Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~*~*~* ENSIKOT vko 26 *~*~*~*

18.06.2007 |

Heipat!

Meinasin kirjotella tuonne viime viikon pinoon, mutta sitten ajattelin, että yhtä hyvin voin aloittaa uuden viikon:) Vaikka mua ei olekaan täällä hetkeen näkynyt...

Sara-Marialle paljon onnea :) :) :)

Elämä on tosiaan välillä ikävää, samalla kun toiset saavat ilouutisia niin toiset kohtaavat sen pahimman mahdollisen... Pahoittelut Maisille. Voimia!

Muillekin oli tapahtunut yhtä ja toista... Eilen oli pikkuveljien rippijuhlat, sai syödä masun täyteen :P

Juhannus tulossa, mitä meinaatte? Me eilen pähkäiltiin, eikä keksitty mitään... Jos oltaisiin saatu sisko ja sen avomies mukaan, niin vielä oltaisiin voitu yrittää kysellä vapaita mökkejä jostain. Mutta heillä ei ollut rahaa, joten mekin näillä näkymin vietetään jonkinmuotoinen kaupunkijussi.

Oma tilanne sama kuin aikaisemminkin... Menkat alkoi virallisesti tänään, tosin niitä edelsi 3 vrk:n tuhruvuoto... Kyllä minä sanon, että ei tuu mitään :/ Epäilen sitä keltarauhasen vajaatoimintaa, kun tuota tuhrua tulee joka kierrossa, tosin vaihtelevin ajoin (väh. kuitenkin 24 h). Syksyllä viimeistään painelen lääkärille, nyt mielessä vaan kesä ja rentoutuminen! Lapsi on tervetullut sitten, kun se meille suodaan :)

-Paula-

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen ilmoitus; tein juuri äsken POSITIIVISEN raskaustestin :)

Ei onneksi tarvinnutkaan aloittaa hoitoja ja clomeja, kun tulikin se luomuplussa (tosin metujahan olen syönyt muutaman viikon)..

Ei tätä kyllä usko..

Kirjoitan paremmalla ajalla :)

T. Juli *kädet tärisee*

Vierailija
22/50 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en nyt jaksakaan kirjoitella...niin väsy olo kun kävin jumpassa töitten jälkeen ja sit sain aivan ihanaa sapuskaa kun kulta oli kokannut =)

paremmalla ajalla sitten...

niin juu,pitäiskö alottaa uutta pinoa vai jatkaa tähän viime viikon pinoon? vaikka tämä nyt onkin jo merkattu viikoks 26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Täälä näyttää noita plussia nyt satelevan oikein rutkasti =)

Sitä vain, että ilmoitelkaapas sitten kun teidät saa lisätä tuonne plussanneiksi!!!

Vierailija
24/50 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mahtava uutinen, onnittelut plussauksesta ja roppakaupalla onnea mukaan pienelle masuasukille!!

Tulehan sitten o-puolen enskoihin jutustelemaan =)

hermione ja Onni rv25+6

Vierailija
25/50 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Juliaana! :)

Wau, nyt on enskoissa mahtava plussaus tahti. Toivottavasti meno jatkuu samanlaisena ja lisää plussia on pian luvassa. Tuola o-puolella onkin taas monta loppumetreillä olevaa siirtymässä pian vauvapuolelle,joten uudet mukaan vaan vaikka alussa tuntuukin oudolta kirjoitella sinne.

Oikein voimakkaita plussasäteitä kaikille.

T:Buuffa

Vierailija
26/50 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin taas kurkkimaan tänne ja voi, miten mukavia uutisia löytyikin:

FIIU: ++++PLUSSAONNITTELUT!++++

JULI: ++++PLUSSAONNITTELUT!++++ Ihanaa, että ette tarvinneetkaan sen pidemmälle hoidoissa mennä. Ja muistankos oikein, että siusta kohta tulee rouvakin: onnea myös siitä!

Ja sitten tervetuloa tuonne o-puolelle jutskailemaan, kun siltä tuntuu. Ihanaa saada sinne täältä vanhoja kuumeilukavereita ja jatkaa jutustelua!

Moikat myös muille kuumeilu-enskoille: ainakin Marzu täällä on vielä tuttu!

Dajm + Pätkis 18+6

Vierailija
27/50 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voih, voih niin paljon onnea!!! :) Ihanaa, kun pidempääkin kuumeilleet enskat plussailee..josko me loputkin sitten perässä. Milläs keinoin onnistuit vai oliko vain kesäntaikaa? Tulehan kertomaan niksejä.. :)

Oma napa: Mulla siis terolutit käytössä ja ovat lyhentäneet kierrot huimaan 23 päivään. Menkat alkavat jo ennen kuin vikan pillerin ehtii ottaa(?) pitikö sen mennä näin? Nyt taas kp 4 ja uutta kiertoa kuumeilen. On kyllä mukavampi näin, että entisen yhden pitkän kierron aikana saa nyt piinailla kaksi kertaa..toisaalta taitaa liian lyhyeksi jäädä väli oviksesta-menkkoihin, tosin en kyllä ole tikuttanu niin en tiedä koska ovis edes on, ehkä tässä kierrossa sitten. Koskahan mun kannattais tikuttelu aloittaa?

Nyt taas työn pariin...

-Kata-

Vierailija
28/50 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se pakko tulla onnittelemaan Sara-Mariaa ja Fiiua sekä tietty myös Julia: Olette totisesti vauvanne ansainneet!! Iki-ihanaa odotusaikaa teille kaikille! *halaa*

Moikka myös Hermionelle- huh, paljon viikkoja Siullakin kasassa. Onni on muuten aivan loistava " tekonimi" (miksei ihan oikea nimikin sitten isompana:) ) pikkuselle. Cute, indeed. Kiitos kysymästä,miullekin on alkanut pikkuhiljaa paistaa aurinko, kun elämääni käveli täysin yllärinä uusi ihminen. Olemme hyvin onnellisia yhdessä. ja haluamme joskus aikanaan perheen aivan yhtä paljon kumpainenkin:) Onnellista odotusaikaa Sinulle ja Onnille terkut, että muistaa muksia äitiä masussa tarpeeksi usein, ettei äidin tarvitse olla huolesta sykkyrässä:)

Kaikille muillekin Ensikoille toivotan kauniita kesäpäiviä ja plussatuulen puhallusta:)

rakkaudella, pariisitar

Vierailija
29/50 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Minä tulen pitkästä aikaa kurkkimaan mitä tänne puolelle kuuluu ja... Mitä minun silmäni näkevätkään?!?!?!?

[b]ONNEA JULI!!!!!![/b]

Ehditään sittenkin hetki odotella yhtäaikaa, vaikka eri vuosimallia vauvat nyt tuleekin! Voi onnea onnea kovasti! Olen niin iloinen sinun puolestasi! Nyt sitten vauvalle paljon liimaa ja tarrasukkia kyytiin! Toivottavasti törmätään mesessä joskus yhtäaikaa. Tiedäks mitä?! Titikin menee syksyllä naimisiin! Käytiin kirkko varaamassa kuukausi sitten ja samana päivänä sitten kastetaan muksukin. Mitenkäs teillä siellä hääjärjestelyt etenee?

[b]ONNEA MYÖSKIN SARA-MARIALLE JA FIUULLE PLUSSISTA!!!![/b]

Ihanaa kun o-puolelle tulee uutta sakkia kun me loppupääläiset sieltä kohta liuetaan.

