Lue keskustelun säännöt.
Lähtikö teiltä tunteet heti ku kuulitte että miehellänne on toinen nainen?
02.06.2007 |
Mulla lähti ja ihan vihaan häntä nyt. Aloin vaan epäillä olenko koskaan rakastanutkaan kun tuntuu niin hyvältä nyt erota ja olla vapaa!
Kommentit (2)
Haluun vaan saada asunnon äkkiä. Haluun pois, pois, pois.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vaan välinpitämättömyys