Inhottaa, kun nännit töröttää paidan läpi :(
Onko muilla samaa ongelmaa ja mitä ootte tehneet?
Varsinkin kesällä, kun on vain yksi paita, niin eikö nännien törötys paista sieltä paidan läpi. Kaikki näkee sen jäykän nännin.
Kommentit (11)
Mulla nännit kattelee maata, olis ihana jos paidan läpi näkyis nänni.. :(
Oikeesti on tosi halvan ja törkeen näköistä jos nännit näkyy läpi, ei siinä voi olla ylpee.
Huoh! Oi aikoja. Nyt miehet luulevat että mulla on kuivattu luumu roikkumassa paidan rintataskussa. :/
isorintaisena en haluaisi käyttää t-paitaliivejä, mieluummin minimaizereita, jotka vetää vähän sisään..
Teillä mahtaa olla tosi pieni kuppikoko, jos pystytte olemaan kokonaan ilman liivejä?!
Teippien päälle tulee rintsikat. Niin minä ainakin puen.
isot ja kovat nännit näkyy rintsikoidenkin läpi, siis teipataan enne rintikoita ja paitaa
Vierailija:
jos asu ei salli liivejä ollenkaan, niin laita teipit nänniehin. itse suosin sellaista valkoista apteekin teippiä, lähtee pois kivuttomasti ja muotoutuu hyvin ihoon.
Ihan selvästihän tuossa sanotaan, että hän laittaa teippiä silloin, kun ei käytä liivejä.
Toinen ylös toinen alas. Ihan hävettää. Se nuori kaunis nainen on muisto vain.
kroppaanne? Teippailla nännejä, ei ole todellista.
Musta housujen läpi näkyvä mulkun muoto on vaan niin tyylitön, että kyllä se pitäisi teipata välilihaan kiinni niin paljon siistimmän näköinen olisi miehen etumus.
jos asu ei salli liivejä ollenkaan, niin laita teipit nänniehin. itse suosin sellaista valkoista apteekin teippiä, lähtee pois kivuttomasti ja muotoutuu hyvin ihoon.