Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~*~*~* ENSIKOT vko 26 *~*~*~*

18.06.2007 |

Heipat!

Meinasin kirjotella tuonne viime viikon pinoon, mutta sitten ajattelin, että yhtä hyvin voin aloittaa uuden viikon:) Vaikka mua ei olekaan täällä hetkeen näkynyt...

Sara-Marialle paljon onnea :) :) :)

Elämä on tosiaan välillä ikävää, samalla kun toiset saavat ilouutisia niin toiset kohtaavat sen pahimman mahdollisen... Pahoittelut Maisille. Voimia!

Muillekin oli tapahtunut yhtä ja toista... Eilen oli pikkuveljien rippijuhlat, sai syödä masun täyteen :P

Juhannus tulossa, mitä meinaatte? Me eilen pähkäiltiin, eikä keksitty mitään... Jos oltaisiin saatu sisko ja sen avomies mukaan, niin vielä oltaisiin voitu yrittää kysellä vapaita mökkejä jostain. Mutta heillä ei ollut rahaa, joten mekin näillä näkymin vietetään jonkinmuotoinen kaupunkijussi.

Oma tilanne sama kuin aikaisemminkin... Menkat alkoi virallisesti tänään, tosin niitä edelsi 3 vrk:n tuhruvuoto... Kyllä minä sanon, että ei tuu mitään :/ Epäilen sitä keltarauhasen vajaatoimintaa, kun tuota tuhrua tulee joka kierrossa, tosin vaihtelevin ajoin (väh. kuitenkin 24 h). Syksyllä viimeistään painelen lääkärille, nyt mielessä vaan kesä ja rentoutuminen! Lapsi on tervetullut sitten, kun se meille suodaan :)

-Paula-

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko oli tietty 25. Osaako joku korjata? Minä en.

Vierailija
2/50 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myö ollaan sit viikko edellä kaikki muita:) Mikäs siinä... Minä en kyllä ainakaan osaa korjata...

Baulielle pahoittelut tädistä :( Ikävää että se ilkimys aina vaan sua vaivaa!!! Ihanaa että jaksat silti ajatella, että vauva tulee kun on tullakseen=) Tsemppiä kesän pupuiluille ja peukut pystyyn, että plussaisit eikä tarvis ollenkaan mennä lääkärin juttusille!!!!:)

Dizku: Mulla vähän sama tilanne ku sulla että äiti on raskaana ja ite en... Sekin lähentelee jo viittäkymppiä eikä aio kyllä lasta pitää, että pikkusisarusta en sentään saa. Outoa tosiaan ajatella, että oma äiti ois hedelmällisempi ku ite... ?!? No mä nyt en vielä voi itestä sanoo et kuin helposti tuun raskaaks ku yk 2 vast meneillä, mut silti. Onkos sun äitin vauva saanut alkunsa ilman mitään hoitoja? Tai no annetaanks Suomessa ees hoitoja viiskymppisille... Voisin kuvitella et ei... Tsemppiä sinne vaikeaan tilanteeseen!!!:)

Aleidalle onnittelut miehen suostumuksesta raskautumiselle:) Plussatuulia+++++++++++

ON: Äitiä tässä odottelen saapuvaksi kylään. Enpä tiedä kyllä tuleeko, ku sille tuntuu tulevan aina joku este et ei pääsekään tulemaan tänne. Et en paljoo luottais siihen... Mut toivoa pidän yllä:)

Ovia vilahti ohitse. Ei voi ainakaan väittää että raskautuminen tässä kierrossa ois pupuilemattomuuden syytä. Siihen tahtiin tuli peittoja pöllyteltyä;) Nyt alkaa sitten se oireiden keksiminen... Yritän jättää sitä hommaa vähän vähemmälle kuin viime kierrossa, mut tiedä taas miten onnistuu. Luultavasti ei ollenkaan:)

Noh mutta hauskaa juhannusviikkoa kaikille ja pinoudutaan ahkerasti:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara-Maria, huimat onnittelut ja tarroja ja sukkia!!!! Onneksi on aina jollakin hyviäkin uutisia tasapainottamassa näitä ikäviä, joita oli myös..

Juli, jaksua! Toivottavasti kohtaamme o-puolella mahdollisimman pian! Tsemppiä sulle häiden järjestelyyn kuitenkin. Passionatelle mitä suurimmat pahoitteluni, koeta jaksaa. Hyvä kun pystyt puhumaan asiasta, sisälleen asioiden patoaminen on aina huono asia.

Butterflylle toivon että tätsä ei sua löydä ollenkaan! Baulien se nyt oli löytänyt, mutta josko ens kuussa tajuis pysyä pois!

Terkut vanhoille kavereille Dajmille ja Hermionelle, joiden kerhoon aion nyt liittyä.. Nimittäin..

ON: Perjantaina kp:n ollessa 33/27-32 uskaltauduin myös testaamaan ja arvatkaapa että plussa tuli!!! Meille on tulossa vauva!!! Olo on epätodellinen ja ihana ja uskomaton.. Tiesin jo oikeastaan ennen testaamista että näin on käynyt, oli niin jänniä oloja pitkin viikkoa, mutta ainahan sitä negan testaamista haluaa välttää, joten odottelin sitten vähän pidempään. Jo työnkin puolesta on mielessä mitä kaikkea voi sattua, mutta paatunut murehtija ei osaa murehtia nyt ollenkaan. Nämä on suuremman kädessä nämä asiat ja täytyy vain uskoa ja toivoa että kaikki menee hyvin. Lahjoitan suunnattomasti plussasäteitä kaikille teille rakkaat enskat!!!

Vierailija
4/50 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Sara-Marialle ja fiiu77:lle[/b] isot onnittelut plussasta, paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan! <3

ON: tein ekan ovistestin tässä kierrossa, kp jotain 11/29, ja hailakka viiva näkyi. En sitten tiedä kuinka luotettava se on, täytyy nyt testailla tiuhaan joka päivä. Hedelmällisyyden huipun pitäisi netin ovulaatiolaskurin mukaan sattua juuri Juhannukseksi. :D Keskiviikkona tai torstaina ollaan lähdössä Posiolle viettämään Jussia, ja mies jää sinne reissulle. Vaihtaa työpaikkaa ja menee ajamaan tutulle pölliautoa. Saa nähdä mitenkä kauan minä jaksan siellä olla, joko appivanhempien nurkissa tai sitten siellä peräkorvessa autiotalossa, ilman tv:tä/nettiä ja juoksevaa vettä. En tiedä sitten koska seuraavan kerran minusta kuulette, saattaa olla, että vasta parin viikon päästä.

-Koiruus-

Vierailija
5/50 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea!! Ja tietysti paljon vaaviliimaa ja tarratöppösiä matkaan =)

Vierailija
6/50 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitelen koko ajan ihan pilvissä, enkä voi vieläkään uskoa, että me ruvetaan nyt sitten oikeasti yrittämään vauaa!:)

Ihan uskomatonta...!!!

Onnea kaikille plussanneile..ainakin Sara-Maria...muita en muista!!

Hyvää Juhannusviikkoa kaikille!

Vierailija
7/50 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiiulle supersuuret onnittelut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:) Tuli ihan onnen kyyneleet silmiin ku luin sun viestin:) Niin ihana kuulla välistä iloisia uutisia, kun tosiaan noita surullisiakin uutisia mahtunut mukaan ihan liikaa. Vauvalle paljon vauvalimaa ja tarrasukkia matkaan ja ihanaa odotus aikaa sulle:)

-Butterfly- kp 21/29-33

Vierailija
8/50 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä pitkästä aikaa, kirjoittelen nyt kun töissä hetki luppoaikaa ;)

Onnittelut ensinnäkin Sara-Marialle ja Fiiulle!!! Toivotaan, että masukit pysyy mukana ja turvassa koko matkan ja onnea tuleville äideille odotukseen!!!

Omia kuulumisia.. Paljon on tapahtunut sitten viime kerran, ku kirjoittelin tänne (yli kuukausi sitten ainakin). Kävin silloin toukokuussa gynellä ja hän kirjoitti mulle terolut-kuurin, kun on jo näinkin kauan mennyt ehkäisyn lopettamisesta eikä toivottua tulosta vielä + sitten tietysti kun mulla on ne superpitkät kierrot, jotka vain meni pahempaan suuntaa. Toista kiertoa jo niitä popsin ja ekan jälkeen menkat tulikin jo hyvissä ajoin :). Lääkäri sanoi vielä, että kun vuosi tulee täyteen (syyskuu) ja jos vauvaa ei vielä kuulu niin hän laittaa mut erikoislääkärille.

Olin kyllä positiivisesti yllättynyt ja ihmeissäni, että ottivat heti asiakseen meidän paikkakunnallakin tämän perhesuunnittelun, mutta toivottavasti ei tarvi niin pitkälle mennä vaan, että kiertojen tasaantuminen jo auttaisi :). bd bd

Mites muuten enskattarien juhannussuunnitelmat? Piinaileeko osa ja jos piinailette niin miten meinasitte juomapolitiikan hoitaa? Eikös se niin ollut, että pari siideriä on turvallista ottaa niin kauan kuin testi todistaa toisin?

Me mennää miehuuden kanssa mökille viettämään rauhaisa juhannus :) kiva vain päästä välillä edes vähän muihin maisemiin rentoutumaan..

terv.Kata

Vierailija
9/50 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Aleida: Sua en olekaan täälä aikaisemmin nähnyt =) Tervetuloa joukkoon!! Jos viitsisit käydä laittamassa infoa itsestäsi tuonne meidän esittelypinoon niin olisi kiva juttu?

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=73&m=10567867&p=2&tmo…

[/color]

[color=purple]Juhannus suunnitelmia täälä kyseltiin. Noh,mulla menee niin kurjasti että ukko on koko juhannuksen töissä,joten yksinäni kökötän kotosalla =( voi tylsyyden huippu. Piinailu hetket osuu just kohalle,joten tuskin alkoholia naukkailen tuota paria siideriä enempää.

Nyt kyllä joudun poistumaan tuonne meitin alakertaan...hampilääkäri odottaa *aaaargh!*

Huomiseen!!

Vierailija
10/50 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon paljon onnea plussa-uutisesta!!

Tervetuloa o-puolelle =)

Plussaonnea kaikille enskoille ihan hirmuisesti!!!!

hermione ja Onni rv25 (tasan)

Vierailija
11/50 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Pitkästä aikaa kävin vakoilemassa teidän kuumeilijoiden juttuja, ja voi että iski haikeus kun muisteli tuota jännittävää aikaa kun vauvaprojekti oli käynnissä.. Ihan tässä alkaa jo itselläkin vauvakuumetta pukata.. ;)

Täällä ei enää taida olla vanhoja tuttuja, ovat siirtyneet o- tai l-puolelle sitten viime näkemän.

Mutta teille kaikille toivon oikein paljon onnea raskautumiseen, ja toivon että pääsette pikimiten tuolle ihanalle matkalle kohti suurta onnea, jonka oman vauvan syliin saaminen tuo tullessaan!

Jo plussan testiin saaneille kovasti onnea odotukseen ja tervetuloa tuonne vauvapuolellekin jutustelemaan sitten joskus 9kk kuluttua :)

Keskenmenon kokeneille voimia, älkää menettäkö uskoa siihen, että teillekin vielä oma nyytti suodaan.

<3:lla Viipero & Aleksi 7½kk[/color]

Vierailija
12/50 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea plussanneille! olipa oikeen mukava lueskella pitkästä aikaa kuulumsia :D mulla on tuo kierto sekasin joten koitan olla ressaamatta. aattelin et pikkusen taukoilen täältä et jos koittas unohtaa koko yrittämisen nii jos sitten tärppäilis. en välttis kirjota mitään mut lueskelen kyl :D

ihanaa juhannusta koko poppoo !

jonriik kp17 / 28-45

Vierailija
13/50 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka vaan kaikille!

Ja oikeen iso onnen toivotus ja paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan fiiulle. Mukava kuulla ihania uutisia:)

Onkin kovasti kyselty et mitäs sitä juhannuksena meinais tehä niin taitaa meillä mennä pihamaan laitossa. Tarttes tehä " maisemakumpu" . Meikäläisen *viherpeukaloilla* voipikin tulla UPEA ;) (elikkä kiviä vaan koko kumpu täyteen) :)

butterfly mulla vaan jatkuu tilanteesta epätietosuus kun äitin nykyinen poikakaveri ei etes antanut sen tehdä toista raskaustestiä. Jotes en sit varmana tiiä et onks se raskaana. Mut jos ensimmäistä testiä uskominen niin on se. Eikä oo saanut mitään hoitoja. Ensimmäisen yhteisen kuukauden minkä yhdessä ovat olleet ja nyt raskaana. Ei tosin tarkotus ole ollut mutta luulen et ei se äiti sitä pois otata. Vähän pelottaa kun viimeks kun äiti sai pikkuveljeni niin ne oli sanonut että seuraava raskaus voi viedä äidin pyörätuoliin. Huono selkä:( Mut kiitos kummiski kun ymmärrät:) Ja onneksi saa teille purkaa tunteitaan.

Koiramammalle onnea oviksen etsimiseen ja sen hyödyntämiseen:)

Aleidalle onnea siitä et sait miehesi suostuteltua mukaan ja paljon plussaa tuulia sinnekkin+++++

KaTa toivottavasti teroluteista on apua sinulle ja kohta jo plussa tulee sinullekkin. Itse käytin kanssa joku vuos sitten niitä teroluteja. Olivat tehokkaita mulla pysy pitkään kierto normaalina.

jonriikille pahoittelut kiertojen epätasaisuudesta. Minulla näyttää kanssa seonneen kierrot täysin:( Mut toivottavasti saadaan kumpikin ne ojennukseen pian:)

Mut empäs nyt muuta taas keksi. Jotes piinailijoille paljon plussa onnea vaan. Itselläni olisi taas se ikävystyttävin aika kuukaudesta eli ihan alku kierto. Kp:t 5/26-40.

Siinäpä omanapa osuus joten eikun päivän jatkot kaikille!

T:Dizku

Vierailija
14/50 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kurkkaamaan pitkästä aikaa tännekkin puolelle ja mitä silmäni näkevätkään.....

Paljon onnea Sara-Maria ja Fiiu. Loistavaa että kauemminkin täälä palstailleet enskat plussaavat. Tervetuloa vaan tuonne o-puolen pinoon kun siltä alkaa tuntumaan. :) Onnellista odotusta molemmille.

T: Buuffa ja Nuuro 29+3

Vierailija
15/50 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara-Marialle ja fiiu77:lle sydämelliset onnittelut!!!!!! Onnea rutkasti matkaan! =)

Taidan nyt jäädä kyllä kokonaan hetkeksi sivuun täältä, vaikka olenkin käynyt luekelemassa kuulumisianne. Antaa kropan ja mielen parantua kunnolla, ennen kuin alan vajota taas totaalisesti vauvakuumeen syövereihin! (Vaikka myöhäistä se kyllä on)

Olo on välillä niin vihainen ja lohduton, välillä taas jaksaa hymyillä ihan täysillä. Onneksi saan lomailla nyt ihan rauhassa jonkin aikaa, että saan suruni surtua ja ajatukset järjestykseen.

Tämä perhanan jälkivuoto ottaa niin pirusti päähän!!! Kaavinnan jälkeen voi kuulemma kestää parikin viikkoa, nyt on menossa 7. päivä. Jälkivuodon aikana ei saa uida eikä harrastaa seksiä, että jos ei vuodot lopu Kreikan matkaan mennessä, on vitutus todella suuri. Loma ei saa mennä pilalle!!! Saadaan miehen kanssa ihan kahdestaan rentoutua ja parannella haavoja.

Mutta mutta.. Ihanaa juhannusta teille rakkaat enskattaret, ja hyvää kesää!!!

Vierailija
16/50 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pikaisesti vielä lukaisemaan kuulumisia ennenkuin reissuun lähdetään. Vieläkään en oo pätevää selitystä keksiny, eiköhän sitä sitten jotain mieleen juolahda.

Fiuu: suuren suuret onnittelut plussan johdosta. Paljon vaaviliimaan matkaan ja onnellista odotusaikaa. Nähdään o-puolella :)

butterfly: Tsemppiä piinailuaikoihin, hyppäähän mukaan junaan :)

Koiramamma: Tsemppiä oviksen pongailuun, eiköhän ne viivat sieltä tummu :)

Aleida: onnittelut miehen mukaan saamisesta vauvaprojektiin ja tsemppiä yrittämiseen. Toivottavasti pian nähdään o-puolella.

Kata: toivottavasti terot auttaa kiertojen kanssa ja pikasesti saatte plussatuloksen. Mukavaa kuulla, että on otettu hyvin vastaan lääkärissä ja mietitty jatkoakin jo.

Marzu: tsemppiä piinailuun :) Junassa on vielä vapaita paikkoja :)

Dizku: tsemppiä alkukiertoon, kyllä se aika siitä nopsasti menee :)

Buuffa, kiitos onnitteluista

Passionate: kiitos. Tsemppiä sinne vaikean ajan läpi pääsemiseksi. Kyllä se jossain vaiheessa helpottaa. Mulla kesti kanssa tuo jälkivuoto kaavinnan jälkeen sen pari viikkoa. Toivottavasti loppuu ennen reissuanne ja pääsette nauttimaan lomasta.

Eipä mulla muuta. Pakkauspuuhat painaa päälle :)

HAUSKAA JUHANNUSTA KAIKILLE ENSKOILLE ja PALJON PLUSSATUULIA

-Sara-Maria-

Vierailija
17/50 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia vaan kaikille=) Täällähän on käynyt taas monia mulle ihan outoja hemmoja pinoutumassa. Hyvä niin:)

Sara-Marialle superhauskaa matkaa:) Tulehan matkan jälkeen kertomaan mitä juomattomuuden syyksi lopulta päätit keksiä. Jos mulle tässä kuussa plussa tulee ni mun kans täytyy selitellä juomattomuutta heinäkuussa pariinkin otteeseen että selityksiä täytyy löytyä.

