Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiaMik: Piti jo aikasemmin vastata, mut unohtu ihan täysin. Eli kysyit " merkkejä" pissahädästä. No joo.. En kyllä tunnista. Heidi tekee ne niin huomaamatta... Yht´äkkiä vaan on iso lätäkkö ja joka paikka pissassa. =) Kakkahädän tunnistaa helpommin.

YÖVIEROTUS HÖPINÄÄ.... Hitsi... Mulle tuli illalla kauhee pulma, kun tajusin että mies on tän viikon yövuoroissa, ni mun olis hyvä vierottaa Heidi yösyötöistä, mutta en sit viittiny ja raaskinu. Ihan hyvä kyllä, kun olin taas aamulla NIIIIN väsyny, vaikka en joutunu heräämään ku 2 kertaa syötille.

Mitenköhän sitä raaskis vierottaa noista yösyömisistä? En tiä sit, että pitäiskö vaan laittaa se miehen hommaks... Mut mut mut... Toisaalta ei viittis, ku yhtä kurjaa se miehelleki on ku pieni itkee, mutta toisaalta Heidi ei osais vaatia siltä tissiä. Plääh... En tiä. Ja musta tuntuu ihan oudolta ja kurjalta ajatukselta se, että Heidi nukkuis koko yön omassa sängyssä heräämättä... ;) Eli taitaa olla isompi juttu äitille kuin tyttärelle tää yövierotus?! ;)

Mut toisaalta.. jos menis Heidin tahdissa,ni voishan se olla että se vierottais itte ittensä ihan kohta?! Nimittäin se on vähentäny yösyöntejä 3-4:stä kahteen. Mut sit taas.. Tässä on se, että mulla on heinäkuussa ainakin ne kaks yövuoroo, et niitä silmällä pitäen yövierotus vois olla hyvä juttu!

AAAARRRGHH. Hitsi että voi olla vaikeeta. Olis niin helppoo ku joku vaan sanois, että nyt sun täytyy tehdä näin ja piste. :)

Ei mulla ny muuta.. Palaillaan. =)

burde ja heidi kohta 9kk

PS. soitan tänään sinne väestöliittoon... :)

Vierailija
2/34 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiva nähdä kaikkia, uusi naamoja mulle oli suurin osa. Kiva saada naamat ja nimet nimimerkkien takaa!

Mulle voi laitella kuvia osoitteeseen napnap@netti.fi

Mä laittelen sitten kuvia takaisin kunhan saan ne koneelle... pikku-millille laitoinkin jo viestiä, mutta ei mennyt perille... eli laittakaa vaan kuvia tulemaan!

NapNap + tyttö 1v3kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Viikonlopusta selvitty, ja kotona on taas kiva olla. :)

Olin siis polttareissa lauantaipäivän, ja oli kyllä oikein onnistunut ja mukava päivä. Aamupäivällä vein Aleksin äidilleni hoitoon, ja puoliltapäivin sitten lähdettiin tyttöporukalla liikkeelle. Meitä oli mun sisko, miehen 2 siskoa ja mun kolme kaveria joista yksi on kaasoni.

Aluksi sain etsiä entisen ala-asteeni pihapiiristä vaatteet, joista koostui oikein hieno pohojalaanen kokonaisuus jussipaitoineen ja helavöineen hattua ja saappaita tietenkään unohtamatta :)

Päivä jatkui hevosajelun merkeissä (sain itse ajaa, mitä en ole vuosiin tehnyt, mutta ihan hyvin se sujui, varsinkin kun tiukan paikan tullen sai antaa ohjat vieressä istuvan hevosen omistajan käteen ja turvautua omaan " jemmapulloon" ;) Oli tosi mahtavaa, aurinko paistoi ja kärryteltiin pitkin peltoteitä :)

Ohjelmaan sisältyi myös mm. jäätelön myyntiä musiikkijuhlilla, ruokailu, saunomista ja lopuksi vielä Provinssirokissa pääsin uusiin myyntihommiin..

Puolenyön jälkeen pääsin sitten takaisin Aleksin viereen, ja olipas ihana mennä nukkumaan oma tuhisija kainalossa <3 Aleksi oli ollut oikein kiltisti ja kaikki oli sujunut hyvin. Ei ollut tainnut edes huomata äipän poissaoloa..

Teillähän oli ollut onnistuneet treffit Riksussa, kiva kuulla! Ja Amy on jo lähtenyt reissuun, harmi kun en ehtinyt toivotella hyvää matkaa, mutta teen sen nyt näin virtuaalisesti :)

Burdelle pahoittelut negasta.. :(

Ja Naperolle myös pahoittelut menkoista. :(

Molemmille kovasti onnea tärppiin, toivottavasti kuullaan pian niitä iloisempiakin uutisia!!

Pinniksen pohjan korkeudesta oli ollut juttua jo aiemmin. Aleksin pinniksen pohja on vielä ylimmällä tasolla, mutta pitänee laskea sitä jo tänään. Oli nimittäin mummolassa mennyt vaunuissa konttausasentoon ja ottanut ekaa kertaa käsillä kiinni laidasta..

Tosin eihän tuo juurikaan pinniksessä nuku. Yöunille menot on olleet nyt niin suurta hulinaa, että omaan sänkyyn siirtymisen opettelu on nyt vähän tauolla. Jos meinaa saada tuon pojan nukkumaan niin edes pieni onnistumisen mahdollisuus on nukuttaa viereen..

Tästä päästäänkin Quun kysymykseen perhepedistä. Meillä on aika lailla samat kuviot kuin Burdella. Pinnis/seinä/tyynyt etenemisesteenä jne. Ja minä yritän aamulla hetken torkkua kun toinen jo hilluu vieressä ja leikkii unilelullaan ja tutillaan... :)

Jeps mutta ei mulla varmaan muuta. Ylihuomenna päästäänkin Han:in kanssa treffaamaan, kivaa!

Ai niin, kiitos kaikille jotka kerroitte hääkimpuistanne! Kiva kuulla minkälaisiin ratkaisuihin muut on päätyneet.

Viipero & Aleksi 7kk+[/color]

Vierailija
4/34 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa karssuli että työjutut ovat noin hyvällä mallilla, mulla on niin hienosti asiat että työt odottaa tekijäänsä joten ei tarvitse siitä huolehtia.

Kandi etenee soseiden kanssa ja syöttötuolikin on hankittu, kuulostaa hienolta. Me ollaan Ainon kanssa syöty puuroa iltaisin jo kuukauden verran, 5 kk neuvolassa sanoivat että puurot voisi ottaa kuvioihin. Ainolla tuntuu tuo oikea ruoka maistuvan peremmin kuin hedelmäsoseet, mikä tietysti on ihan kiva. Mitään kasvissoseita ei aino suostunut syömään vaan me aloteltiin hedelmillä ja on nyt kuukauden ajan syöty noita 5-6 kk ruokia.

Kana ja riisi ja kana+ pasta on ainon herkkua.

Meilläkin on tuota yöhulinaa jonkun verran, mutta mä olen ottanut Ainon viereen johon se nukahtaa lähes heti, siitä sitten 5 minsan päästä omaan sänkyyn ja sillä on menty, vieläkös Noel nukkuu teidän sängyssä ?

Meillä Aino on istunut syöttiksessä jo kuukauden verran mutta likka rupesikin istumaan tosi aikaisessa vaiheessa, nyt jo istuu tosi hienosti ilman tukea osaa työntää itsensä takaisin istumaan jos kaatuu eteenpäin ja melkein aina osaa kaatua niin ettei pää osu lattiaan.

D on saanut hoitopaikan, munkin pitäis ruveta miettimään miten homma hoidetaan kun haluaisin kaks kieliseen päiväkotiin ja sinne on hirmuiset jonot.

Osse yrittää saada unikoulua tehtyä, kaikki sympatiat täältä kaikille niille joiden pikkuiset ei meinaa osata nukkua !

Q on saanut kylpyseuraa, mä sieluni silmin näin pikku q:n lätsyttelemässä sinne suihkuttelemaan.......

Viiperolla pukkaa häästressiä, mulla oli tylsä kimppu pelkkiä valmoisia kalloja 3 kopl, joten en osaa hirveesti vinkkiä antaa.

Burden heidillä on tismalleen samanlaiset aurinkilasit kun meitin Ainolla, kyllä teillä on sitten hyvä maku ;D

Voih, nyt Aino heräsi, jatkan mööhemmin uudestaan.

Ai niin toivottavasti oli oikein ihanat riksutreffit, Mummo sai digiboxinsa, toivottavasti oppii sitä vielä käyttämään, ei laitettu ollenkaan enää analogisia kanavia että sen on PAKKO opetella......... mummo raukka

aa ja ae 6 kk ja 2 pv

Vierailija
5/34 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...semmottis, että mulla on ny sit keskiviikkona aika sinne Väestöliittoon ja Heidi menee miehen tädille siks aikaa hoitoon. :)

Tosin jo heti puhelimessa sain vettä niskaan (en ämpärillä, mutta kuitenkin :)). Mä niin olin toivonu, että tää mun vika saattais lieventyä tai poistua raskauden myötä, mutta eipä niin ookkaan. :( Höh. Mut en masennu, kun ei tää niin iso vika oo... Mut olis sitä toivonu, että tulis raskaaks ilman apukeinoja.

Burde ja Heidi <9kk

Vierailija
6/34 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kyllä me kahden viikon päästä päästään tänne ihan oikeesti, nyt vaan pikaiseen tuun kommentoimaan.

napnap:mulla ei taida olla kuvia teidän neidistä, mutta voin häiriköidä teitä muiden kuvilla.

aa ja burde: kylläpä teillä tosiaan on sitten hyvä maku! nimim. kolmas harmaa-pinkkien julbojen omistaja:) (tai siis omistajan äiti jos tarkkoja ollaan:))

terkuin tikru

Vierailija
7/34 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan täällä mun vanhemmilla kylässä, ja Noelpa ilahdutti mummia ja vaaria ryhtymällä harjoittelemaan konttausta heti ekana vierailupäivänä! Nousi konttausasentoon, ja alkoi ottaa polvilla askelia... Voitte vaan kuvitella mitä siinä kävi, kun polvet liikkuvat vuorotellen eteenpäin, mutta kädet eivät :) Päätyi nenälleen aika monta kertaa, muttei tainnut pahasti poikaa lannistaa. Koko ajan on yritys päällä. Ja tuohon liittyvänä uutena juttuna Noel myös tajusi laskea konttausasennosta pyllynsä maahan siten, ettei jalka jäänyt alle. Eli lähtölaukaus istumaan nousuun on sitten myös otettu!

Noelilla ei tosiaan tuo istuminen ole vahvimpia puolia, mutta seisominen on huippuhauskaa, ja nyt tuo konttaamisen harjoittelu. No, kyllä se syöttötuolissa istuu, kun on tuettu joka puolelta.

Kandi & Noel ~6kk

Vierailija
8/34 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivottelen jo valmiiksi hyvät jussit kun meidän poppoo starttaa huomenaamulla kohti Malagaa. Kahden viikon päästä palaillaan takaisin.

pikku-milli & Akseli 1v2kk

Vierailija
9/34 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti rustaan jotain ennen kuin mies kotiutuu¿

Ainolla oli eilen kumma päivä kun ei syönyt oikein mitään. Arvelin että josko hampaasta johtuisi mutta ei näy vielä(kään) hampaita ja tänään onkin sitten syönyt eilisenkin edestä. Taisi Ainollekin iskeä väsymys kun oltiin vielä eilen serkkupojan rippijuhlissa ja koko viikko oltiin jo oltu lietsussa. Senpä takia ei lähdettykään tänään vielä maalle niin kuin meininki oli vaan mennään vasta juhannukseksi. Ihanaa olla välillä vaan rauhassa kotona!

Minäkin mietin lauantaina Napero sun kuulumisia mutta en kehdannut kysellä. Ikäviä uutisia! Toivottavasti syksyllä sitten olisi parempi onni matkassa. Oli teillä kyllä menoa ja meininkiä kun Eetu on jo aika vauhdikas. Tän ryömijän perässä ei onneks tarvii vielä juosta. =)

Burdellekin toivottelen kovasti onnea. Ikävältä kuulostaa nuo oireet. Toivottavasti ei ole mitään vakavaa. Ihan hyvä saada mielenrauha ettei tarvitse murehtia. Päätittekö hankkia repun testauksien perusteella?

Kiitos pikku-milli kun laitoit kuvia! Mä oon tosiaan niin laiska kuvaaja että sain jopa kaksi kuvaa otettua. Multa aina unohtuu se kamera sinne laukkuun¿ Niin ja hyvää matkaa nyt vielä kerran! Mä muutaman kuukauden joku vuosi sitten asustelin siellä päin enkä sen jälkeen ole seudulla käynytkään, olisipa ihanaa päästä Espanjan auringon alle¿ (ei yhtään kateutta ilmassa¿)

Q, meillä oli meni (god thanks) toi pahin eroahdistusvaihe jo ohi, mutta kyllä mä sillon paljon enemmän sylittelin Ainoa kuin normaalisti, kun en toista halunnut huudattaa eikä muualla kuin sylissä viihtynyt. Uskoisin, ettei se sylittely mitenkään edesauta sitä huomion kerjäämistä kun tuo on kuitenkin ohimenevä vaihe, eiköhän pikku-Q pian palaudu omaksi aurinkoiseksi itsekseen. =) Tuosta perhepedistä, meillä on samanlaiset viritelmät kuin muillakin mutta alkaa tuntua siltä että pitäisi säätää uudelleen nukkumisjärjestelyt koska Aino kiipeää kaikkien esteiden yli¿

Kandi, meilläkin Aino kovasti yrittää kontata mutta toistaiseksi ilman tulosta. Hytkyttelee vaan edestakaisin mutta ei pääse eteenpäin. Hauskan näköistä! :)

Nyt se miekkonen kotiutui bänditreeneistä joten täytyy mennä jutskaamaan hällekin kun ei tänään olla ehditty moita enempää sanoa...

Paremmalla ajalla lisää!

Karssuli & Aino 8,5kk

Vierailija
10/34 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mä hengailen taas, kun Heidi on ekoilla päikkäreillä. Se tuppaa heräämään nykyään jo kuuden-seittämän aikaan, ni ekat unetki on sit jo puol ysistä eteen päin.

Viiperon polttarit kuulosti kivoilta. :) Ja hääjuttuihin on pitäny jo aiemmin sanoo, että nauti ny oikeen kunnolla kaikista hääjutuista! Se on ihanaa aikaa ja kerran sitä vaan mennään naimisiin ni kannattaa NAUTTIA - ei stressata. Mä en ihme kyllä stressannu oikeen mitään ja se päivä oli mahtava. Tietty on jotain mitä nyt tekisin toisin, mutta eipä se haittaa. :)

Karssuli: joo kyllä mä aattelin patapumin ostaa, kunhan saa taas semmosta rahaa. se on niin kätevä, että varmasti tulis käytettyä! :)

Heidillä on ollu ny eilis aamusta asti niin, että ei oo syöny oikeen mitään. Pistää vaan suun kiinni ja hannaa vastaan, vaikka on nälissään. Ja sit ku suostuu ottaa, ni on tyytyäinen. Mä mietin, et olisko sillä palanu suu tai tuleeko sille hampaita... kun emmä oikeen muutakaan syytä tommoseen keksi... Tai sit ei vaan huvita syyä. Tisseissä se kyllä tykkäis roikkua... ja nimenomaan ROIKKUA. Mulla on kohta oikeesti semmoset majavan hännät. :) Aamusinki ku se alkaa temuaa sängyssä, ni se käy imemässä ja venyttelemässä vuoronperään mun tissejä... Tosi ihanaa. :/ Siis hauskaahan se toisaalta on, kun se ite pääsee syömään, mut mulla on tissit niiiiiiin kipeet että HOH. :)

Jaahas... Pitäisköhän mennä kokeilee partsille, että onko tuolla ulkona kylmä (vaikka paistaa aurinko).

Mukavaa päivän jatkoo kaikille! Ja kiitos treffikuvista! (Mä oon saanu tähän mennessä niitä naperolta, tirkulta ja millilltä... jos jollain muulla on vielä, ni mun tai siis miehen os. tahvo_99@hotmail.com)

Burde ja heidi <9kk

Vierailija
11/34 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas hauskaa nähdä kaikkia ihmisiä (isoja ja pieniä) lauantaina! Amyn piha oli kyllä loistava paikka treffeille, etenkin sillä säällä (kiitos vaan emännille).

Sunnuntaina meillä oli ne serkun rippijuhlat. Oli harvinaisen mukavat juhlat nekin (en ollut ihan hirveen innoissani menossa sinne). D istui kirkossa ihmeen hyvin ja oltiinkin yli puoli tuntia siellä (sit lähdettiin kävelylle ja ostamaan kukkia). Siellä serkulla oli yksi perhe, johon oli adoptoitu Aasiasta lapsi toukokun alussa (siis silloin tullut Suomeen). Oli tosi mielenkiintoista kuulla heidän kokemuksia jne.

Eilen ronklasin D' n suuta oikein kunnolla, kun ihan selvästi jotain hampaita on tulossa (kuolaa!!), mut alhaalla ei mitään näy. Ylhäällä kulmahampaiden kohdalla ikenet olikin sit ihan pullottavat. D aikoo kai ensin täyttää yläkerran ja sit vasta alhaalle hampaita (ylhäällä on jo 4 ja alhaalla 2).

Q: Mä reagoin aika vähästä siihen eroahdistus itkuun. Tietysti oli tilanteita, joissa ei voi tehdä mitään (kuten esim. kun olin varjoainekuvauksessa ja D huusi hoitsujen hoidossa). Ajattelin niin, et silloin lapsi tarvii enemmän läheisyyttä jne. ja tavallaan haluaa varmistaa, että äiti on häntä varten jos hän tarvii. Nyt annan varsinkin kotona D huutaa jaloissa kauemmin, jos on jotain pakollista (kuten vaikka tiskit), koska nyt toi on vaan " mulla kaikki huomio heti" -huutoa eikä mitään muuta.

Burde: MM sanoi mulle, et joo mä tunnistan teidät ainaki heti. Mä olin ihan pihalla, et miks muka, kun en oo laittanut kuvia tms. Sit tajusin vasta hetken päästä, et ai niin D :). Kun Queen sano, et joo tunnistan niin tajusin jo et miks ;).

MM: D onkin nyt syönyt kotonakin tosi hyvin siitä Lapin reissusta asti. Ja jo kauan D on ollut hirvee kerjäämään ja syönyt kyllä kaiken minkä käsin saa suuhun lappaa :). Nyt lauantainakin, kun lähdin hakeen ruokaa ja D alkoi huutamaan mun perään niin rauhottu heti, kun NapNap kaiveli naksuja D' lle eteen (eli ruoka voittaa äidin ;) ).

Meilläkin D on nukkunut nyt jo useampana yönä taas aamuyön meidän sängyssä. Meillä pinnis on kiinni sängyssä mun puolella ja D nukkuu siis siinä reunassa. Aamuisin D vääntelehtii aika kauan ennen heräämistä, joten herään siihen. Muutenkin D yrittää lähinnä kiivetä mun yli ensin ennen kuin yirttää lähteä jalkopäädystä pois. D osaa tulla kyllä sängystä ja sohvalta pois peppu edellä (mutta en kyllä luota tohon ihan 100%).

Nyt pitää mennä etsiin tuolle lapselle jotain ruokaa..

jenni ja D 11kk

Vierailija
12/34 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni, oonhan mä nähnyt D:n ja daddyn kuvan yhteisössäkin joskus aikoinaan ;)

Karssuli, mulla olis kuva meitin samana päivänä syntyneistä tytöistä. Haluaisitko sen? Vai saako laittaa tänne?

burde, joko unikoulut on aloitettu? :) Vai onko edes selvinnyt miten sen teette ja koska? Pystyisitkö vaihtamaan yövuoroja pois, jos vieroittaminen on noinkin rankkaa äipälle :D

Viiperon polttaripäivä oli sujunut mallikkaasti! Kuulosti kyllä touhut kivalle ja hienoa että Aleksikin oli pärjännyt mummin kanssa :)

Meille on taas muuttanut tänne joku känkkäränkkä ja sylivauva! Siis voi jee kun Iitukka taas eilen huusi koko ajan mun perääni ja tänään sama meno on jatkunut! Yleensä kyllä otan syliin kun Ida mun perääni huutaa, mutta tänä aamuna annoin neidin muutaman kerran huutaa lattialla selällään pää punaisena ja kyllähän se siitä sitten rauhoittui! Olihan mun nyt saatava vaatteet päälle ;) Voi olla että meidän aikaiset aamut on osasyyllinen tähän kiukkuun! Ida on eilen ja tänään herännyt jo klo 8.15 ja sehän on aivan liian aikaisin neidille!

Me mennään tänään katsomaan sitä yhtä asuntoa ja vähän jo jännittää :) Torstaina on ensimmäiset lainaneuvottelut...

MiaMik ja Ida 8,5kk

Vierailija
13/34 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit että viiperon polttarit kuulosti kivalta.

Täällä on näköjään kovasti tonskan kuumeilijoita, itsekkin olen asiaa miettinyt, mutta koska menkkoja ei kuulu vieläkään takaisin on hankalaa suunnitella moista.

Jos osuu kohdalleen niin onnellinen olen, mies ei tosin ole kauheesti asialle lämmennyt. Tsemppiä vaan kovasti yrittäjille.

Vautsi Kandin pikkuinen Noel on yrittänyt konttailla, meillä ei kyllä ole sitä pelkoa, neiti vaan istuu päivät pitkät ja haluaisi seistä illat....heh heh

Burden Heidi ei halua syödä, tuttu tunne, Aino harittaa vastaan lähes kaikelle paitsi pikkufarmarin herkulle ja kana+riisi mössölle. Illalla ihan kauheeta taistelua puuron syöminen ei maistuisi millään vaikka laittais mitä hilloa sekaan. Taitaa johtua noista alahampaista jotka pukkaa molemmat yhtäaikaa.

MiaMikille onnea asunnon etsintään, se on tosi jännää hommaa toivottavasti löytyy pian sopiva ja mieleinen. Pidemmän päälle se etsiminen alkaa kyllästyttää, muistan kun itse reilu vuosi sitten rampattiin varmaan 50 asunnon näytössä ja se minkä olisin halunnut ostaa oli läpimärkä ja kaupat meni ketuilleen, onneksi sitten löytyi tämä.

Käytiin pyytämässä pankista lainaa kun aletaan sitten enskeväänä rakentamaan sitä jatkoa tähän torppaan, paperit tehtiin valmiiksi ei tartte kun pankkiin soittaa niin rahat tipahtaa tilille, otetaan sitä kyllä sen mukaan kun tarvitaan eikä nosteta koko summaa kerralla.

Tänään on kampaaja, pitää pistää lyhyemmäksi kun multa lähtee niin paljon tukkaa että meidän lattiat on kuorrutettu sillä.

Pelottaa vaan vähän leikata lyhkäseksi kun ei ole ollut polkkaa lyhempää koskaan ja sekin viimeksi joskus yläasteella.

Koskakohan tää karvanlähtö loppuu ???

Nyt äkkiä suihkuun ennenkuin neitonen herää

aa ja ae

Vierailija
14/34 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälsningar från Stockholm! Mies oli järkännyt yllärin meidän 3v. hääpäivän kunniaksi, ja vietettiinkin siis tänään koko perhe päivä Tukholmassa. :) Aamulla lähdettiin ja illalla tultiin kotiin. Oli ihanaa vaan maleksia siellä hyvin, pysähtyä välillä viinilasilliselle tai vaan jaloittelemaan quun kanssa ja syödä hyvin... :) Menomatkalla sattui vielä niin hauskasti, että yks julkkis istui meidän vieressä koneessa ja se oli tosi puheliaalla ja hauskalla tuulella. Kun oltiin tultu ulos koneesta, kysyin mieheltä oliko se tunnistanut sen julkkiksen ja olikohan se edes se tyyppi, joksi sitä luulin. No, niin uteliaita me oltiin, että olihan se pakko kotona netistä tarkistaa. ;)

Jenni, ootko muuten tarjonnut D:lle vesimelonia? Ajattelin vaan, kun siitä on niin suuri osa nestettä ja kun sanoit, että D:lle ei nyt oikein maistu juomat. Vesimeloni on ainakin quun suurta herkkua, joten jospa se maistuisi myös velipojalle? Varmaan olis ihan kiva vaihtoehto, kun D tykkää syödä noita sormiruokia.

Kerronpa täälläkin vielä, että toissayönä oli tullu kunnolla läpi noi quun kaksi yläetuhammasta. Tänään ne näkyi jo hienosti, kun niitä tiirailin päivän mittaan quun touhutessa. Illalla poitsu kompastui omiin jalkoihinsa kotona lattialla ja sen koko ylähuuli turposi ihan hurjan näköiseksi! Toivottavasti se laskee yön aikana.

Kiitos perhepetiasiaa valaisseille! Ajattelinkin, että siinä täytyy kaikenlaisia järjestelyjä tehdä, ettei lapsi tipahda sängystä.

Kukas se olikaan kysellyt treffikuvien perään? Mulla on myös muutama kuva, voin lähettää se sulle, kunhan poimin sun antaman osoitteen täältä. Ja mullekin saa mielellään lähettää treffikuvia osoitteeseen pepinaliina@yahoo.com. Milliltä sainkin jo kuvia, mutta Tikrulla taisi ainakin olla niitä lisää ja kellä muulla olikaan...? Kukaan ei tainnut ehtiä kovin montaa räpsiä, kun piti seurata noita lapsukaisia, mutta jos yhdistäis kaikkien kuvat niin niistä tulis jo ihan kiva kuvasarja.

-Q- ja -q- 10kk

Vierailija
15/34 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti vähän kirjoitan kun en ole koko päivänä ehtinyt koneella käydäkään enkä tiedä ehdinkö huomennakaan,on kampaajaa sun muuta:)

Ihanalta kuulosti Quun miehen ylläri,vähän vaihtelua arkeen:)

Perhepedistä, meillä on tytön pinnis sivuvaununa meidän sängyssä kiinni niin että yksi laita on otettu pois, se ylimääräinen laita on vielä laitettu pinniksen perään sängyn alaosaan laidaksi, toinen reuna ja jalkopää on kyllä ihan avoimina mutta meidän neiti ei tunnu yöllä juurikaan liikkuvan,ainakaan toiselle puolelle asti, yleensä huutaa vaan silmät kiinni,selkä kaarella ja kädet nyrkissä;)

Meillä puhkesi sunnuntaina molemmat ylähampaat ja nyt taas ois toiveissa muutama rauhallinen yö:)

Burde: Meillä kanssa venytellään tissiä, tyttö ryömii viereen ja siinä sitten pää kallellaan venyttelee ja imeskelee, välillä vielä tasapuolisuuden nimissä yrittää näprätä sormilla toista;) Yölläkin ryömii salakavalasti viereen, kaivaa tissin esiin ja alkaa tempomaan..

Kömminkin tonne tytön viereen..

Queen ja Liia 10kk

Vierailija
16/34 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia kuvia lähettäneitä:)

lisääkin saa laittaa kuvia tulemaan jos joltain löytyy, osoitetta en viitsi tänne laittaa kun siinä on koko nimi mutta eiköhän se löydy joltakin jo kuvia lähettäneeltä,pikkumilliltä ainakin:)

kauniita unia!

Vierailija
17/34 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoitteeseen napnap@netti.fi

Mä laittelen sitten vastavuoroisesti kuvia tulemaan kunhan saan ne koneelle, varmaan joskus juhannuksen jälkeen...

Vierailija
18/34 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys nokkamukin ja tuttipullon käytöstä: milloin voi siirtyä nokkamukiin, vai onko väliä, saako vauva nestettä pullosta vai mukista?

Sampo on siis täysimetyksellä, mutta oon muutaman kerran ihan Sampon ajankuluksi antanut vettä pullosta (maito olis toki parempi, mut ei oo taas pumpulle irronnut, saamari. Pitää vissiin kokeilla sitä Aventin pumppua...). Sampo siis haluaa itse pitää pullosta kiinni ja imeskellä/pureskella tuttia ja juoda. Tällä tavalla meidän tuskaiset ja pitkät automatkat ei tunnu niin pitkiltä ;)

Ostin nyt nokkamukin Sampolle, kun ajattelin, että sen olis helpompi juoda siitä, kun on kahvat joista pitää kiinni, mutta onko jotenkin " haitallista" , jos antaisin vauvan juoda mukista, kun siinä oli suosituksena vasta 6kk ylöspäin? Oon vähän pälli, kun en tajua, miksei vois antaa nokamukista, jos vauva osaa/haluaa juoda siitä :O Miksi pitää(?) juoda tuttipullosta nesteet? Sampo siis saa muuten rintaa eikä tuttipullolle oo ollut käyttöä, mut pitäiskö kuitenkin " opettaa" pullolle, jos/kun syystä tai toisesta nokkamukia ei saa(?) käyttää alle 6kk? Tyhmä äippis kyselee XD

Han ja Sampo 4,5kk

Vierailija
19/34 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitokset Q:lle, kun huomasin, että olit huhuillut mua treffeille... jahka näistä " alkuvaikeuksista" selvitään, niin kyllä mooli tokenee treffeille - nyt ei vaan psyyke kestä uusien ihmisten tapaamista...;=)

Halauksia!

ja voikaahan kaikki oikein hyvin!

-mooli ja tyttö 7 viikkoa tasan

Vierailija
20/34 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkoa vaan kaikille !

Han: kyllä mä oon antanu Ainon koittaa nokkamukia/taikamukia Aino raasu ei vaan tajuu että siitä pitäis imeä sitä nestettä joten olen ottanut kumin pois, näin se toimii nokkamukin tavoi.

Neiti oli joku 5 kk kun ekan kerran koitettiin, mutta enimmäkseen se neste on sylissä.

Kandee vaan kattoo ettei nestettä tuu liikaa kerralla, ettei tule tukehdus, mutta koittamallahan sen näkee.

Q:n ylläri ruotsinreissu kuulosti kivalta se on aina varsin mukavaa päästä muihin ympyröihin.

Mä kaipaisin vähän apuja tuohon turvaistuimen ostoon, millaisia istuimia teillä on ? hyviä ja huonoja puolia, sitä on niin vaikea ite vertailla niitä kun ei oikeen tajuu niistä mitään. Olen koittanu lukea noita vertailuja mutta yhtä pihalla mä oon vieläkin.

Siskon likka 6 v tulee meille huomenna, joten voi kirjottelut jäädä juhannuksena vähiin, siispä toivotan kaikille oikein ihanaa ja aurinkoista juhannusta !

AA ja AE