Kuinka moni rakkaudeton oikein tulee tänne vaan dissaan exiä?
Täällä on paljon porukkaa, joka yrittää vierittää kaiken exän niskoille. Mutta kenen vika se oikeesti on, ettei teitä rakastettu?
Kommentit (19)
Olen käsityksessä että palstan rakkaudettomilla naisvihaajilla ei ole edes eksiä.
Mä oon tosi kova rakastamaan ja sitä riittää, mutta kyllästyin exän juopotteluun. Rakkaus ei lopeta alkoholismia, tiesittekö.
Joten laitoin hänet kämpästä pihalle marraskuussa. Hän jäi mulle velkaa kolmen kuukauden asumiskulut, yhteensä 900 euroa. Pitäiskö laittaa lasku perään ja jos ei se reklamoi, perintään. Ulosotossa olo on sille ennestään tuttua. Sillä kun on muitakin riippuvuuksia kuin kalja ja rööki.
Jos ei itse rakasta, ei myöskään ansaitse rakkautta.
Ulinaa harrastaa pieni joukko lautamiehiä ja niiden käsitys rakkaudesta on se, että ne on ansainneet sen koska niillä on pili, vaikkeivät osaa itse rakkautta muille antaa. Niille rakkaus on yhtä kuin katkaravun tyrkytys ja seksi syntiä paitsi lapsentekotarkoituksessa.
Ne on jotenkin aivoiltaan vammaisia, ei asiaa muu voi selittää.
En mä ole katkera, ne ovat :D
No sen exän. Nyxä osaa rakastaa. Vaihtamalla paranee, niin se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Tulen haukkumaan kaikkia ihmisiä ja rypemään itsesäälissä.
Terveisi teidän tuntema VANHAPIIKA. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Minähän dissaan ketä haluan! Jos on patoumia hyvä ne on jonnekin purkaa.
Varmasti monelle terapeuttista, kun saa täällä avautua. Välttämättä ei ole ympärillä ihmisiä, joille voisi puhua, ja harva lähtee minnekkään terapiaan käsittelemään pettymyksiään.
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta on poistua huonosta ihmissuhteesta.
Hyvin kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta on poistua huonosta ihmissuhteesta.
Hyvin kirjoitettu.
Niin itserakkautta
"Kenen vika se on, ettei teitä rakastettu"
Millainen psykopaatti änkeää suhteeseen ihmisen kanssa, jota ei rakasta, kohtelee tätä huonosti koska ei rakasta, ja vielä syyttää toista osapuolta asiasta? Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Elimäen tarkoitus?
Maailma olisi parempi paikka, jos kaikki lukisivat Elimäen tarkoituksen!
Pura loukkaantumisen tunteesi täällä