Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

---HELMENKALASTAJAT VIIKOLLA 25---

18.06.2007 |

Uusi pino - uudet plussat:) Ja muut kujeet.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi Onnittelut Idalle plussasta, hienoa!!

Tädin yllättämille pahoittelut, toivottavasti maaliskuussa olisi vauva kainalossa!

Itsellä kp 37/?, yk5...negan tein silloin perjantaina, mutta sitä epäsuosittua tyyppiä ei ole vieläkään näkynyt...voihan toi kierto tietty terojen jälkeen taas pidentyä, mut luulis pikkuhiljaa jotain tapahtuvan. Teroilla viimeks kierto oli sen 28.

Että piinailut jatkuu vieläkin...oireitako? noo ne näpyt edelleen naamassa, uusia tulee...väsy ja joskus pieni ällötys, mutta niitä nyt tuntuu olleen joka kierrossa, eli ei mitään mullistavaa. Testaan ehkä viimestään pe, jos tyyppiä ei näy. Ja toivottavasti ei näy..

Johanniina ihmetellen..

Vierailija
2/81 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä kun nyt aamusta oli aika monta jotka vielä näpyttelivät viime viikon pinoon, minä mukaan lukien.

Marie82: sulle voimia ja jaksamista, mä niin toivoisin että teille se vauveli viimein suotais.

Ida sua jo ONNITTELIN tonne viime viikon pinoon... voi miten onnellinen voinkaan olla puolestasi.

Mulla piti olla ultra- aika tänään mutta lääkäri onkin sairaana ja nyt on joko valittava uusi lääkäri tai sitten odotettava että tämä parantuu, aivan kauhea pettymys mä niin odotin tätä ultra-aikaa.

Toivon kaikille ++++++tuulia ja pahoittelut tädin hykkäyksen kohteeksi joutuneille.

Annlinn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, mökkiviikonloppu takana, ja nyt vatsataudissa sängynpohjalla. Hirveä olo.

Palelin koko viikonlopun ja etovaa oloakin oli, taisi kuitenkin johtua tästä vatsataudista. Täti ei oo vielä yllättänyt, mut katsotaan nyt. Tein eilen illal taas mammaksin testin, ja jälleen erittäin haalean haalea haamu, näkyy valossa, kun testiä kääntelee ja tihrustaa. Niitä ei kai kuitenkaan ole tarkoitettu noin luettaviksi, heh :)

Negaksi sen vielä tulkitsen. Torstai aamuna sit uusi testi, jos sinne jaksan odottaa.

Pocolla erinomaiset oireet, toivotaan plussaa.

Pikkupapu, Hilla ja CalZal teille myös plussa onnea paljon.

Johanniina, outo kierto sinulla, mut toivoa tosiaan on niin kauan ennenkuin täti jyrää. Plussatuulia sinne!

Toivottavasti Annlinn pääset ultraan. Sitä kyl odottaa aina valtavasti.

Marie, pahoittelut tädin saapumisesta. Lähetän sinulle plussatuulia uuteen kiertoon.

Idalle vielä aivan mielettömän suuret onnittelut plussasta, upeaa!!

Sängyn pohjalta uupunut Mariia kp30/28-34 dpo12

Vierailija
4/81 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia ja laki tosta kolmannesta kerrasta piti siis sullakin paikkansa :)

Palaan paremmalla ajalla lukemaan kuulumisia, tätioireita ei oo, lämmöt nousi taas?? ja minähän tehokkaana tyttönä otin jo yhteyttäkin felicitakseen ja sain sieltä jo vastauksenkin, elokuulle ois aikoja, ollaan silloin lomalla, joten voishan siellä ainakin käydä hakemassa toisen arvion meidän tilanteesta ja miettiä sitten kannattaako tätä enää jatkaa, vaiko keskitytään täysillä noiteen kahteen muruseen ja taloprojektiimme, ainakin vois saada selvyyden tähän..Mutta siis nyt pitäis jo tädin ilmoitella tänään huomisesta tulostaan, ei vielä mitään, enkä sitä siis mitenkään toivo..ans kattoo ny miten meirän käy..

+++++säteitä ja rauhaa piinalijoille!

-poco kp 32/32 dpo13 yk4-

Vierailija
5/81 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt voi sitten kertoilla " muita" kuulumisia. Meitähän näyttää olevan täällä juhannusviikolla vielä ihan kivasti. Minäs päivinä meinaatte testailla? Mä jätän sinne perjantaille, jos tarvii. Silloin ois kp33 eli eiköhän se sitten jo näkyis jos ois näkyäkseen.

Pahoittelut taas kaikille tädin yllättämille, mullekin tuntuu aina käyvän niin, että kun kirjoitan tai sanon ääneen et nyt ois menkat xxxpäivää myöhässä, niin eiköhän ne heti ala :(

Mua paleltaa edelleen ja väsyttää. Lämmöt oli vähän koholla, mut ainahan ne on viel tässä vaiheessa. Sit kun tippuu 36,5 ja alle, tietää tädin saapuvan :( Siis tänne ainakin. Eihän tässä olis kuin nämä kaks kiertoa ennen ekaa tutkimusta, joten aika lungisti koitan ottaa.

Plussa-säteitä kaikille, mä jatkan vapaapäivän viettoa kun esikoinenkin vielä päikkäreitään nukkuu...

CalZal kp29/28-33

Vierailija
6/81 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...äitiysvaatteita. Se liike on mulle aivan uusi ja se sijaitsee Helsingin Pohjois-Haagassa? -hinnat eivät olleet pahimmasta päästä.

Kyselee Annlinn

Vierailija
7/81 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idalle SUUREN SUURET ONNITTELUT! Tosi hieno juttu.

Marie82:lle pahoittelut tädistä.

CalZal, joo me ollaankin jo vanhoja tuttuja. ;) Mä ajattelin kans seuraavan kerran testata perjantaina.

P02p06, hyvää odotusaikaa ja kiva kun käyt meitä täällä välillä moikkaamassa. 

Johanniinalle pahoittelut negasta ja peukut pystyyn, että se siitä vielä plussaksi muuttuisi. bd bd

Annlinnille pahoittelut ultra-ajan peruuntumisesta. Tiedän kuinka sitä ensimmäistä ultraa odottaa kuin kuuta nousevaa. Toivottavasti pääset pientä mahdollisimman pian katsomaan!

Mariia83:lle varovaiset onnittelut haamusta. Kyllä mä tuon tulkitsen positiiviseksi tulokseksi.

Eli onnea vaan!

Pocolle myös peukkuja, ettei se täti sinne tietänsä löydä. bd bd

(.) Olen nyt sitten testannut pe, la, su ja ma-aamuna Aconin herkällä ja nega on joka kerta tullut. Nyt olen päättänyt jättää testauksen ja testaan vasta perjantaina jos tarvetta enää on. Odottelen siis tätiä joko perjantaina tai lauantaina saapuvaksi. Oireita ei ole minkäänlaisia, joten epäilen vähän, että tämä kierto taitaa jälleen kerran loppua tädin vierailuun. Harmittaa jo valmiiksi ihan vietävästi kun tuntuu, ettei koskaan tärppää, vaikka tekisi mitä. Ehkä meille ei vain ole vielä vauvaa tarkoitettu...

Jos jotakin positiivista tästä on haettava niin saanpahan juhannuksena ottaa muutaman siiderin ja loppuillasta itkeä pulloon. ;)

Pikkupapu ja kirves jo puoliksi kaivossa (kp 25/28¿29, dpo 9-10, yk 4)

Vierailija
8/81 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin perjantaina aivan ihanat vauvalakanat tarjouskorista, enkä voinut hillitä itseäni. Nappasin toiveikkaana hyllystä myös raskaustestin mukaani. Kassalla myyjä toivotti oikein mukavaa viikonloppua. Kotiin päästyäni romuttui haaveet. Eipä tarvinnut testiä tehdä seuraavana aamuna, niinkuin olin suunnitellut. :(

Oikein paljon onnea kaikille plussanneille! Mukavaa juhannusta ja aurinkoista kesää kaikille!

T: Annique, kp 4/27-28

Vierailija
9/81 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä heitä edes puoliksi kirvestä kaivoon vielä. Mä testailin myös dpo 9 ja dpo 10 eikä niissä testeissä mitään merkittävää näkynyt, viivanpaikka näkyi dpo 9 mutta se tosiaan oli niin vaalea etten sitä muuksi tulkinnut. Toiveet menettäneenä vain varmuudeksi kun halusin tietää tohdinko pari siideriä ottaa, testailin silloin lauantaina dpo 11 ja silloin tuli haalea plussa.

Eli edelleen plussatuulia kaikille negankin testanneille++++++++++

p02p06

Vierailija
10/81 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupapu, ihan liian aikaisin olet ehkä liikkeellä testaamisessa. Kyllä se plussa sulle vielä tikkuun pärähtää, kun maltat odottaa vielä muutaman päivän. Puhallan sulle plussia ++++puuuuh++++ :)

Malttia vaan (minä paraskin sanomaan ;) )

Mariia kp30

Vierailija
11/81 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti kannustuksesta p02p06:lle ja Mariia83:lle. Olette kyllä ihania! Halit molemmille!

Joo, aikasia päiviähän tässä vielä elellään, joten kaikki on vielä mahdollista. Mä vaan olen jotenkin menettänyt uskoni siihen, että se nyt vois tärpätä kun ei ole aiemminkaan (ahkerasta yrityksestä huolimatta). Hetkellinen uskonpuute siis vaivaa. Kyllä kai tästä vielä noustaan. Ainakin, viimeistään, taas uuteen yritykseen.

Pikkupapu ja kirves vielä toistaiseksi takaisin kainalossa. ;)

Vierailija
12/81 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea IDA!!!! ++++

Heipan kaikille, lomilta on palattu ja oli mukava reissu. Nyt sitten takaisin arkeen ja kalenteria tiiraamaan ;) Minusta tuntuu etten ovuloinut ollenkaan tässä kierrossa?? Tai sitten se sekoittui spermaan niin etten tunnistanut(anteeksi ällöpuheet) Tällä hetkellä on kuivaa kun saharassa ja kalenterikin varmasti tulkitsee minua väärin, en usko oviksen olleen hetki sitten :D

Negaa näytti testi aamulla joten se siitä ;) Odotellaan tätiä saapuvaksi niin pääsee aloittamaan alusta!

Lastwish kp 32/33-?

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?cycl e=3&id=lastwish&tc=0&p=

Vierailija
13/81 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä urlikaan toimi...inhoan maanantaita

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?cycle=3&id=lastwish&tc=0&p=

Vierailija
14/81 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään poimin kierron toisen negan.. Ensimmäisen testin tein aivan liian aikaisin, mutta tänään olisi ehkä pitänyt jotain haisua näkyä. Ehkä sitä ei sitten olekaan pullat uunissa niinkuin sitä hetkittäin luulee. Tänään tai viim. huomenna pitäisi tädin kurvata paikalle. Testipäivä(se kuuluisa kolmas kerta) siirtyy nyt ke-to tienoolle, jos silloin enää tarvetta on.

Malttia vaan kovasti kaikille piinailijoille. Kohta se +++++++++-aalto lähtee, eikö?

kp 26/27

Vierailija
15/81 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea muillekin plussanneille! Tarrasukkia mukaan kaikille!

Pahoittelut tädin yllättämille, ja jännitystä vielä lopuille, joilla tilanne on avoin..

En ole oikein saanut aikaiseksi laittaa kuulumisia tänne, tuntuu että heti on joku isompi lapsi olkapään takana, mutta hengessä olen mukana ollut lueskellessani pinoa!

Minulla on tänään kp 28, eli mielenkiinnolla odottelen loppukuuta. Kierron pituus tätä nykyä on täysi arvoitus, eli koetan pitää jäitä hatussa, ja olla kuvittelematta kummenpia:/ aika vaikeaa.. (minullahan on ollut vasta yhdet menkat- yhä kun imetän tätä " vauvaani" joka on ensi viikolla 1v4kk.

Laittaisin tähän vähän gallupin tynkää:

---Oletteko huomanneet eroavaisuuksia raskausajassanne sen suhteen, onko masussa kasvanut tyttö/poika?---

Itselläni oli sellasta eroa, että pojalle tuli rinnat tajuttoman kipeäksi, mitä taas tyttöjä odottaessani en tainnut edes huomata.

Pahoinvointi taas molemmille oli ihan mojova.

Annlinn, ihanaa lukea sun vauvahankinnoistasi, minullakin aivan vaunukuume pukkaa... vaikkei vauvasta ole vielä hajuakaan.. ja erisortin vaunuja vanhemmilta lapsilta on nurkat täynnä.. ei muutakuin myynti-ilmoituksia pitäis laittaa.. ja sitten jos sattus raskautumaan, sais uutta hankkia:) - jos raskis:)

-plussatuulia kaikille, jotka vielä jännäävät!

-sinuvi-

Vierailija
16/81 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni just nyt usko noihin mammaksin testeihin >:| alkoi nimittäin tiputtelemaan ruskeaa vuotoa eilen illalla ja pistinkin kuukupin yöksi. Aamulla kuppiin oli tullut muutama hassu ruskea viiru ja paljon valkkaria. Nyt tuli äsken vessassa käydessä vain vaaleanpunainen veriviiru :DD Mammaksin uusintatestiin tuli taas haamu.... ja nyt voin oikeasti sanoa että en usko testin pitävän paikkaansa lainkaan. Oireita ei ole laisinkaan minkään moisia, PMS vaivaa ja uskonpa tädin kurvaavan meille tuota pikaa. Tästä lähtien ei meille mammakseja osteta ;) huuhaata kaikki tyynni. Juhannuksena testaan jos täti ei oo siihen mennessä vielä tullut :D

Lastwish kp 32/33-?

Vierailija
17/81 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä seuraillut taustalta Helmikuisia. Itsehän putosin jo ajat sitten =(.

Pahoittelut tädin yllättämille. Ja paljon on vielä piinailijoitakin, jännät hetket on monella. Hyviä hermoja kaikille teille!

Alan jo pikku hiljaa kurkistella maaliskuisten juttuja. Jos joku muistaa, niin en toivonut ovuloivani juhannuksena. Eikä niin onneksi käynytkään. Eilen sain tikkuun vahvan viivan. Gynelläkin poikkesin, kehui erittäin kauniita munasarjoja. Kiva, että ainakin jostain päin löytyy kehuttavaa =).

Käyn kuitenkin kurkistelemassa, josko täältä muutama plussa vielä tulisi. Siltä kyllä vaikuttaa.

Plussatuulia!!!

AnniHelena kp 13

Vierailija
18/81 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariia83: Toivottavasti olet jo toipunut vatsataudin kourista, vielä sulla toivoa on voi se haamu +++++ muuttua. +++++tuulia sinne.

Poco: mä toivon aivan kauheasti että sulla olis nyt tärpännyt, ilmoittele heti kun testailet.

CalZal: Pidän sulle peukkuja että ++++tulis olis se kiva juhannusylläri.

Pikkupapu: sulle myös +++tuulia ja sitä juhannusylläriä ja jätä se kirves mielummin sinne sängyn alle odottamaan, peukut täällä on vahvasti pystyssä.

Annique: voi miten pahoillaan olenkaan puolestasi. Häädä se paha täti pois ja onnea uuteen yritykseen.

p02p06: Oletko jo tehnyt vauvantarvike hankintoja?

Lastwish: ajattele positiivisesti voipa se vielä +++ muuttua. ++++tuulia, äläkä odota tätiä.

Hilla: Peukkuja ja +++ylläriä toivon myös sulle.

Sinuvi: Ihanaa kun keksit jotain kyseltävää, eli galluppiin: Mulla mahan malli oli aivan sama pojista sekä tytöstä, kuvotus oli myös aivan sama, eli ei mitään eroavaisuuksia.

AnniHelen@: Kyllä sulla maaliskuisissa tärppää eli ++++tuulia sinne.

Ida: Joko olet kerinnyt miettiä mitä aijot nyt tehdä töiden suhteen, Kauan se muuten kestää opiskella lentoemännäksi? ihan uteliasuuttani kysyn, en ole ajatellut ammatin vaihtoa.

......sitten tänne kuuluu sitä samaa, mun unet on aivan hurjia että aamusta kun herään olen tosi väsynyt siitä miten elävää unta olenkaan nähnyt, vielä kun unet on aivan päättömiä. Eilen iski oikein perusteellisen pahaolo ja samaan heräsin tänä aamusta. Sain varattua uuden ultra-ajan 2.7 kun mieheni ei ensi viikosta pääse työmatkan takia joten tässä on taas useampi päivä odotettavaa. Oikeastaan vähän pelottaa mennä koko ultraan, mitäs sitten jos jotain onkin vialla haluanko sitä edes tietää. Aikaisempien raskauksien yhteydessä en ole käynyt siinä niskaturvotus ultrassa juuri siksi että niin monella on tullut siinä virhemittauksia. Jotenkin olen vaan asennoitunut siihen että jos vauvalla on jokin sairaus niin se on vaan tarkoitettu mun kohtaloksi ja sen kanssa on vaan elettävä eli tuli mitä tuli.

Annlinn

Vierailija
19/81 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään olen ollut poissa tietoliikenneväylältä kunnes tajusin et kännyllä pääsee palstalle! :) en tosin osaa vaihtaa tällä riviä ja muutenkin vähän vaikeaa mut pakko yrittää.. :) ekaks IDA JA P02P06 huisit onnittelut. Voi itku miten hienoa! ANNLINNille onnea ultraan. Ja PIKKUPAVULLE pitkiä hermoja.. Ja tietty onnea matkaan. Muiden kuulumisia en nyt muista,pahoitteluni. :( ON: olen tippunut jälleen kerran. Kp 4 vissiin jo. Tosi tylsää. Ei jaksaisi enää pettyä. Mut ehkä ens kherrosta.. Nyt vain ensin flunssa pois ja sit taas ahertamaan,

Vierailija
20/81 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Muiden kuulumisia et voi edes vähän kommentoida. HILLA, SINUVI JA ANNIHELENA isot peukutukset teille kaikille. Ja LASTWISHILLE pahoittelut. Maaliskuisissa nähdään jos saan ikinä enää konetta toimimaan. On tää näin puhelimella vähän turhan vaikeaa ja hidasta.. Plussatuulia kaikille tasapuolisesti.