Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ketään kotkalaisia paikalla?
13.06.2007 |
Olisi yksi kysymys, jos löytyy entisiä tai nykyisiä kotkalaisia...
Kommentit (4)
hyvät bussiyhteydet ja keskustaan lyhyt matka. t se kotkalainen
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lisää?
Onko Otsolassa jotain leikkipaikkoja/-kenttiä? Onko lähin pk Ristinkalliossa?
ap
Toki varmaan menisin Otsolaan, jos kämppä olisi paljon parempi. On vaan Karhulan seutu vähän vieraanpaa mulle.
T. ex-kotkalainen (,jolle tutuinta ja muistorikkainta Kotkaa on korela-metsola-keskusta-puistola)
(Olen syntyperäinen nykyään ex-kotkalainen. Kotkaan voisin muuttaa takaisin, mutta tällä hetkellä työt pitävät muualla.)
Alue: Aihe vapaa
ja olisi pari kivalta kuullostavaa asuntoa tiedossa (joita ollaan menossa pian katsomaan). Toinen on Otsolassa ja toinen Aittakorvessa. Kumpaan muuttaisit ja miksi? Meidän " vaatimukset" olisi että suht lähistöltä löytyisi lapsille leikkipaikkoja ja päiväkoti.
ap