Sen verran voin teille valaista kuulumisiani että vatsa tuntuu V-A-L-T-A-V-A-L-T-A ja kohdun kasvu meneekin jo yläkäyrän yläpuolella. Sunnuntain ja maanantain vastaisena yönä käytiin synnärillä tarkistuttamassa että muksulla on kaikki ok, kun en ollut tuntenut liikkeitä vuorokauteen, vaan Vimpula pisti rumbat käyntiin heti kun lääkäri alkoi ultrata, eli ei ollut onneksi mitään hätää pikkuisella. Sydän jumpsutteli normaalia 135-165 tahtia ja painoarvioksi Vimpula sai 2700g. Mulle tehtiin samalla synnytystapa-arvio, jos Vimpula syntyy laskettuna aikana niin painoarvio olisi silloin 3500g ja lääkärin mukaan pitäisi mahtua minun lantiosta ulos tulemaan! :) Pää alas päin hän on vatsassa killunut ainakin rakenneultrasta (rv19+5) saakka ja pyllyään kovasti työntää kylkiluiden väliin, auts. Itsellä on vaan sellanen kutina että Vimpula syntyisi jo ennen la:ta, vaan saas nähdä... Itselle on painoa tullut koko raskausaikana 11kg, eli ei onneksi hirveästi. Nyt tässä vaan sitten odotellaan milloin Vimpula päättää ulostautua, kohdunkaula on jo pehmeä ja sormelle auki, mutta ei kyllä ole mitään suppareita tms. merkkejä ollut synnytykseen liittyen. Uimaan ei vaan ole asiaa enää tänä kesänä... :(

Toivottelen kaikille vanhoille kuumeilukamuille ja muillekin kuumeilijoille oikein aurinkoista kesää ja plussatuulia! Tuntuu ihan siltä kuin olisi itsekin ihan äskettäin vasta kuumeillut ja kohta saan jo oman nyytin syliin! Niin se aika vaan menee nopsaan...

T:Titi-uu ja Vimpula rv36+2[/color]

Vierailija
30/50 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea paljon Juli ja tarrasukkia matkaan:) Onneksi ei tarvinnut hoitoihin turvautua!

Tänää tultii vast juhannuksen vietosta. Oltiin mökkeilemässä ja sit miehen vanhempien luona pari yötä. Oli kyllä ihan hauska juhannus vaikka en alkoholia uskaltanut ottaakaan=) Tänään menossa kp 29/29-33. Ei kyllä paljon piinailuta ku sattuu vatsaan siihe malliin että tätihän sieltä melkein sata varmasti tulee. Noh ei mahda mitää... Tänää tuli vuosiakin taas yksi lisää eli nyt plakkarissa 21 vuotta:) Enpä kyllä mitään synttärijuhlia järkänny kun jo näin " paljon" ikääkin on. Marjapiirakan aattelin väsäillä ja illan kuuntelen uutta synttäri cd:tä=)

Eipä tällä kertaa muuta. Hauskaa illan jatkoa enskoille ja plussatuulia vaan lisää++++

Vierailija
31/50 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]Sairaslomalainen täällä kirjoittaa.. nyt iski sit kuumeenkin ja kurkku aivan mielettömän kipeä.. oksentaakin piti aamulla, mutta se ei taida johtua flunssasta :)[/color]

[color=blue]Suuri kiitos onnitteluista MARZU, HERMIONE, BUUFFA, DAJM, KATA, PARIISITAR JA TITI!![/color]

[color=fuchsia]Kyllä on vieläkin uskomaton olo. Laskeskelin tuossa juuri että varmaan metujen aloittamisen jälkeen on ruvennut munasolu kypsymään ja ovis on ollut pari viikkoa sitten viikonloppuna mun polttareiden aikaan.. Veikkailempa siis että oon nyt viidennellä viikolla eli 4+ jotain.. sekin kertoo siitä että viikko sitten testi näytti vielä selvää negaa.. [/color]

[color=blue]TITI: Mäkin kävin eilen heti katsomassa että oothan sä vielä o-puolella, mutta en jaksanut vielä kirjoittaa.. Ihanaa että sittenkin saadaan olla hetki siellä yhdessä :) Juu, mesettää todella pitäis.. Ajattelin että meidän masukki olisi Jumpula kun teillä on Vimpula :) Jumpula taisi alunperin olla teillä toinen vaihtoehto työnimeksi :) Ai niin ja ihana juttu tuo teidän naimisiinmeno!! Onnea! Mä voin sit antaa häävinkkejä.. meillä enää reilu kaks viikkoa h-hetkeen :)[/color]

[color=fuchsia]Mukavaa että o-puolelta moni vanha palstakamu tuli onnittelemaan ja toivottamaan tervetulleeksi o-puolen enskoihin. Kyllä tulen ilman muuta! :) Toivottavasti nyt vaan kaikki menee sit hyvin että pääsen sinne tulemaan ja jäämään :) PARIISITAR, ihanaa että säkin tuli piipahtamaan!! :)[/color]

[color=blue]MARZU: Kyllä mut saa plussanneeksi laittaa vai huolitaanko mua enää siihen listaan, kun just ennen edellistä päivitystä sanoin että mut saa pudottaa pois? :)[/color]

[color=fuchsia]Kovasti plussatuulia puhaltelen kaikille ++++++++++++++++++ O-puolella tavataan! Joskin en varmaankaan ihan vielä sinne kokonaan siirry :)[/color]

[color=blue]Niin ja SARA-MARIA JA FIIU, onneaonneaonnea teille!! :) Mukavaa että päästään yhdessä o-puolelle..[/color]

[color=fuchsia]T. Juli (ja Jumpula) 4+ jotain

Vierailija
32/50 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en enää ikinä luota tätioireisiin ennenkuin verta nään.. nimittäin viikonloppuna mua juili ja mahaa väänsi siihen malliin niinkuin aina ennen tätiä, mutta eipä tätiä sit näkynytkään :) *bd*

Vierailija
33/50 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea juliaanalle oikein paljon tuo lohtua kun tietää et kauankin yrittäneet saa plussan:) Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan.

T:Dizku

Vierailija
34/50 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneaonneaonnea Juli!! Ihanaa että sullekkin pärähti se plussa vihdoinkin ruutuun! Ei vois onni enempää hymyillä, vai mitä!? On kyllä nyt valtava plussaustahti päällä, pidetään kyytiä paikoillaan, että mahdollisimman moni pääsee hyppäämään mukaan :)

Suurensuuret kiitokset Kaikille onnitteluistanne, ne on lämmittäneet sydäntä aivan valtavasti! Pariisitar, ihana kuulla myös sinusta ja että elämä hymyilee sieläkinpäin.. Tervetuloa tänne takaisin, sitten kun.. :)

Itse en taitaisi tietääkään koko raskaudesta ellei täti loistaisi poissaolollaan, on kyllä ihan mainio olo, mitä nyt hiukkasen väsyttää enemmän kuin yleensä. Ja niinkuin Julikin mainitsi, niin tätimäisiä oireita on ollut melkein pari viikkoa, tosin nyt nekin on loppuneet. Jee, tää on ihanaa!

Plussäsäteitä, toivoo Fiiu ja pieni h 6+2

Vierailija
35/50 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Juli: selvä pyy..totta kai sut sinne merkataan =)

Ilmoitelkaahan sitten vain mitä saa laittaa la:ksi kun sen tiedätte. Niin siis te kaikki joille on nyt noita plussia täälä rapissut.

Tälläkin kertaa tuli nyt näin lyhyt viesti kun tuo aika taas niin rajallista. Haluan viettää mahdollisimman paljon nyt aikaa tuon ukon kanssa,se kun lähtee taas huomen aamulla.

kp 28/28 ja selkää on sen verran särkenyt että eiköhän se täti sieltä kurvaa paikalle taas huomenna.

Vierailija
36/50 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Pääsinkin tänään reippaasti aikaisemmin töistä =) ilalla pitäis taas mennä rehkimään tonne bodysteppiin vaikka hartioita särkee iha mielettömästi. Töis oli niin kauhee päivä et oon ihan jumissa =(

Tänään ei oo selkää vihlonut yhtään,mutta ei oo vielä tätikään paukannut kyläilemään *koputtaa puuta*. Se kun yleensä paukkaa aina tossa yhentoista maissa tasan tarkkaa. Noh,odotellaan eikä stressata ettei tuu sit isoo pettymystä. Kp on nyt siis 28/29...

Olo on mitä tukkosin.En oo saanu sunnuntain jälkeen käytää allergialääkkeitä,kun joudun perjantaina menee sinne testeihin. Inhottavaa ku nokka vuotaa jatkuvasti ja silmii kutisee pikkase. No pakko kärsii,ei auta ruikuttaa.

Kaipa se on pakko mennä tarkistaa noi postit.

Huomiseen!!

Vierailija
37/50 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut nettipimennossa liian pitkään. Kone oli rikki. Nyt oon ihan pihalla Enskojen elämästä.. :(

Mutta sen bongasin, että Sara-Maria, Juli ja Fiiu ovat PLUSSANNEET!!!!! Oi onnea!!! Onnea onnea onnea onnea miljuuna kiloa teille kaikille!! Ihania uutisia!!

Maisilla ja Passionatella oli ikävämpiä uutisia. Halaukset teille molemmille. Ja voimia!

Kertokaahan pähkinänkuoressa mitä olen missannut tapahtumista! :)

ON: Ovisaikoja elellään. Ei ihmeitä muita. Flunssasta kärsin.

- Paaru vissiin kp13 en oikein ole pysynyt laskuissa, kun ei oo ollut palstalla.. :)

Vierailija
38/50 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas häiriköintiä o-puolelta..

Pakko oli kirjoitella kun näin Pariisittaren kuulumiset. TOSI ihanaa että elämääsi on astunut uusi rakkaus. Kaikkea hyvää teille toivottelen.

Ja on ihana kuulla sinunkin kuulumisia pitkästä aikaa, toivottavasti jatkossakin saamme kuulla sinusta!

Onni olis kyllä hyvä nimi pojalle mut meillä on jo nimet valmiina. Eikä olla ihan 100% varma sukupuolestakaan. Jääköön Onni vaan tekonimeksi...

Aurinkoista kesää sinulle ja uudelle raukkaudelle =)

Plussatuulia kaikille ensikoille++++

hermione ja Onni rv26+2

Vierailija
39/50 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uudelle raukkaudelle, voi ei! Tarkoitin tietenkin rakkaudelle..

Nolona hermione =/

Vierailija
40/50 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea aivan mahdottomasti teille kaikille plussanneille!!! Kesä on tosiaan ihmeiden aikaa ;)

Hetkisen olen ollu kirjoittelematta, johtuneekohan työkiireistä... Aivan mahdoton hoppu töissä, kesätöissä siis olen kaupallisella alalla. Rahakas kesä tulossa, töitä piisaa enemmän kuin osasin odottaa. Edellisen ja tämän viikon olen tehnyt iltavuoroja, vähän inhottavaa kun tuntuu et päivässä ei oikein kerkeä tehdä mitään, aamulla odottaa sitä töihin lähtöä ja illalla on kotona vasta vähän ennen puoli kymmentä. Jee, ensi viikolla saan tehdä aamuvuoroa, eikä tämän viikon sunnuntaina ole töitä :)

Tänään on mun synttäripäivä d: 22 tuli täyteen. Mies täytti tuon saman lukeman kuukausi sitten, eli ainakin tuonne esittelyihin voi päivittää uudet iät... Minkähän ikäinen sitä tulee loppujen lopuksi olemaan, sitten kun saa oman lapsen? Silloin kun aloitettiin lapsen yrittäminen, niin ajateltiin et ihmiset varmaan kauhistelee, kun ollaan melko nuoria ;) No, toivottavasti en kerkeä täyttämään sitä 23:a kun lapsi syntyy!

Ovisaika lähenee, kiertopäivistä en ole selvillä, mutta veikkaan että tuonne viikonloppuun ajoittuu. Toivotaan, toivotaan :)

-Paula-