Toivottavasti Aleida ja Jonriik kävis ees joskus kertomassa kuulumisia, vaikka itekin joskus miettii että onko tämä palsatilu pahasta raskautumiselle. Mä kyllä joka tapauksessa varmaan piinailisin niin hirveesti, että tuskin tää pahastakaan on:)

Missäs marzu on? Oletkos jo juhannussuunnitelmia keksinyt? Harmi ettet saa viettää juhannusta miehesi kanssa:(

Mulla vaihtu taas juhannus suunnitelmat näillä näkymin. Koiralla tuli jalka kipeeks ni ei uskalla lähtee reissaamaan mihkää. Suututtaa:( Nyt sitten varmaan miehen kanssa ihan koti juhannus. No tavallaa kivaa sekin=) Täytyy kattoa jos löytäis kokon jostain. Tiiä poltetaanko täällä päin Suomea sellasia. Miehellä alkaa loma tänään. Mitenköhän sitä juhlistais. Jos ois rahaa ni vois mennä vaikka ulos syömään:)

Ens viikolla ois piinailut sitten käsillä. No ei kyllä tunnu yhtään siltä et ois raskautunu ni piinailut jää ehkä vähemmälle.

Nyt täytyy mennä kattoo Serranon perhe. Miten mä aina jäänkin koukkuun noihin espanjalaisiin sarjoihin... Noh hauskat jussit siis kaikille enskoille!!!

Vierailija
18/50 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]butterfly: En mä mihkää oo kadonnut... hirmusti vain asioita pyörinyt mielessä,niin en ole kerinnyt kirjoittelemaan. Ensinnäkin yhden ystävän isä kuoli just eilen. Pisti pikkasen mielen apeaks,mutta se on elämää.

Just tulin kattomasta kummitytön uimakoulua =)

Vieläkään ei mitään suunnitelmia ole,että enköhän mä yksinään kökötä ja nauti pari siideriä. Isä pyysi sinne grillaamaan,niin luultavasti ainakin käyn sielä sitten lauantaina. Huomenna olis tarkoitus sitten mennä pyörähtää äidin luona kylässä.

Hirveesti pitäis kaikkea kotona tegdä,mut en vaan saa alotettua. Saa nähdä jääkö ihan ens viikkoon asti.

Meille tuli tänne taas kunnon luonnon ääniä,kun hain sirkkoja eläinkaupasta liskoille. Tuola ne sirkuttaa kovasti. Huoh.

Ei kai tässä sen ihmeempää,kuin

HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE!!!!

kp 23/28

Vierailija
19/50 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara-Maria: Lääkekuurit on hyviä tekosyitä. On muutama antibiootti minkä kans ei alkoholi käy ja sitte pari atooppisen ihon voidetta. Ja tietenki lihasrelaksantit ja kipulääkkeet, joissa on se kolmio. Lääkitys päällä, ei voi juopotella. :D Sittehän sitä pitää keksiä joku kiva tautikin, mutta niskojen jäykkyyski käy ihan hyvin. :)

Hehheh. Niin sitä on työssään kiinni ettei muita tekosyitä keksi..

T: s-k-

Vierailija
20/50 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]...jamä siis vietin yksinäisen jussin. Tosin kävin kyllä perjantaina yhen tutun luona saunomassa ja peuhaamassa koirien kanssa. Mutta siinä taiski kaikki olla...eilen kävin faijan luona ja sieltä sitte mutsille kylään. Loppu illan istuskelinki tylsistyneenä himassa. Että näin ratki riemukas juhannus mulla oli.

Ala-selkää alkoi eilen sit pikkasen särkee eli täti ilmoittelee jo tulostaan. Mutta niinhän mä jo veikkailin että ei kesän aikana mitään tapahdu suuntaan taikka toiseen.

Mutsi tossa taas soitteli et haluis mut sinne seuraks. Sen ukko joutu perjantai yönä sairaalaan. Tuntuu inhottavalta kieltäytyy,mut ei voi mitään.

Mä kun suunnittelin et menisin jumppaan jos saan ittestäni sen verran irti tänää. Mulla kun pari viime kertaa jäi välistä.

No eipä tässä nyt kummempia..

kp 26/28 meneillään ja ukko kotiutuu taas tänään pariks päiväks.