Kuinka monta astiastoa (ja mitä) teillä on?
Meillä on ollut tähän asti jotain halpisastioita, joita aikanaan ostettiin 14 hengen ruoka-astiasto. Paljon noita on mennyt lapsilla rikki, eikä ole harmittanut. Lisäksi on parempiin kahvituksiin Artica-sarjaa kahvi- ja teekupit + lautaset.
Nyt on kuitenkin ruokalautaset vähissä, kun tosiaan paljon rikkunut eikä uusia samanlaisia enää saa. Metinnässä onkin mitä kannattaisi tehdä. Ostaa uusia, halpoja lautasia vai sittenkin panostaa laatumerkkiin, joita saisi lisää sitten myöhemminkin kun taas rikkuu. Tulevat vaan melko kalliiksi itse keräten...
Millasilta lautasilta te muut syötte ja paljonko teillä astioita on? Onko erikseen juhla/paremmat astiat? Meillä 5 henkinen perhe joista 4 syö päivittäin kotona 2 lämmintä ruokaa + aamuin illoin puuroa. Lautasia siis kuluu... Ruokajuhlia ei järjestetä, mutta pidempään kyläileviä vieraita käy melko usein, joten niihinkin pitää varautua.
Kommentit (24)
Vierailija:
Mitenhän siitä pääsisi eroon?
Käytetään sitä aina, juhlana ja arkena. Sitä 12:lle hengelle.
Itse pidän siitä kovasti. Kahvia juodaan Teeman suurista erivärisistä kupeista.
Mitähän tämä ruma vanha Pirtti on? Onko sitä vanhempaa Pirttiä vai uudempaa Pirttiä? Itse kerään sitä vanhempaa Pirttiä mökille ja olen valmis sitä ostamaan.
hakusanoilla arabia, replacements ja china varmaan löytyy se sivu, josta näkee noiden kahden eron
Mitenhän siitä pääsisi eroon?