Meillä on paljon pieneksi käyneitä 80-104-senttisiä vaatteita. Miten pääsen niistä eroon heittämättä niitä roskikseen?
Kommentit (10)
Jos et jaksa alkaa kirpparirumbaan, niin lahjoita ystäville/sukulaisille/työkavereille yms. Tai kysy, olisiko paikallisella turvakodilla/lastenkodilla tmv. käyttöä.
Vierailija:
UFF-boksiin voi myös laittaa, mutta ennemmi nmelkein heittäisin roskiin kun ne sen tekee kuitenkin lopulta, ellei ole todella hienoja asuja joita myyvät kirppareillaan kovaan hintaan.Ehkä jos jaksaa ja kehtaa, voisit laittaa jonkun lähiökaupan ilmoitustaululle lahjoitetaan-lapun niistä?
Eikö kukaan kaveri tarvitse?
Sitten sää voit alkaa hioon käsintaitoja ja tee lapsille paljon hernepusseja ja erilaisia tilkkutöitä?
Mua innostaa laittaa jonnekin kehitysmaahan vaatteeet, niistä on sitten isompi apu sielä.
Ei niitä tarvi kirpparille silittää, kunhan pyydät sitte ruttuisista sopivan hinnan. Olen mie ainakin ostanut ihan ruttuisia, kunhan tuoksuu puhtaalle, osaan silittää itsekin kotona ne jos edes tarvitsee :)
Onko Tampereen seudulla kirpputoria, jolla ei tarvitse itse päivystää myyjänä? -ap
voisin olla todella kiinnostunut jos on poikien......
meille kelpaisi kohtuuhintaan 98-104cm pojan vaatteet - ei tarvii silittää...
pääkirjasto Metson lähelta lastentarvikekirppis Pikku-Lizko, (ennen oli nimeltään Tiitiäinen), löytyy nettisivut tuolla nimellä. Ja on siis itsepalvelukirppis!
On tosi kiva paikka, aika pieni, mutta useita pöytiä. Suosittelen! Ite en ole myynyt, mutta ostanut tosi paljon.
Ja ei ne vaatteet kai nyt superryppyisiä ole, turhaan niitä silität. Itse ainakin pesen kaikki kirppiksiltä ostetut vaatteet, vaikka olisivat kuinka puhtaat ja sileät!
UFF-boksiin voi myös laittaa, mutta ennemmi nmelkein heittäisin roskiin kun ne sen tekee kuitenkin lopulta, ellei ole todella hienoja asuja joita myyvät kirppareillaan kovaan hintaan.
Ehkä jos jaksaa ja kehtaa, voisit laittaa jonkun lähiökaupan ilmoitustaululle lahjoitetaan-lapun niistä?
Eikö kukaan kaveri tarvitse?