Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi *****, unohdin optikkoajan! Mitäs nyt!

Vierailija
30.05.2007 |

Ai että ottaa päähän.. Katsoin äsken lappua varmistaakseni, että moneltako aikani oli huomenna optikolle. Ja kappas, sehän oli 29.5. eli tänään!! (tai no, oikeastaan jo eilen, mutta kuitenkin)



Tuleekohan tästä nyt jotain seuraamuksia.. Muuta kuin se, että olen kurja asiakas. Ei hän muuta kuin nimeni ottanut, mutta kuitenkin.. Siis miten voi olla näin aivoton :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi