Oletko ollut vuoden kaikkina kuukausina raskaana?
Kommentit (14)
mutta sitten huomasin, että olen tosiaan ollut: heinäkuusta huhtikuuhun ja marraskuusta syyskuuhun, ei jää mikään kuukausi välistä.
Lapsia viisi, syntyneet huhti-, kesä- ja heinäkuussa.
esikoinen syntyi elokuun 1. päivä ja kakkosen raskaudessa pari vuotta myöhemmin vikat kuukautiset alkoivat elokuun 31. päivä ;)
eli käytännössä kyllä koko elokuu puuttuu...
En todellakaan suosittele kellekään loppuraskautta kesä-heinäkuulla. Tsemppiä niille, joille se tulossa.
Kaksi lasta, toinen kevät- ja toinen syksyvauva.
Esikoinen syntynyt syyskuussa, kakkonen heinäkuussa.
Meillä on jo ollut kevät-, kesä- ja syysvauva ja nyt odotan talvivauvaa :-).
2 lasta joista toinen syntyi juuri sen pari viikkoa ennen aikaisesti.
2 lasta.
Esikoista odotin huhtikuu-joulukuu välillä ja toista tammi-lokakuussa. :)
mutta meillä onkin 10 lasta...taitaa pian olla 11
Ja ovat syntyneet ihan eri aikaan vuodesta.
Meillä on talvi-, kevät- ja kesävauvat. Syys vauva puuttuu ;) Niin ja lapsia on siunaantunut 5.