Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itkuhälylle säilytystasku...Katti Matikaista lainaten mau, mahtavaa...

Vierailija
24.06.2007 |

Pitkästä aikaa surffasin huutonetin sivuille ja joku on keksinyt säilytystaskun itkuhälylle, siis mahtava juttu! ainainen huoli että mihin sen laittaa. Mä ainakin aion huutaa...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinällään järkevä tasku, mutta nuo mitä kävin kattomassa olivat suurimmaksi osaksi kauhean näköisiä mitä en vaunuihini laittaisi roikkumaan! Ja ihan hyvän hinnankin saa (jos saa myytyä) vanhoista kangaspaloista ;)

Vierailija
2/12 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tähän kelpaa myös stay-upit =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Emmaljungassa se kuomun tasku on siellä ylhäällä, joten ei se siinäkään ihan lapsen pään vieressä ole. Liki puoli metriä väliä.



Eli ei tarvi mitään irtotaskuja, kun on sellaset vaunut.

Vierailija
4/12 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuulostaa omalle mainoksellesi, tosiaan.

Vierailija
5/12 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


ja lisäksi ompelet nyörit niin saat sen kätsysti kiinni pinnikseen tai vaunuihin... näin meillä.



p.s. en kyllä ihan tiedä millainen on huutonetissä oleva tasku mutta täs tällainen vink vink

Vierailija
6/12 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää vain kysykö moista osoitetta :) hih

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. huuto. net/fi/showitem. php3?itemid=56362740

Vierailija
8/12 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaunuissa sellanen tasku mihin olen saanut hälyn kätevästi, ja enää en edes hälyä tarvii...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti on mennyt sinne väliin kun vetskaria vähän raottaa.



Ja toisaalta, hälyttimen takaosassa on klipsu, jolla sen saa kiinni kuomun reunaan - toimi tosin vaan sen aikaa, kun vauva oli melko pieni eikä tajunnut ottaa sitä käsin tutkittavaksi.

Vierailija
10/12 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen mainostamisen makua tosiaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sehän ei saisi olla ihan lapsen pään vieressä (eli esim. kuomun taskussa)

Vierailija
12/12 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ihan kiva jos joku niitä tekee, silloin kun itse olisin tarvinnut niin roikottelin milloin missäkin, ja en todella ole itse ompelutaitoinen. Nyt ei asia enää ajankohtainen omalla kohdallani.