Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua arsytti raskausaikana navan pullotus, joka nakyi lopussa paidan kuin paidan lapi... Varsinkin muutaman ihmisen typeran kommentin jalkeen.

Vierailija
13.06.2007 |

Muilla ollut tämmöistä typerää " ällötyksen" kohdetta...?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi ei pullahtanu.



Kaupoistahan saa sellasia " nännitarroja" auttaisko ne?

Vierailija
2/2 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseänikin napa inhotti esikoista odottaessa ja teippasin sen piiloon. myöhemmissä raskauksissa ei ole enää häirinnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä