Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa väitely menossa. Onko teistä tässä järkeä:

Vierailija
15.06.2007 |

Asuttaisiin vuokralla, otettaisiin vähän lainaa ja saataisiin 30min ajomatkan päästä ihana kesämökki. Rahaa jäisi vielä hyvn lämiseen, matkusteluun ja pieneen luxukseen.



Miehen mielestä mökki on ylellisyyttä, jota hankitaan vasta oman asunnon jne jälkeen. Minusta taas ei ole mikään pakko saada koskaan omistusasuntoa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Ennemmin vuokraisin mökkiä pariksi viikoksi kesäisin ja hankkisin omistusasunnon.

Vierailija
2/10 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jos mökki olisi ikioma ja myös talviasuttava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kaikkea kun ei tällä hetkellä vaan voi saada.

Vierailija
4/10 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten joskus sen omistusasunnon! Minä olen aina haaveillut mökistä ja ostaisin sen ehdottomasti ensin!!!

Vierailija
5/10 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltähän voisi käydä töissäkin, olisi tosissaan kakkosasunto.



Mun mielestä sun suunnitelmissa on ideaa. Varsinkin jos löydätte kohtuuhintaisen ja mieluisan vuokra-asunnon, niin mikä ettei.

Vierailija
6/10 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kohdallaan. Ei ainaista puutarhanhoitoa pakosta vaan vain silloin kun itselle sopii eikä muitakaan omakotitalon vaivoja. Kivaa kesämökkiä olisin kyllä jaksanut hoitaa. Ja mitä muistoja lapsille jo ihan pienestä! Miehesi on sitten hieman konservatiivisempi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvien etäisyyksien päässä niin, että siitä voisi todella tulla toinen koti ja tukikohta, niin ihan perusteltu ratkaisu mielestäni. Mun miehellä on nimenomaan mökki suvun mailla se paikka, jonka mieltää tärkeimmäksi maamerkikseen elämässä, vaikka asuikin 20 vuotta lapsuuttaan yhdessä kaupungissa siinä lähellä.

Vierailija
8/10 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


kaikki kohdallaan. Ei ainaista puutarhanhoitoa pakosta vaan vain silloin kun itselle sopii eikä muitakaan omakotitalon vaivoja. Kivaa kesämökkiä olisin kyllä jaksanut hoitaa. Ja mitä muistoja lapsille jo ihan pienestä! Miehesi on sitten hieman konservatiivisempi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkilaina on aina pienempi ja sijoituksena helpompi päästä eroon. Varsinkin jos on kuvailemasi kaltainen. Oli mies miten jäärä tahansa, rahat (ja lainat) ovat myös sinun!

Vierailija
10/10 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä kytkisi omistusasumista ja mökkiä millään tavoin yhteen. Jos vuokra-asumisessa ei olisi mitään vikaa, niin miksi sitä ei voisi jatkaa pidempäänkin. Mökin taas voi ostaa, jos rahatilanne sallii ja sille on käyttöä. Tosin on totta, että mökkiä on hyvä käyttää aika paljon, että sen omistamisessa on järkeä, mutta kukin taaplaa tavallaan.



-Talousasioissa tarkka mies ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan