Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet joskus ollut hoikka, mut nyt plösömpi. Niin ajatteletko kuitenkin olevasi hoikka?

Vierailija
18.06.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jauhoivat kuinka alipainoinen olen. Nyt painan 62 kg ja kaikki jauhavat kuinka olen lihonut. Terveyskeskuksessa hoitaja sanoi, että pitäisi laihduttaa koska ihanne on 80 cm ja minulla on 83 cm. Toinen hoitaja sanoi, että painoni on nyt hyvä eikä todellakaan pidä laihduttaa.

Nuorempana olisin tietysti laihduttanut, nyt ihan yksi hailee mitä muut ajattelevat minusta ja painostani.

Vierailija
2/9 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oli yli 10kg hoikempi,niin..

kyllä pitäis ittesä saada ruotuun ja laihduttaa edes lähemmäs tuota entistä painoa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen ollut alipainoinen ennen raskautta. Nyt liikakiloja 10. Jotenkin en vaan näe niitä ylimääräisiä kiloja, vaan jotenkin vaan ajattelen etten ole lihava. hassua..

Vierailija
4/9 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen normaalivartaloinen ja ajattelen olevani normaali. Kaikki tutut kuitenkin tuntuvat ajattelevan, että olen norsun kokoinen. Se vaivaa aika useinkin. Mahdun kuitenkin edelleen kokoon 34-36 ja he taas luulevat, että käytän jotain kokoa 42.

Vierailija
5/9 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoindeksi 19-20 ja nyt 23 - 24

Vierailija
6/9 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näytän mielestäni (ja muidenkin mielestä) ihan hyvälle näine kiloineni.

Vierailija
7/9 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällähetkellä se on 23. En tunne itseäni läskiks enää, kun kohta vuoden kuntoilu urakka on takana! Läski on muuttunut lihakseks, mahassa on vielä vähän ylimääräistä jotka olis tarkoitus saada nekin pois.

Ikinä en halua olla lukemassa BMI 18-19 aivan liian vähän. Olen sentään synnyttänyt kolme lasta ja jossain se saa näkyä, vaikka sitten korkeempana painoindeksinä lihaksen takia..

Näytän kumminkin suht timmiltä, jota mies jaksaa kehua jokapäivä. Ja katseleepa muutkin jo;)

Urakkaa kumminkin on vielä jäljellä.

Vierailija
8/9 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nuorena ollut tyytyväinen painooni. Vaikka olin alipainoinen, yritin sitkeästi laihduttaa sellaisiin mittoihin, missä olin ollut joskus teininä. Ikää tuli lisää ja kilojakin kymmenen ja huomasin olevani ihan ok. Kauhistelin mielessäni kuinka hullu olin ollut yrittäessäni laihduttaa.

Raskauden jälkeen tuli taas kymmenen kiloa lisää ja nyt olen sillä mielellä että on pakko saada painoa alaspäin, painoindeksin mukaan olen lievästi ylipainoinen. Silti olen vielä kroppaani suht tyytyväinen, massu vaan roikkuu ikävästi. Kaipa sitä on sitten iän myötä armollisempi itselleen?

Vierailija
9/9 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoresta lähtien olen kokenut olevani liian lihava :-( Kiitti vaan äidille, joka itse langanlaihana ei voinut ymmärtää, että olen ihan eri mallinen ja eri ihminen. Hän muistutti mulle koko ajan, että " pari kiloa vielä pitäs pudottaa" .

Pituuteni on kokoajan ollut jo tuo 175cm ja painoni on vaihdellut viimeiset 20 vuotta suunnilleen näin:

17-vuotiaana painoin 60kg -> muutin pois kotoa, ja aloin syödä ilman äidin vahtimista, kunnes 20v= 75kg -> laihdutin sitten helposti puolessa vuodessa järkeistämällä syömistäni ja olin 21v = 65 kg Kun lähdin opiskelemaan asuin taas lähempänä äitiä ja siitäkö johtui, että aloin taas kuvitella (tai oikeastaan " tiesin" ) olevani lihava tai vähintäänkin plösö, vaikka kävin punttisalilla 3-4 kertaa viikossa ja ratsastamassa 3-5 kertaa viikossa!!

26-vuotiaana painoin 62kg ja kuvittelin aina vaan olevani lihava. Muutin silloi ulkomaille, jossa kuulemma " kaikki suomalaiset lihoaa viitisen kiloa" . Päätin, että tämä suomalainen EI ainakaan tästä liho, ja sen seurauksena laihduinkin 55 kiloon. Kummallisinta tässä on, että juuri silloin muistan erityisesti ajatelleeni olevani TODELLA ällöttävän lihava, ajattelin että ihmisiä oksettaa nähdä niin lihava ihminen :-(

Painoni alkoi nousta huomaamatta pikkuhiljaa parin kilon vuosivauhtia.

32-vuotiaana painoin noin 68kg ja vaikka koin olevani liian iso, silloin koin elämän suuren rakkauden, ja sen myötä vihdoin hyväksyin itseni täysin :-) Valitettavasti vuotta myöhemmin meillä meni poikki ja aloin pikkuhiljaa taas lihota, muutaman kilon vuodessa.

Nyt olen 36v. ja painan 78kg, mutta kummallisinta on, että en koe olevani erityisen lihava, vaan ihan ok :-) Olen asunut 10v. ulkomailla, äidin vahtivan ja kommentoivan silmän ulkopuolella ja olen sinut itseni ja kilojeni kanssa. Suorastaan naurattaa, kuinka nyt kun OLEN pyöreä, en sitä näe eikä se haittaa. Ja taas 25kiloa hoikempana luulin ja oikeasti näin olevani todella lihava. Päässä siis kaikki. Mutta vaa' alla käyn edelleen joka ikinen päivä, kuten olen 20 vuotta käynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi