Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soittokellosta mieleen tullutta: mikä oli PIENIN syy, miksi soititte synnärillä kelloa?

Vierailija
17.06.2007 |

Mulle tehtiin iso eppari ja mun oli tosi vaikea nousta ylös sängystä. Siihen meni aikaa ja tarvitsin siihen molemmat kädet. Siispä jouduin pari kertaa soittamaan kelloa, että joku nostaisi vauvan sänkyynsä. Tämä oli mulle tosi noloa ja ahdistavaa...

Mies onneksi oli synnärillä lähes jatkuvasti, joten ei tästä suurta ongelmaa syntynyt silloin. Mutta ensi keväänä mulla on edessä uusi synnärikeikka ja silloin mies on enimmäkseen kotona esikoisen kanssa.

Alkoi oikein ahdistaa etukäteen miten käy, jos olen taas huonossa kunnossa...

Mites teillä muilla?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vauvalta piti vaihtaa vaippa. Sektion vuoksi en saanut vielä nousta sängystä. Vauva nukkui vieressäni koko ajan juuri sen vuoksi etten saanut sitä omaan sänkyyn nostettua. Vauva nukkuu tosin edelleen kotonakin vieressäni.

Vierailija
22/27 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monentenako päivänä synnytyksestä saitte luvan istua? Minä vasta kotiinlähtöpäivänä eli neljäntenä.

ap

ps. kiva, että on tullut positiivisempiakin viestejä. Pitää varmaan opetella olemaan välittämättä hoitajien nuivasta asenteesta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala kipu kesti monta kuukautta.

Vierailija
24/27 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulivat kyselemään ja jutustelemaan soittelemattakin ja aina uusi vuoroon tullut tuli esittäytymään + lähtiessä kertomaan, että on lähdössä. Kaikki hoitajat olivat oikein mukavia ja huumorintajuisia ihmisiä joilta varmasti sai apua.

Vierailija
25/27 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epparihaava oli kovasti turvonnut ja kipeä. Pystyin istumaan vain toisella kankulla sohvan reunalla. Sellaista rengastakin kokeilin, mutta siitä nouseminen sattui entistä enemmän.

Olin siis todella kipeä epparistani ja arpi vaivasi pitkään. Vasta puolen vuoden kuluttua seksikin onnistui kivutta.

t. 10

Vierailija
26/27 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan jälkeen koko alapää oli pari viikkoa tosi turvonnut ja istuin vain toisella kankulla hieman yli pari viikkoa, mutta toisen (imukuppisynnytys ja eppari) jälkeen istuin jo seuraavana päivänä ihan normaalisti ja turvotus ei siinä enää häirinnyt juuri ollenkaan.

Vierailija
27/27 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkin ihmettelin, että käskevät olla istumatta ja käskivät mennä makuulle kyljen kautta kierähtämällä, mutta kuitenkin minun olisi pitänyt olla täydessä toimintakunnossa...

Mutta seuraavalla kertaa parempi onni. eihän se salamakaan iske samaan paikkaan kahta kertaa! :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi