Lue keskustelun säännöt.
Kertokaapas leidit mietteitä henkisestä pettämisestä!
16.06.2007 |
Minä olen sellainen juuri tällähetkellä...en jaksa potea huonoa omaatuntoa. Oman siipan kanssa ei ole vuosiin voinut keskustella mistään asioista, on niinkuin seinille puhuisi. Nyt kun puhun 2 eri henkilölle joista ovat tulleet hyvin tärkeitä ihmisiä minulle...
valontuojia päivääni niin asian tullessa ilmi on aivan sama kuin olisin antanut molemmille sitä itseään, sekin olisi ollut hyväksyttävämpää kuin meidän asioista ja muiden asioiden jakamisesta kysymys. Häntä ei olla naurettu vaan jaettu arkipäivän asioita ja niitä kipeitä asioitakin on pohdittu yhdessä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
suostu henkisellä tasolla kohtaamaan puolisoaan ja haluaa estää sen puolisoa jakamasta mietteitään kenenkään muunkaan kanssa! Että ihanko pitäisi vaan omassa päässään pyöritellä ja märehtiä ajatuksiaan, vailla aitoa kohtaamista kenenkään kanssa? Sairasta.
Ehkä miehesi on sellainen harvinaislaatuinen ihminen, ettei tarvitse henkisellä tasolla ketään muita. Tai sitten hän on vaikeiden kokemuksien ja traumojen seurauksena lukkiutunut sellaiseksi. Mutta ei hän voi sinulta samaa vaatia, on PALJON normaalimpaa haluta keskustella asioista ja kokea henkistä yhteenkuuluvuutta.
Ja jos sulla ap on kaksi luotettavaa ystävää, joille olet tuntojasi kertoillut, se on vain hyvä, tervettä ja oikein. Ei miehellä ole omistusoikeutta ajatuksiisi ja sanoihisi.
Tsemppiä!