Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketään kotkalaisia paikalla?

Vierailija
13.06.2007 |

Olisi yksi kysymys, jos löytyy entisiä tai nykyisiä kotkalaisia...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisi pari kivalta kuullostavaa asuntoa tiedossa (joita ollaan menossa pian katsomaan). Toinen on Otsolassa ja toinen Aittakorvessa. Kumpaan muuttaisit ja miksi? Meidän " vaatimukset" olisi että suht lähistöltä löytyisi lapsille leikkipaikkoja ja päiväkoti.



ap

Vierailija
2/4 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät bussiyhteydet ja keskustaan lyhyt matka. t se kotkalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Onko Otsolassa jotain leikkipaikkoja/-kenttiä? Onko lähin pk Ristinkalliossa?



ap

Vierailija
4/4 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki varmaan menisin Otsolaan, jos kämppä olisi paljon parempi. On vaan Karhulan seutu vähän vieraanpaa mulle.



T. ex-kotkalainen (,jolle tutuinta ja muistorikkainta Kotkaa on korela-metsola-keskusta-puistola)



(Olen syntyperäinen nykyään ex-kotkalainen. Kotkaan voisin muuttaa takaisin, mutta tällä hetkellä työt pitävät muualla.)