Lue keskustelun säännöt.
Mua arsytti raskausaikana navan pullotus, joka nakyi lopussa paidan kuin paidan lapi... Varsinkin muutaman ihmisen typeran kommentin jalkeen.
13.06.2007 |
Muilla ollut tämmöistä typerää " ällötyksen" kohdetta...?
Kommentit (2)
itseänikin napa inhotti esikoista odottaessa ja teippasin sen piiloon. myöhemmissä raskauksissa ei ole enää häirinnyt.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
onneksi ei pullahtanu.
Kaupoistahan saa sellasia " nännitarroja" auttaisko ne?