Yläosattomissa rannalla viihtyvät, kyssäri teille?
Onko teillä mitään erityistä omaa linjaa, milloin otatte yläosan pois ja milloin taas ette?
Riippuuko säästä, rusketustoiveista, muiden rannalla olevien mielenkiinnosta tai mielenkiinnon vähyydestä?
Vaikuttaako ratkaisuun suuntaan tai toiseen se, jos rannalla on pieniä lapsia, koululaisia, teinejä, vanhoja, miehiä, muita yläosattomia?
Tänään näin rannalla naisen, jolla oli omat lapset mukana, samassa seurueessa oli myös naisen kaveri ja tämän lapset. Ja nainen oli siis ilman yläosaa aivan vapautuneesti, kaveri oli kokopuvussa. Omat ja kaverin lapset siinä pelmusivat aivan rauhassa.
Minä huomasin oudoksuvani vähän, ja omat lapsenikin kysyivät minulta, miksi sillä naisella ei ollut yläosaa. Sanoin ihan lyhyesti, että joidenkin mielestä on ihan mukava olla ilman yläosaa, voi olla vapaasti ja rennosti. Mutta jäin kuitenkin vähän miettimään, miten erilaisia me naisetkin siis ollaan.
Minä kuljen kotona usein ilman rihmankiertämää, ja kaikki ovat tottuneet siihen, mutta kodin ulkopuolella olen aina puettuna asianmukaisesti. Mieheni välttelee alastomuutta lasten nähden.
Vierailija: