Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

* Maaliskuun mammojen juhannusviikko *

18.06.2007 |

Päivitin tänään esittelypinon. Aloitetaan pitkästä aikaa uusi keskustelupinokin.

Mulla siirtyi toivottu la helmi-maaliskuun vaihteesta maaliskuun lopulle. Terolut-kuuri lyhensi viime kierron 24 päivään ja nyt on menossa kp 3. Toivottavasti tämä kierto olisi edellistä tuottoisampi... :)

Mitäs muille maalismammoille kuuluu? Saadaanko pian jo ensimmäiset plussat?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

Täälllä onkin tosi monta tuttua noista aiemmista pinoista, joten vilkutukset heille jokaiselle *vilkuttaa*.

Sitten itsestäni hieman. Olin vielä eilen helmikalastajissa ja tein aamulla testin, joka näytti negaa. Illalla sain jo paperiin punaista väriä. Tänäänkin on hiukan tullut, joten eiköhän hanat aukea kunnolla vielä tänään illalla tai viimeistään huomenna.

Hiukan myös meistä. Olemme naimisissa oleva pari. Molemmat 31-vuotiaita. Meillä on esikoispoika, joka on syntynyt 01/06. Nyt yritämme kovasti pikkukakkosta. Tämä alkava yrityskierto on viides.

Olen aivan pihalla maaliskuisten jutuista, joten en kommentoi tällä kertaa muiden juttuja. Yritän päästä kelkkaan mukaan kunhan täti on täältä taas jälleen kerran häädetty.

Hyvää juhannusta kaikille!

Vierailija
62/62 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole näitä viestiketjuja lukenut aikoihin, mut nyt päätin tulla kurkkaamaan. Muutama tuttuhan se täällä :) Piipaa, kiva kun vielä päätitte yrittää. Lastwishille pahoittelut että tädin tulo venyy. Mä kävin kurkkaamassa sun käyrääs ja tuota tiputtelua on näemmä ollut monena päivänä. Onko sulla ennen ollut tuollaista? Joskus olen nähnyt joidenki käyrässä tuommoista tiputtelua kun ovat olleet raskaana, mut on kai siihen sata muutakin syytä. Toivottavasti sulla olis raskaudesta kyse. Muitakin tuttuja oli täällä, AnniHelen@, Marie82, Khaos, Pikkupapu, olikohan joku muukin, tervehdys kaikille.

Minä en ole mitannut lämpöjä nyt tässä kierrossa lainkaan. 12. yrityskierto siis menossa. Enkä edelleenkään ole sitä gyneaikaa varannut. Olen kuin se pupu joka laittaa päänsä pensaaseen piiloon, enkä halua ajatella ongelmia. Ehkä tuossa syksymmällä sitten.

Personahan mulla on käytössä joten sen turvin on hyvä yritystä jatkaa, kun näyttää oviksen ajan. Ihan hyvin saatiin touhailtua tässä kierrossa, viimenen kerta oli vähä pakkopullaa, muuten mukavan rentoa, josko sillä olis sit jotain merkitystä. Lonkeropulloja kalistelin kyl juhannuksena, en ruvennut sit varomaan, kun täs on jo vuoden päivät kohta yritelty, niin että pitää muutakin elämää olla. Hieman kyllä mietin, että vaikuttaakohan alkoholi munasolun irtoamiseen, kun sattui ovis juhannuksen aikaan, mut päätin sit olla murehtimatta liikaa.

Mun vanhemmat kyselee varovaisesti ja nyt sit sanoin miten asian laita on, että vuosi on yritelty. Ajattelin josko jättäisivät kyselyt sit sikseen vähäksi aikaa, sanoin kertovani heti jos tärppää.

Mutta niin, nyt saa sitten taas ruveta odotteleen työn tulosta :) Mukavaa kesän jatkoa kaikille ja plussasäteitä!

Koralli73 kp 15/n. 26 dpo 1-2 yk 12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla