Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**EX-HAAHUJEN JUHANNUSVIIKKO**

18.06.2007 |

[color=limegreen][size=3]♥ ♥ ♥EX-HAAHUILIJAT♥ ♥ ♥[/size][/color]

[color=darkviolet]Ex-haahuilijat on aiemmin keskenmenon kokeneiden odottajien oma ryhmä[/color]

[color=limegreen] [size=6] ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ [/color][/size]

[color=limegreen]Ex-haahuilijat lasketun ajan mukaisessa järjestyksessä[/color]

[b][color=darkviolet]Kesäkuu 2007[/color][/b]

[b][color=limegreen]Juuliar74: [/b][/color] Olen vm 74, samoin mieheni. Asun Etelä-Karjalassa ja meillä on yksi tyttö, synt. 03/2005. Toista lasta aloimme yrittää tänä kesänä ja ensimmäinen (ja toivottavasti myös viimeinen) km tuli 08/2006. [color=violet] LA 12.6[/color]

[b][color=limegreen]Koala-72: [/b][/color] Minä siis -72, mies-71. Ensimmäistä hartaasti odotetaan. Km 11/2005 (kaksoset). Nyt plussa lokakuussa. [color=violet] LA 28.6.[/color]

[b][color=darkviolet]Heinäkuu 2007[/color][/b]

[b][color=limegreen]DreamOne: [/b][/color] Olen 29-vuotias, mies 26-vuotias. Ensimmäinen clomeilla avustettu raskaus päättyi keskenmenoon vuonna 2004 ja toinen raskaus todettiin tuulimunaksi viikolla 12 kesällä 2006. Nyt plussasin ensimmäisestä clomikierrosta ma 13.11.2006. [color=violet] LA 25.7.[/color]

[b][color=darkviolet]Elokuu 2007[/color][/b]

[b][color=limegreen]Helga76: [/b][/color] Molemmat 3-kymppisiä. Ekaa yritetään. Keskeytynyt km 07/06. Plussauspv 2.12.06. [color=violet] LA 6.8.[/color]

[b][color=limegreen]Kaisuli79: [/b][/color] Minä 27, mies 31. Meillä on poika s.-04. Km 7/06 rv 22+6. [color=violet] LA 13.8.[/color]

[b][color=darkviolet]Syyskuu 2007[/color][/b]

[b][color=limegreen]Joululahja: [/b][/color] minä 32v, mies 39v, poika 12/04, keskeytynyt km rv 12 05/06. Plussasin 28.12. [color=violet] LA 30.8.[/color]

[b][color=limegreen]Ultsi75: [/b][/color] Sain km:n 12/06 rv 6 ja uuden plussan sain heti seuraavasta kierrosta 7.1.07. Aikaisemmat lapset syntyneet -01 ja -03. Ykkösen ja kakkosen välissä mulla oli myös km rv 10+ (vai olikohan se 11+). [color=violet] LA 13.9.[/color]

[b][color=limegreen]levinia: [/b][/color] Neljän tytön äiti ulkomailta, minä ' 69 ja mies ' 66, takana tm 3/06 ; ja km:t 6/06 ja 10/06 viikoilla 8+. [color=violet] LA 16.9.[/color]

[b][color=limegreen]Tuutupii: [/b][/color] 28 v kuumeilija, mies on 31 v. Meillä on 1 v 9 kk ikäinen poika ja asumme Itä-Suomessa. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 2006. Minulla todettiin tuulimuna 10/06. Nyt siis uusi plussa 12.1.07. [color=violet] LA 23.9.[/color]

[b][color=darkviolet]Lokakuu 2007[/color][/b]

[b][color=limegreen]Tari: [/b][/color] Minä 34 ja mies 36,lapset poika 6/03 ja tyttö 8/04, km 10/05, tm 8/06 ja km 1/07 ja plussasin sit uudelleen 19.2.[color=violet]LA 26.10[/color]

[b][color=darkviolet]Marraskuu 2007[/color][/b]

[b][color=limegreen]72oinas: [/b][/color] Yritys aloitettiin 05/06 ja km sain 11/06.

ja nyt 26.2 plussasin uudestaan. Kolmatta odotellaan. Ollaan 35-vuotiaita molemmat ja pohjanmaalta kotoisin.[color=violet] LA 2.11.[/color]

