Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaako Surestep herkästi vääriä haamuja?

23.03.2006 |

Olen kyllä aivan lopen kyllästynyt näihin raskaustestihin, kun ei tiedä voiko niihin luottaa...Eli eilen testailin Surestepillä ja testiaikana näkyi häivähdys viivanpaikkaa (tai sitten kuvittelin sen) ja testiajan (20 min.) umpeuduttua tuloksena haamu, jossa ihan selkeesti väriäkin. Innokkaana kävin hakemassa herkemmän Aconin ja testailin sillä, mutta tuloksena nega. Voi olla, että olen testauksen suhteen aikaisessa, sillä kuukautiset ovat epäsäännölliset ja oviksesta ei tietoa. Näinä päivinä odottelen kuukautisten kuitenkin tulevan.

Onko muilla vastaavia kokemuksia ja olitko silloin raskaana? Tietääkö muuten kukaan, mihin hcg-määrään Sure reagoi? Paketissa ei ollut siitä mainintaa.

Toivottavasti teillä muilla tärppäis+++++

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla nyt alta vuoden ikäinen poika ja sen raskauden testasin Surestepillä. Siihen tuli hailakka viiva testi ajan kuluessa,viiva oli todella hailakka,mietin eka et ei siihen edes mitään viivaa tule.Mutta kyllä se haamu vaan plussaa oli :)

Peukkuja sulle kovasti,että se sinun haamu plussaa olisi :) bdbdbdbd

Vierailija
2/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joku aika sitten,että eräs kuumeilija oli testannut aconilla ja saanut negan,mut oli käyny hakemas toisen merkkisen testin ja tehnyt sen seuraavana päivänä ja saanu plussan.

Sulla kumminkin tuli siihen sureen haamu ja jos siinä väriä on,niin kyllä se voi ihan hyvin plussaa olla.:)bdbdbd

Tule ilmoittamaan kun asia selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sure on mun vakiotesti.. Viime kierrossa testasin sillä jälleen ja muutama päivä testauksen jälkeen avasin uteliaisuuttani testin ja siinä oli haamu. Se oli ensimmäinen haamu, edes roskissellainen jonka Surella sain ja joka ainoa kerta oon testin purkanutkin! Eli ei ainakaan mun kokemusten perusteella anna vääriä haamuja.

Sulla se tuli vielä sallitun ajan sisään ja väriäkin on.. Uskoisin että ihan oikea plussa se on. Vääriä negoja voi tulla, mutta plussaa ei tule ellei ole raskaushormonia!

Varovaiset onnittelut! Tulethan ilmoittamaan kun oot testannut uudelleen.. :)

glemei

Vierailija
4/8 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään siis odottelemaan menkkojen alkua...

Vierailija
5/8 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain täs parisen kuukautta sitten usealla acon 10 ja mammaksi testillä selvääkin selvemmän negan ja surestepillä samana päivänä hyvin hailakan plussan joka oli ns.roskishaamu. Ja näin on käynyt tarkalleen jokaisessa viidessä raskaudessa. Eli surestep ei anna syyttä haamu plussaa. Ei vaikka kuin toivois, kertoo äippä jolla kokemusta on... Nyt raskaana rv12

Vierailija
6/8 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten aikasin voi tulla plussa? Pitääkö sitä odottaa niitä mahdollisia kuukautisia vai voiko olla plussa jo ns. kiinnittymisen jälkeen n. viikko ennen oletettua menkkavuotoa?

Vierailija
7/8 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonia alkaa erittyä, on hyvin yksilöllistä. Periaatteessa kaikista herkimmillä testeillä (kuten Acon10), raskaushormoni voidaan todeta jo aika pian kiinnittymisen jälkeen. Käytännössä taas en tiedä, kuinka hyvä tuo Acon kuitenkaan on. Toiset ovat plussanneet sillä jo reilustikin ennen kuukautisten alkua ja toiset taas vasta kun kuukautiset ovat myöhässä.

Toivottavasti tästä oli apua. Plussaonnea sinulle!

Vierailija
8/8 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää niin pirusti, ettei tahdo jaksaa odottaa :). Mutta toisaalta, ehkä olisi paras kuitenkin malttaa vielä.