Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin säälitti toi Satuhäät-pariskunta...

Vierailija
14.06.2007 |

Budjetti vaivaset 3000 e, häät jossain koululla, sulhanen ei osannut pukeutua jne., muutenkin nukkavierun oloiset häät. Ei tainnut olla edes oikeaa shampanjaa niillä siellä autossa...

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan säälittävät on prinsessahäät, jotka maksetaan velkarahalla tai laitetaan pienituloiset vanhemmat maksamaan. Ja sitten tietysti erotaan parin vuoden sisällä.

Vierailija
2/66 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Budjetti vaivaset 3000 e, häät jossain koululla, sulhanen ei osannut pukeutua jne., muutenkin nukkavierun oloiset häät. Ei tainnut olla edes oikeaa shampanjaa niillä siellä autossa...

Seurojentalo se tais olla, luki siinä ovenpielessä.

Eikä kaikilla ole varaa mahtihäihin, joku budjetti pitää olla... 3000 on paljon rahaa sekin! Miks pitäis olla samppajaa kun kuohari ajaa saman asian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on harvinaista se!!!! AP:llä varmaan isäpappa maksoi vaikka mitä.

Vierailija
4/66 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku niin väittää niin on läpeensä juntti eikä ymmärrä hyvän päälle. Ja se hääpaikka oli munkin mielestä ihan kauhea. Toivottavasti edes vieraat saivat tarpeeksi alkoholia juotavakseen...

Vierailija
5/66 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku askartelu läntätty seinälle ja joku lapsen maalaama väkerrys ?!

Vierailija
6/66 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran niin kovin hyvin tiedät.

Mielestäni niiden ainoa eroavaisuus on eri valmistusalue, ja olen alkossa töissä.

Vierailija
7/66 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset tunkevat ittensä töllöön tollasen asian tiimoilta. Niin sääääälittävää.

Vierailija
8/66 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kiire tuollakin parilla oli naimisiin? Olisivat nyt odottanut muutaman vuoden niin olisi ehkä ollut varaa järjestää vähän tasokkaammat häät ja juoda ihan oikeaa shampanjaakin siellä hääautossa.

Vierailija
9/66 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se maku on esim. vuoden sadosta riippuvaista. Joskus Champangnen maakunnassa on parempi sato ja toisinaan muualla. Samaa kamaa ne muuten ovat.

Vierailija
10/66 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin sanoa, että hyvä kuohari päihittää keskivertoshampanjan mennen tullen. Tietysti hyvä shampanja on aivan omaa luokkaansa, mutta yleensä keskivertotuohisuu ei osaa sanoa onko lasissa kuoharia vai shampanjaa ellei näe pulloa.

Vierailija
11/66 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on nähkääs niin päin että HALVEMPIKIN SHAMPANJA PÄIHITTÄÄ KALLEIMMANIKIN KUOHARIN. Aito shampanja on aina aitoa shampanjaa, siitä ei pääse mihinkään. SORI.

Vierailija
12/66 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole koskaan tainnut juoda hyvää kuoharia etkä huonoa shampanjaa - minä olen!

Vierailija
13/66 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun kerran niin kovin hyvin tiedät.

Mielestäni niiden ainoa eroavaisuus on eri valmistusalue, ja olen alkossa töissä.

Ja kaiken lisäksi se ehta sampanja maistuu ihan oksennukselle mennen tullen! Minen suostuisi niin kuivasti avioliittoani ikänä aloittamaan! :)

Vierailija
14/66 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavaa. Järkympää mun mielestä on, että ihmiset haluavat häänsä telkkariin.

Vierailija
15/66 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun taas 7-12e: kuoharit maistuu meille lähes joka viikonloppu!

Vierailija
16/66 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatkin olla sitten varsin pätevä ihminen arvioita antamaan - buahahhahhaaa....................

Vierailija
17/66 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, taitaa olla kaikkeen kyrsiintynyt eliittinaikkari jolla ei ole muuta tavoitetta kun materialismi.

Vierailija
18/66 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jonkun mielestä shampanja on törkeän makuista niin vika on maistajan kehittymättömässä ja jsivistymättömässä maussa, ei shampanjassa.

Vierailija
19/66 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappi hikosi törkeästi. Käyttäisi hikipantaa jos noin koville ottaa.

Vierailija
20/66 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli nimittäin katsoessa sellainen olo, että kyseiseen ohjelmaan oli tungettu vain ja ainoastaan sen takia, että sulhasen bändi saisi mainosta ja sulhanen itse pääsisi mahdollisimman paljon esittelemään laulutaitojaan valtakunnanverkossa.