[color=limegreen]♥ [/color][color=limegreen] Vauvoja vuoden ajalta: [/color][color=limegreen] ♥[/color]

[color=6959cd][b] Kengu76 [/color][/b] 25.6. [color=purple]tyttö[/color], 2855 g ja 49 cm, hattu 32 cm

[color=6959cd][b] kuutar-74 [/color][/b] 5.7. [color=purple]tyttö[/color], 4000 g ja 50 cm

[color=6959cd][b] Vinku75 [/color][/b] 29.6.[color=darkgreen] poika[/color], 3330 g ja 49 cm

[color=6959cd][b] Hope74 [/color][/b] 17.7. [color=darkgreen] poika[/color], 3390 g ja 50,5 cm, pää 34 cm

[color=6959cd][b] Wannabemami [/color][/b] 26.7. [color=darkgreen] poika[/color], 3280 g ja 48 cm, pipo 36 cm

[color=6959cd][b] Niamey_85 [/color][/b] 19.8. [color=purple]tyttö[/color], 3230 g ja 50 cm, pipo 36,5 cm

[color=6959cd][b] Lauris [/color][/b] 19.8. [color=darkgreen] poika[/color], 3930 g ja 52 cm,pipo 35 cm

[color=6959cd][b] Sartsu [/color][/b] 23.8. [color=darkgreen] poika[/color], 3545 g ja 52 cm

[color=6959cd][b] Kerttukasperi [/color][/b] 26.8. [color=darkgreen] poika[/color], 3005 g ja 51 cm

[color=6959cd][b] Femmamma [/color][/b] 7.9. [color=purple] tyttö[/color], 3805 g ja 51 cm, pipo 37 cm

[color=6959cd][b] Neronja [/color][/b] 7.9. [color=purple] tyttö[/color], 3650 g ja 49 cm, pipo 36 cm

[color=6959cd][b] Kuonokas [/color][/b] 8.9. [color=darkgreen] poika[/color], 3185 g ja 51 cm

[color=6959cd][b] Masunasu [/color][/b] 15.9. [color=darkgreen] poika[/color], 4480 g ja 52 cm, pipo 36 cm

[color=6959cd][b] Peebee [/color][/b] 15.9. [color=purple] tyttö[/color], 3465 g ja 50 cm

[color=6959cd][b] UusiNuppu [/color][/b] 26.9. [color=darkgreen] poika[/color], 4070 g ja 51.5 cm

[color=6959cd][b] ulriina [/color][/b] 4.10. [color=purple] tyttö[/color], 4310 g ja 54 cm

[color=6959cd][b] myttynen75 [/color][/b] 4.10. [color=darkgreen] poika[/color], 3864 g ja 51 cm

[color=6959cd][b] hexu83 [/color][/b] 13.10. [color=darkgreen] poika[/color], 3840 g ja 52 cm

[color=6959cd][b] marrasmamma [/color][/b] 2.12. [color=darkgreen] poika[/color], 3370 g ja 49 cm, pipo 34 cm

[color=6959cd][b] nippula [/color][/b] 23.12. [color=darkgreen] poika[/color], 3080 g ja 49,5 cm

[color=6959cd][b] maria80 [/color][/b] 16.1. [color=darkgreen] poika[/color], 4320 g ja 53 cm

[color=6959cd][b] Hannele-81 [/color][/b] 10.2 [color=darkgreen] poika[/color], 2890 g ja 49 cm

[color=6959cd][b] Enni-Maija [/color][/b] 20.2 [color=darkgreen] poika[/color], 3700 g ja 48 cm

[color=6959cd][b] Porkkana [/color][/b] maaliskuu [color=purple]tyttö[/color], 2070 g ja 44cm

[color=6959cd][b] titi75 [/color][/b] 3.3 [color=darkgreen] poika[/color], 3210 g ja 52 cm

[color=6959cd][b] mami-74 [/color][/b] 6.3 [color=darkgreen] poika[/color], 4325 g ja 53,5 cm

[color=6959cd][b] eka-vekara [/color][/b] 9.3 [color=purple]tyttö[/color], 3285 g ja 48 cm

[color=6959cd][b] Lizie [/color][/b] 11.3 [color=purple]tyttö[/color], 3300 g ja 50 cm, pipo 34 cm

[color=6959cd][b] Limetti [/color][/b] 3.5 [color=darkgreen] poika[/color], 3610 g ja 49 cm

[color=6959cd][b] Pirpaliina [/color][/b] 4.5 [color=darkgreen] poika[/color], 3270 g ja 49 cm

[color=6959cd][b] Sani [/color][/b] 14.6 [color=purple]tyttö[/color], 4090 g ja 52 cm

[color=6959cd]Ex-haahujen yahoo-lista:[/color]

[b][color=darkviolet] groups.yahoo.com/group/exhaahut [/color][/b]

[color=6959cd]Listalle ovat tervetulleita kaikki exät, jo jakautuneetkin :)[/color]

[color=6959cd]Juttuja voi jatkaa myös vauvat-osiossa Ex-haahujen pinossa.[/color]

[color=6959cd]Listalle ovat tervetulleita kaikki vauvansa saaneet![/color]

[color=limegreen] [size=6] ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ [/color][/size]

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Tulin taas välittämään vauvauutiset... Juuliar on saanut tänä aamuna tytön ja hyvin voivat. Onnea, onnea!! =)

Me oltiin risteilyllä ja kiva reissu oli.

katri72

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, sitäkö kerrankin saa olla ihan ekana pölisemässä täällä! =D

Noo eipä tässä kummepia jutun aiheita näin aamusta olekkaan, täällä on aika synkkä keli, varmaan vettäkin alkaa sateleen tossa jossain vaiheessa...

Eli pinniksen loppu hionta se vaan venyy ja venyy...No onnek sillä ei oo kiire, mut oishan se kivaa saada tuokin lattiapinta ala käyttöön minkä se nytten vie osina...

Viikonloppuna fiksattiin makkari kuntoon ja haettiin miehen vanha korisänky vauvalle.

Tän päivän projekti onkin sitten kipaista kangaskauppaan hakemaan vanua, puuvillasatiinia, nauhat tytölle/pojalle sekä pitsiä.

Jep, eli tarttee tehä reunapehmuste siihenkin.

Tuntuu tavallaan hassulta, et miks teen kahteen sänkyyn kahdet tavarat, mutta kun on aikaa ja halua niin mikäs siinä. =)

Toinen on ihan pikkuvauva ajan pitsiunelma, vähä vanhaa " lookkia" ja pinnis sit enempi jo ympäristöö tarkkailevan vauvan peti, keltaisine pinnis suojineen ja mobileineen yms.

Ääh, unohdin avata muuten taas sen toisen ikkunan!

Ja unohdin senkin kuka mahtoikaan olla kun oli kirjoitellut mulle noista suppareista....?

No mutta sulle " nimettömälle" , Juu oishan se neukkatäti tosiaan voinu mainita että tässä vaiheessa niitä suppareita tosiaankin alkaa tulla lisääntyvissä määrin.. Ja vaikka ohjeistanu jotenkin miten toimia mikäli ne alkaa tuntumaan ilkeiltä jne.

No mutta ehkäpä se torstain lääkäri sitten valaisee mua!

Nyt lopettelenkin tähän ettei tekstit häviä harakoille ja alan tehä lähtöä kaupungille...

T Helga & Maris rv 33! *POKS*

Vierailija
4/30 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähdössä sukulaisiin päiväksi ja palailen vasta iltasella. En jääkään yöksi vastoin ennakkosuunnitelmiani, päädyn kuitenkin viettämään yöni ihanassa omassa sängyssä häiritsemättä kenenkään unia yöllisten vessareissujen takia (mies on jo niin tottunut ettei herää). Oma sänky paras sänky!

Helga se jaksaa väkräillä vauvajuttuja, voi että! Yleensä mua ei harmita nämä mun puutteelliset kädentaidot, mutta nyt tässä vauvanodotusvaiheessa on alkanut hieman kismittämään. Tai no, jos ihan rehellisiä ollaan, niin mua ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta :D En millään jaksaisi alkaa opettelemaan ja vääntämään mitään käsitöitä. Mutta ihailen suunnattomasti ihmisiä jotka niitä osaa ja tykkää tehdä! Hieno taito.

Mutta nyt auton rattiin! Voikaahan hyvin.

D.O. kera nappulattaren rv 34+5

Vierailija
5/30 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka moni muistaa mua, mutta tulin nyt kun kerran lupasin...

Meillä siis yritys alkoi 10/2003, eka tärppi tuli vuotta myöhemmin, mutta siitä kuitenkin keskenmeno 12/2004. Sen jälkeen yritystä vuoden verran, sitten julkiselle hoitoihin. Clomien popsimista 9kk ilman tuloksia, totaalinen kyllästyminen ja siirtyminen yksityiselle sektorille. Nyt toisesta inssistä Väestöliitossa plussaa!

Ihan alussa vasta mennään, rv 4+5, mutta...

Toivottavasti tällä kertaa mennään loppuun asti.

Voi olla, että pinoilen enemmän tuolla lapsettomien puolella, mutta onnea teille kaikille saman kohtalon aiemmin kokeneille odotuksessanne!

Nonna

Vierailija
6/30 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonna: Oikein paljon onnea sulle tällekin puolen. =)

ON: Tulipa tuossa iltapäivästä lähtien taas tapahtumia.... Mulla alkoi alavatsakivut, jotka oli suht koviakin, joskin välillä aika mietojakin. Taisi olla jotain yhden maissa kun alkoi. Sitten puoli kolmen aikaan menin vessaan ja näin että oli tullut punaista... Ei paljoa, mutta kuitenkin. Samoin pyyhkiessä tuli. Sitten sen jälkeen olen käyny parikin kertaa vessassa, mutta siteeseen ei ole punaista enää tullut tai lähinnä on sellasta vaaleanpunertavaa valkkaria tms. Pyyhkiessä tulee punaista, mutta ei muuten. Samoin alavatsakivut ovat kokonaan hävinneet.

Onkohan peli menetetty vai voisko olla vielä mahiksia? Oireet jylläävät edelleen...

katri72

Vierailija
7/30 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki on vielä hyvin! Sinuna menisin käymään vaikka sairaalassa päivystyksessä ultrassa (~22¿). Tai ainakin menisit päivystykseen käymään ja sanoisit epäileväsi keskenmenoa, niin ne ehkä ultrais. Kamalaa se on miettiä päänsä sekaisin että onko kaikki hyvin vaiko ei. itse en oireista päättelis mitään, koska mulla on joka raskaudessa oireet jatkuneet (rintojen arkuus ym) senkin jälkeen vaikka sikiö on jo kuollut. Eli kun vasta myöhemmin ultrassa on todettu että sikiö on kuollut jo kaks viikkoa sitten, niin on oireita ollut kyllä sen kahden viikon ajankin. Hormoneita kun on veressä, kun elimistö luulee olevansa raskaana...

Itsekin pelästyin viime yönä, kun töissä ollessa tuli yhden kerran vessassa käydessä vaaleanpunaista valkovuotoa paperiin pyyhittäessä. Sen jälkeen ei ole mitään näkynyt, mut tuli kyllä heti olo että " tämä tais olla taas tässä" . Huomenna olen paljon viisaampi kun on se ultra. Joo, olispa kivaa jos juhannukseks sais taas " suuret vuodot" päälle.. perkeles. =[ mut näillä mennään mitä meille on annettu.

Tietääkö täällä joku disperiinin/asperiinin käytöstä raskausaikana (siis verenohentamistarkoitukseen 50mg/pvä)? tai foolihapon vaikutuksista? jos vois jonkun apukeinon keksiä, ja kertoa siitä lääkärillekin huomenna... jos jostain vois olla apua että raskaus jatkuis (jos ei vielä oo loppunut).

Vierailija
8/30 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille onnitteluista! :)

14.6. yöllä ennen kolmea tuli lapsiveet ja soitettuani sairaalaan sieltä tuli käsky tulla heti sinne. Miehen kanssa päästiin onneks perhehuoneeseen, missä saatiin torkkua ja katella telkkaria ootellessa, että jotain tapahtuisi.. No päivän supisteli harvakseltaan, mutta illalla kuuden paikkeilla alkoi säännölliset kipeät supistukset. Klo 21.30 sain spinaalipuudutuksen, mikä auttoikin jonkin aikaa. Ja sitten vauvamme syntyi klo 22.59! :) Pikkuinen oli ihan valkoisen lapsikinan peitossa, kuulemma johtui siitä kun syntyi näin aikaisin (rv38+2). Neiti syntyi kasvot ylöspäin, mikä kätilön mukaan hidasti vauvan laskeutumista synnytyksen aikana ja teki ponnistusvaiheesta aikaisempia kipeämpää. Pienellä oli napanuora kerran kaulan ympärillä ja kerran jalan ympärillä, mutta näistä ei onneks mitään vaaratilannetta syntynyt. Melkein heti saatuani vauvan masun päälle alkoi hän imemään rintaa kuin vanha tekijä. Neiti ihmetteli silmät auki koko pari tuntia minkä salissa vietimme ja alkoi nukkumaan vasta osastolle päästyämme.

Sydän suli taas kerralla tuon pikkuisen ihmisen myötä! Että voi pieni olla ihana! :) Eilen illalla kotiuduttiin ja nyt on alettu vauva-arjen opettelu jälleen.. Isotsiskot ovat oikein innokkaita hoitajia ja aivan ihastuneita vauvaan (ainakin toistaiseksi ;) ). Maitoa tuloo onneks jo tosi hyvin, enemmän kun vauva tällä hetkellä jaksaa syödä.

Ei mee kauan kun teilläkin on tämä edessä ja voin kertoa, että sitä kannattaa odottaa! On tuo palkinto niin upea tapaus!!! :)

Katrille kiitokset viestin välittämisestä myös tänne puolelle! :)

Nonna: oonkin ajoittain käynyt vaklimassa sun kuulumisia tuola lapsettomuuspuolella ja sieltä jo luinkin ihanat uutiset! Paljon paljon onnea! Lähetän kovasti toiveita tuonne yläkertaan, että tästä teille oma pikkuinen suotaisiin! Tsemppiä odotukseen!

On kyllä outoa nähä oma nikkinsä tuola vauvoja puolella! Mutta nyt sitten poistun teidän seurasta ja kiitän teitä kaikkia kovasti tuesta ja seurasta! Ja oikein hyviä vointeja teille kaikille ja hyviä jatkoja masun ja sen jälkeen vauvan kanssa!

-sani + neiti 4 vrk

Vierailija
9/30 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun tänään paistaa aurinko, eilen satoikin lahjakkaasti vettä!

Sani: Kiitos synnytyskertomuksesta ja kiva kun kävit kuulumisia kirjoittelemassa! Luen aina mielenkiinnolla kaikkien kertomukset kun itsellä ei minkäänlaista kokemusta moisesta ole. Aika kauan synntys kokonaisuudessaan kesti, onneksi kaikki meni hyvin kuitenkin. Ja ihanaa että pikkuinen alkoi heti imemään! Oppi heti talon tavoille :) Nyt teillä siellä vauva-arki rullaa ja opettelette koko porukka yhdessä vauvanhoitoa. En malta odottaa kun saa sen oman nyytin syliin!! Kiitos itsellesi vertaistuesta täällä exissä, se on ollut erittäin tärkeää. Toivon sinulle ja perheellesi kaikkea hyvää ja mukavaa kesän jatkoa! :) Haleja!

Jonttu: Eikös tuolla aiemmissa teksteissä ollut jotain vinkkiä sinulle noista asperiineista ja foolihapoista? Ainakin muistelen että siellä oli muutamakin kirjoitus. Tosin en muista yhtään mitä niistä kirjoiteltiin. Itse en osaa tuohon asian sanoa juuta enkä jaata. Tulehan heti kertomaan mitä siellä ultrassa sanottiin! *innokkaana odottelen*

Katri: Tosi ikävää kuulla että sinulla on taas ollut hankaluuksia :( En oikein osaa mitään sanoa, tämä on niin mykistävää. Ajan kanssahan tämäkin asia selviää, toivotaan kovasti tietenkin parasta!

Nonna: Onnea kovasti plussauksestasi! Hienoa, että hoidot ovat tepsineet! Minä en ole kanssasi yhtäaikaa koskaan palstaillut, mutta kyllä sitä on aina yhtä iloinen kun saman kohtalon kokeneita onnistaa. Pidetään kovasti peukkuja että plussa pysyy ja kaikki alkaa sujumaan hyvin. Teillä on varmasti siellä väestöliitossa oikein hyvä ja asiantunteva seuranta. Käyhän täälläkin puolella kertoilemassa kuulumisia :)

oma ( . ) : Nyt alkoi täällä vauvanvaatteiden pyykkäys! Sain eilen taas ison kassillisen nättejä uusia sekä käytettyjä vaatteita sukulaisilta ja kone pyörii koko päivän. Äitiyspakkaus on tilattu minulle kaksi viikkoa sitten, joten sekin varmasti tulee ihan näinä päivinä. Ei millään malttaisi odottaa! Nyt on pari yötä mennyt ilman jomotteluja ja kipuja, en tiedä olisinko iloinen vai suruinen. Toisaalta toivoo ettei vauva ihan vielä tulisi, mutta toisaalta olo on tosi malttamaton. Äääääh! :)

Juhannussuunnitelmat on meidän perheessä vielä ihan auki, saas nähdä mitä keksitään. Mites teillä muilla?

D.O. ja nappula rv 34+6

Vierailija
10/30 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sani: Ei kestä kiittää. Ilohan tuo oli vauvauutiset kertoa. =) Onnea vielä kerran!

ON: Itselle kuuluukin sitten huonompaa. Eilen alkuiltapäivästä alkoi alavatsakivut ja parisen tuntia myöhemmin vuoto. Oli vielä suht vähäistä ja väriltään oli enemmänkin vaalean punertavaa.

Mutta nyt on yön aikana runsastunut ja tulee silkkaa verta. Aika on siis heittää taas hanskat naulaan.... taas kerran. =´(

Hyvää jatkoa kaikille ja voikaahan " paksusti" ! Tsemppiä koitokseen myös loppuvaiheessa oleville!

katri72

Vierailija
11/30 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan kirjoiteltiin...

Enpä usko, että enää mitään mahiksia on. Sen verran tuota vuotoa tulee. =´(

Meidän juhannussuunnitelmista nyt kuitenkin sen verran, että lähdetään Silja Europan risteilylle turusta nyt perjantaina. Sen jälkeen jäädään vielä hotelliin yöksi, joten kotiudutaan vasta sunnuntaina.

katri72

Vierailija
12/30 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin pahoillani :(

Mutta ihanaa risteilyä teille juhannuksena, nauttikaahan oikein täysin rinnoin! Kuulostaa mahtavalta :)

D.O.

Vierailija
13/30 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos pahoittelustasi. Äsken kun kävin vessassa, niin nyt sitten alkoi tulla hyytymiäkin... Ja kerran kuului sellanen " plupsaus" , kun olisi jotain tipahtanut pönttöön... En meinannut päästä kovin pian ylöskään siitä pytyltä, kun verta ja hyytymiä vaan tuli...

Masentaa...

Mutta onneksi on tosiaan se risteily. Ehkä se piristäisi...

katri72

Vierailija
14/30 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonna: Suuri onnittelu plussasta! Ja tuubikaupalla vauvaliimaa matkaan!

Sani: Ihanaa vauva-arkea teille toivottelen!

Katri: Voi p*ska! Olen pahoillani puolestasi.

Meillä muutto uuteen kotiin tällä viikolla, joten palstailuun tulee väkisinkin pieni tauko, ennen kuin saadaan asetuttua ja nettiyhteys kytkettyä uudelleen. Ja heinäkuun alussa onkin sitten Tukholman risteily. Mahtaa meidän esikoinen riemastua, kun pääsee laivalle! Hän on ihan mieletön, auto-juna-lentokone-laiva-fani.

Mutta oikein hyvät juhannukset kaikille!

Tuutupii kera Masumiehen rv 27+0 (Poksista poks taas, mihin nää viikot katoaa?!?)

Vierailija
15/30 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylintäydeltä onnea Sanille pikkuprinsessasta!!! Voi kuinka ihanaa, että sinäkin vihdoin sait " pienen" nyyttisi. Onnea! :´)

masunasu ja poitsu 9 kk

Vierailija
16/30 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se sitten tuli, voi että se on IHANA! Niin kauniita ja ihania vaatteita ja kauheasti kaikkea tavaraa. Kevytpuku on aivan ihanan herttainen. Mä täällä olen ihan silmät ymmyrkäisinä :D

Tuutis: Hyvää juhannusta teillekin ja tsemppiä muuttoon! Palaile maisemiin kuulumisien kera kun muutto on hoidettu ja linjat kytketty :) Ja onnea viikkojen poksumisesta!

D.O.

Vierailija
17/30 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sani: Onnittelut uudesta perheenjäsenestä! =]

Katri: Voihan pas*a! =[ Mut yritä nyt kaikesta huolimatta ajatella vain positiivisia asioita, kuten sitä laivamatkaa! =] Vaikka vaikeaa se onkin..

D.O: joo, esitin kysymykseni vähän väärin, kun piti kysyy mitä vaikutuseroja niiden käytöllä on, sekä vaikuttaako foolihappokin ehkä hieman verta ohentavasti?! no, mut samapa tuo, kun ei lääkäri tänäänkään niitä suositellut..

Ultrassa tuli tosiaan käytyä, sikiö vastas kokoa 7+4 ja syke näkyi. Lääkärillekin totesin että näköjäs vahinkoja voi sattua, kun olin jo lähes varma sinne mennessäni että sykkeestä ei ole tietoakaan. Mut äitiyskorttiin lääkäri kirjoitti viikoiks 7+0, ja omien laskujen mukaan on 7+3. mut jossain niillä main mennään, ja täs mietin että pitäskö mennä vielä parin viikon päästä uudelleen ultraan ja katsoo näkyykö viel sillonkin syke, kun siihen NP-ultraan on viel niin hemmetisti aikaa. Kun edellises km:ssa sikiö vastas kooltaan viikkoja 8+4, joten voihan se täs välissäkin viel kuolla. Neuvolaan ajattelin huomenna soitella ja kysyy aikaa, tai jos en huomenna kerkii niin sit soittelen juhannuksen jälkeen.

Mut nyt vaan taas päivä kerrallaan eteenpäin. Huomenna pitäs lähtee juhannuksen grillaustarvikkeet hakemaan kaupasta. Toivottavasti ei oo kovin ruuhkaa. Aurinkoista Juhannusta!

jonttu

Vierailija
18/30 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuutis ja Jonttu: Kiitos teillekin sanoistanne!

Kyllä niin masentaa! Jo kuudes kerta... Tällä hetkellä ajatukset pyörii taas siinä, että jaksaako enää yrittää... Mutta tiedän, että jahka vuotokin taas loppuu, niin kummasti sitä olisi valmis jatkamaan yrityksiä...

Kaikkea hyvää!

katri72 (masentunein mielin...)

Vierailija
19/30 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä se tämäkin työviikko sitten meni ja tänään tosiaan vika työpäivä ennen kesälomaa!!!! Ollaan lähdössä vielä tänään ajelemaan mökille ja ollaankin siellä sitten koko juhannus.

Olipas noita viestejä tullut urakalla, hyvä niin :-)

JONTTU: ihania ultrakuulumisia! Uskotaan ja toivotaan, että kaikki tällä kerralla menee hyvin! Oikein hauskaa juhannusta!

SANI: onnittelut pikkuprinsessasta! Hyvinhän tuo synnytyskin meni, vaikka varmaan tuntuikin pitkältä! Oikein ihanaa vauvantuoksuista aikaa kotiin! Tosi ihanaa saada kesävauva; pääsee uloskin melkein heti vauvan kanssa :-) Nimim. kaksi talvivauva...

KATRI: pahoittelut :-/ Tosi kurjaa, että täti löysi tiensä sinne...Koita nyt kuitenkin nauttia risteilystä ja ajaa se kurja täti pois -heitä vaikka laivan kannelta se pihalle!

NONNAlle onnittelut ja paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa!!!! Ihana juttu!

HELGA: minä en ainakaan olisi huolissaan noista vatsan kovettumisista ja sf-mitoista. Niinkuin muutkin ovat täällä kirjoitelleet, vauva on saattanut vaihtaa asentoa tai sitten kasvu on tasaantunut, ts. hakee sitä omaa käyräänsä. Ja eikös noilla viikoilla saa jo supistuksia tullakin? Mullahan vatsa kovettuu jo nyt päivittäin, mutta kun ei ole säännöllistä ja viime viikon lekurissa kaikki paikat oli kiinni, en edes osaa olla huolissani. Ja ootpas sä taas ahkeroinut :-)

D.O: onnittelut äippäpaketista! Mulla tuli maanantaina päätös siitä (oli tosin päivätty jo viime viikolle) ja varmaan tässä parin viikon sisään pitäisi meilläkin olla äippäpaketti! Vielä en ole mitään vauvaa varten laittanut, ajattelin että vielähän tässä on aikaa...Meillä on parikin kassia vanhoja vauvan vaatteita ja ne pitäisi kaikki pestä ja silittää ja viikkailla kaappiin, mutta jotenkin en vaan nyt jaksa...ehkä lomalla sitten :-) Kunhan tuo Juuliar tuo jotakin viestiä vauvelinhakumatkastaan, niin sittenhän sinä olet listalla ykkösenä! Huimaa....

TUUTUPIILLE tsemppiä muuttoon! Meillä muuten kans molemmat lapset on ihan laivafriikkejä :-) Mehän käytiin kuukausi sitten Tukholman risteilyllä ja oli kyllä ihanaa, kun lapset viihtyivät! Kesällä on muutenkin kiva risteillä, kun ei ole syysmyrskyjä, joita inhoan, kun mulla tulee joka kerta huono olo...

Oma napa voi kaiketi ihan hyvin :-) Masu senkun kasvaa ja nyt on mennyt jo 100cm rikki...Töissä kauhistelivat, että miten iso minusta vielä tulee, mutta eipä tuo minua stressaa. Tietty vaikuttaa liikkumiseen ja noihin liitoskipuihin, joita mulla siis jo on. Hieman on vatsanahka ollut venymisen takia kipeänä, mutta kait se kuuluu asiaan. Tänään siis vika työpäivä ja sit alkaa kesäloma! Loman jälkeen pitäisi tulla vielä 3 vkoksi töihin, mutta eihän tästä mun olotilasta koskaan tiedä...aikaisemmissa raskauksissa olen kyllä ollut loppuun asti töissä, mutta kun viimeiset viikot osuvat kesälle, niin se voi vaikuttaa kyllä tähän mun jaksamiseen ihan eri tavalla! Äippärahapäätöskin tuli ja olen kyllä tosi tyytyväinen :-) Niin ja se paketti varmaan tulee sitten parin viikon sisään postiin -ihanaa :-)

Jaaha, työt kutsuu...Hyviä vointeja tytöt ja hauskaa juhannusta! Ainakin Etelä-Suomeen lupasivat ihan ookoo säätä :-)

-Ultsi + Lahja 27+6-

Vierailija
20/30 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tälläsen omanapaisen kommentin heitän vaan näin aamupäivästä...

Eli tänään meen tossa kahden maissa jutteleen sen kätilön kanssa niistä piikeistä, ja tuun sen jälkeen sit kertomaan tarkemmin kuulumisia.

Mutta noista suppareista nyt sen verran vielä, et ne ei sitten enää oo kivuttomia. =(

Tosiaan se kun ihan sama mitä tein, istuin seisoin, liikuin, leikin kuollutta niin niitä kivuttomia nakutti tulla jatkuvasti.

Nyt parin päivän ajan ne supparit on tullu ihan tunteella jo. Hankala sanoa et kuinka kivuliaita ne on,siis että kuinka kovaa ne voikaan tulla sitten itte h-hetkellä, mutta kyllä muutama suppari on saanu jo kummasti kävelyvauhdin hiljennettyä etanan mateluksi..

No huomenna näkee, mitä lääkäri täti sanoo! Toivottavasti kaikki kiinni ja silleen... *Sormet ristiin*

Mutta palailen tosiaan sitten sen synnäri käynnin jälkeen kertoileen, jos on kerrottavaa että kuinka kreisinä ne pitää mua siellä. =D

T Helga rv 33+2!