Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko mä vain nipo,

Vierailija
18.06.2007 |

vai ainoa joka tajuaa, ettei vaaleilla paremman näköisillä housuilla päästetä lasta ulos leikkimään!? Mieheni on kuullut paasaukset aiheesta ja nyt anopilta kotiin tullessaan tytön housuissa oli polvet ja lahkeensuut nurmikossa!!! Siis helkkari! Pitäisi olla erikseen ns. mummolavaatteet, kun ei noiden suvussa tunneta käsitettä " ulkohousut" ! Tuulipuku oli meinaan mukana. Millä hitossa mä nyt saan sen nurtsin niistä housuista lähtemään, että housuja kehtaa vielä pitää ihmisten ilmoilla?!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin rymyämis vaatteet erikseen.. Auttasko joku tahranpoistaja?

Vierailija
2/7 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olette vaatteet lapselle laittanu.. Pistä semmoset tummat joilla saa leikkiä ulkonakin HELTEELLÄ! En minä lapselle tuulipukua pistä, ja jos vaaleissa ei saa sotkea niin miksi ne laitetaan päälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaapa sellaista että käytätte ympäri vuoden samoja vaatteita, talvella joku ohut takki, kun totut tähän niin kesälläkin pystyt käyttämään takkia eikä tule kuuma. Mutta kesällä sinulla ei ole myöskään kylmä vaikka takkia ei olisi. Itse olen näin pukeutunut jo yli viisi vuotta.

Vierailija
4/7 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan käytön jälki näkyy.

Lapseni lippaili eilen vaaleanpunaisissa housuissa nurmikolla ja polvet ihan vihreät, lähtivät kyllä pesussa ilman tahranpoistoa.

Vierailija
5/7 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

likaantuvat kesällä ulkona, mutta kyllä ruohotahrat lähtevät ihan normaalipesussa pois. Voikukka on eri asia. Meillä kesävaatteet saavat likaantua, ostan housuja aina reilun satsin.

Vierailija
6/7 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luontaistuotekaupasta, sillä lähtee nurtsi housuista.

Vierailija
7/7 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäppä pesukoneeseen ne housut niin luultavasti lähtee tahrat pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan