Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*Elokuiset ma-ke*

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yhtäkkiä lukikin edellises tekstis et jää vain yksi väri..en tiiä mitä oon miettiny mut tarkotin et kuulin tänään et Gracon autobabyyn jää vain yks väri vaihtoehto et sen kans tuli hoppu myös et saa viel valita mieluisen..et semmosta:)

Vierailija
42/45 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin äitiyspakkaus tuli eilen ja oli onneksi sitten tämän vuoden paketti, käy sitten kummalle tahansa värejensä puolesta. Itse tykästyin kovasti vihreä-valkoiseen bodyyn ja vihreisiin potkareihin, ihanat ! Olo on ihan ok ja huomenna viikkoja jo 34. Päänsärky vaivaa vähän päivittäin, mutta muuten ei valittamista. Ensi viikolla vasta seuraava neuvola. Hyvää juhannusta kaikille !!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuinen myllää kamalan kovasti masussa!! Välillä tuntuu, että aikooko se nahan läpi sieltä ulos tulla.. Onneksi potkut osuvat enimmäkseen tuonne kylkeen, ei tee niin kipeää kuin kylkiluita potkiessa. Ja minä tässä jo välillä pelkäsin että vaavi olisi kääntynyt perätilaan, kun liikkeet tuntuivat vaihtaneen paikkaa ihan kokonaan. Mutta kyllä taitaa ihan oikein päin kuitenkin olla!!! Hyvä juttu!!!

Tänään on sitten oltu jo vähän paremmalla tuulella kun eilen!!! Tuli tuossa leivottuakin jos jonkin näköistä kakkua ja pullaa esikoisen huomisille syntymäpäiville. Jotenkin vaan väsyttää jo valmiiksi se huominen hulina vaikka ei meille ihan kamalasti ole vieraita tulossa, mutta riittää niitä sukutätejä ja -setiä taas varmasti koko päivälle kuitenkin..

pönttö-örvelö rv 31+4

Vierailija
44/45 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

Oliko joku vailla Emmaljungan vaunuista?

Mistäköhän mallista on kyse?

Minulla olisi myytävänä vuoden 06 Emmaljungan Duo Edge Sport - väri Sport Carbon...

Vierailija
45/45 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs neuvolassa aamulla käyty ja tytsy oli kääntynyt onneks paikoilleen. 2.7 vielä neuvola että tarkistetaan onko vielä rt, sit onkin 17.7 äitipolille synnytystapa arviointiin jne.

Neuvola kuulumiset:

vk 33+6

RR 119/84

hb:105 (ilmankos ollu väsy)

sf:32

Painoa mulla tällä hetkellä 75.8kg, oli tullu 800g painoa viime kerrasta:)

Semmoista...rupee jo pikku hiljaa jänskättää ja odotan innolla seuraavaa äitipolikäyntiä:) Eilen tuli ekan kerran olo että vois vaikka jo vauveli tullakin.

Univaikeuksia alkaa olla täälläkin, heräsin toissa yönä 5.00 aamulla ja rupesinpa kahvin keittoon, ei vaan nukuttanut.

Mut nyt pitänee joutua.....

Mukavaa juhannusta kaikille, voidaan hyvin:)

Iivokki 33+6