilmoitella tulostaan. Jotain satunnaista alavatsajuilintaa on ja sellaisia viiltäviä kipuja ajoittain munasarjojen seudussa äkillisten liikkeiden jälkeen. Väsyttänyt on jo jokusen päivän, mutta öisin olen kyllä herännyt monasti johtuen huonosta sängystä. Joten kaikki nämä " oireet" voivat olla merkki kummasta vaan, tädistä tai raskaudesta. Mulla on ensi viikko vasta varsinainen piinaviikko, joten juhannuksen saan ottaa sen osalta onneksi ihan rauhassa.
Oikein iloista juhannusta kaikille!
Toivottavasti juhannuksen jälkeen taas saadaan kuulla lisää plussauutisia.
mirulii kp 22/29
Tähän pinkkaan pinoutuisin jo nyt, tuhrua tulee edelleen seassa hieman kirkasveriraitojakin(karmea sana) Siirryn jo nyt tänne kun testi tänään nega ja pari päivää olen taas myöhässä. Mutta siis viidettä kuumeilen lapset p5/98, p5/02, t7/03 ja t11/03
Oikein ihanaa juhannusta ihan kaikille <3
Lastwish kp35 tai 1
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish
Täällä sitä taas ollaan kuumepuolella vaihteeksi :) Piipaankin bongasin täältä, pitkästä aikaa :)
Nuorimmaisemme syntyi 11/06, eli reilut 7kk sitten ja nyt olisi tarkoitus saada hänelle kaveri :) Meillä on lisäksi kaksi vanhempaa lasta, 9v tyttö ja 8v poika. Reippaita koululaisia molemmat.
Nyt on ensimmäinen kunnollinen yrityskierto meneillään kun täti uskalsi paukata paikalle ekaa kertaa synnytyksen jälkeen. Kierron pituudesta ei siis ole mitään aavistusta, mutta epäsäännöllisiähän nuo ovat aina kohdallani olleet. Imetän vielä osittain, mutta siitä on tarkoitus luopua seuraavan kahden kuukauden kuluessa.
Kierto on vasta alussa, joten piinailemaan pääsen vasta muutaman viikon kuluttua enkä todellakaan usko tulevani raskaaksi kertalaakista :) Ikääkin on jo 34v...ja lievää PCO taustaa takana. Toivottavasti saamme pienelle iltatähdellemme kaverin mahdollisimman lyhyellä ikäerolla.
Hyvää Juhannusta Kaikille!
Kanelisokeri
Kiertopäiväni on siis 3/?...Toivottavasti kierto asettuu suhteellisen normaaliksi...
Jostain syystä en vielä osaa iloita siitä tai ehkä en usko sitä vielä todeksi. Mieskin kyllä sen viivan näki, mutta pakko varmistaa asia vielä huomenna uudella testillä. Taisi jäädä juhannussiiderit juomatta... :)
Vauvalaskurin mukaan la oliskin näköjään 23.2 eli kuulunkin tuonne helmiksiin jos tuo plussa tuosta vahvistuu.
Voi kuinka kurjaa Ida, olen todella pahoillani puolestasi!!! Minulle kävi samoin viime kuussa, kun ehdin pari viikkoa iloita plussasta ja sitten vuoto alkoi...
Oikein paljon onnitteluja plussanneille! Aina on yhtä ihana lukea iloisia plussauutisia :) Se antaa myös itselle toivoa.
Minä en ole saanut vieläkään ovulaatiota pongattua...Olen laskenut sen olevan mukamas tällä viikolla, mutta ei ole yhtään sellainen olo. Voisiko kenties keskenmeno sekoittaa kiertoa ja ovulaatio näin olla odottettua myöhemmin...
Äitini oli soittanut tänään ennustajalle. Tiedän, että jotkut teistä eivät usko näihin juttuihin, mutta minulla nousi ihan ihokarvat pystyyn kuunnellessani äidiltä, mitä ennustaja oli kertonut. Hän osasi kertoa niin todellisesti tapahtuneita asioita äidistäni, hänen miehestään ja sisaristani. Minua alkoi ihan itkettää ja suru nousi pintaan, sillä ennustaja oli nähnyt keskenmenoni. Hän oli sanonut myös, että tulen kuitenkin pian raskaaksi ja että saan poikavauvan :) Hän näki poikavauvan moneen kertaan keskustelun aikana. Tämä kaikki on sellaista, mihin esimerkiksi mieheni ei usko, mutta minulle se antaa voimia jaksaa toivoa, että yli vuoden yrittämisen jälkeen voisin oikeasti saada oman vauvan.
Rizza
Samoin kuin MAUIILLA, niin viiva oli haalea, mutta mieskin sen näki heti ilman tihrustamista. Tänään menossa kp30/?. Taidan testata maanantaina uudestaan ja katsoa onko viiva jo vahvistunut.
Laskurin mukaan LA olis 28.2. eli taidan helmikuisiin kuulua minäkin. Tosin kun tuosta kierron pituudesta ei ole mitään tietoa, niin en tiedä varmaksi. Kiertoni kun ilmeisesti olisi ollut pidempi kuin tuo laskurin käyttämä 28pv *jää pohtimaan*
Onnellinen mutta hölmistynyt Jellona
Ei tullut jussiplussaa, nyt on kierto venynyt niin että en mahdu edes maaliskuisiin enää joten oikein mukavaa yritystä kaikille, onnea plussista ja pahoittelut tädin yllättämille...siirryn takavasemmalle. Menkkoja ei vain kuulu mutta negat vahvistaa fiiliksen että kohta se sieltä saapuu.
Lastwish kp36/33-yk6?
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish
Huhtikuisiin suoraan :(((
Idalle suuret pahoittelut, se jäi edellisessä kirjotuksessa sanomatta, kun tuli kiirus koneelta. :' (
Samoin Lastwishille pahoitteluni.
Mauiille ja Jellonalle onnittelut ja toivotaan viivojen pikasta vahvistumista!
Ja kaikille plussanneille onnittelut!
Rizza! Mulla ainakin eka kierto km:n jälkeen venyi pitkäks joten luulisin, että on melko tavallistakin, että kestää hiukan ennenkun tilanne normalisoituu.
AnniHelen@! Toki voit kysyä! =) Meillä esikoinen sai alkunsa puoli vuotta pillereiden lopetuksen jälkeen ja oli muuten melkonen ihme. Mulla oli niin huimat kilppariarvot sillon, että oli kuulemma oikee ihme, kun olin tullu raskaaks ja kun en ollu saanu keskenmenoa.
Kuopus sai alkunsa yhdestä ainoasta yrityskerrasta. Siihen ei muuta tarvittu. Ehkä tämä onkin mulle joku opetus, kun kuvittelin kolmannenkin tärppäävän yhtä helposti.. Mut toisaalta nyt oon jo oppinu läksyni joten riittäis jo..
Varmasti tuossa sun tilanteessa tuntuu kuin ois jo yrittänyt pitkään, toivotaan, että ettei sun tarvi kauaa enää vaan haaveilla! =)
Kanelisokerille moikka! Tässä huomaa miten kauan on itse täällä roikkunu kun moni on jo toisella kierroksella, kun itse on jumahtanut tähän eikä pääse eteen eikä taakse! ;D Mutta tosi kiva " nähdä" sua pitkästä aikaa!
Koralli, huhuu?! =)
Muutakin oli mielessä, mut nyt pitää mennä jo puuhastelemaan!
Kovasti tärppionnea kaikille ja pysyköön täti kaukana tästä pinosta!
Ja oikein hyvää jussia kaikille!
piipaa kp 18/30 dpo3
Oi miten ihanaa, onneksi olkoon Jellona! :)
Lastwish: Voi miten kurjaa, voisiko kuitenkin olla mahdollista, että plussa sieltä tulisi, vähän myöhässä vain.
Minulla on ovulaation aika lähestymässä, niin kuin olin laskenutkin. Paikat alkaa olla hieman kosteammat (anteeksi kuvaus) ja tänään tikkuun on ilmestynyt jo kontrolliviivan lisäksi toiseenkin viivaan väriä :) Jännittää jo kovasti, että tulisiko plussa kenties huomenna!
Oikein hyvää juhannusta kaikille! Plussatuulia!!!
Rizza
Ainahan kaikki on mahdollista, tiedä häntä. Olo on ihan outo, menkkakipuja, selkäsärkyä kramppeja kaikkea mitä menkkoihin kuuluukin on nyt. Mutta ei sitä verta?? Seksihalut vaan lisääntyy eikä kuivuudesta ole tietoakaan, noh ainakin sänkytouhut pitää mielen virkeänä xD
Lastis
Tulisin mukaan. Viime viikonloppuna sain plussa, mikä ke aamuna vuodon mukana muuttui tämän aamun negaan :(
Laitoin tietoni listalle, mutta varmaan vähän aikaa pidän matalaa profiilia ja nuolen haavojani.
Niille, joita en vielä tunne tiedoksi: 2. yritetään nyt 3. kiertoa, 3-v. esikoinen, km 12. rv:lla marraskuussa 2006 ja nyt sitten 6. rvkolla 06/2007.
Mutta palajan, kun mieliala tästä nousee. Plussaonnea kaikille.
Ida