Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä alkaa sitten käymään lastensuojelu...

Vierailija
13.06.2007 |

Sikäli en vastusta mitenkään, mutta alalla toimineena, tiedän kentällä olevan jokseenkin eri arvo ja ammattipohjaa.

En vaan jaksaisi vaikeasti masentuneena (minä sekä mies) ottaa tänne 21v. alaa opiskelijaa tyttöä arvioimaan perhemme kokonaistilannetta.

syy lastensuojeluun: miehellä repesi lomamatkalla ja hakkasi minut, kävin sujomessa heti lääkärissä joka tekee ls-ilmoituksen.

Ahdistaa, masentaa, ei tukiverkkoa jne.

Toivottavasti lapsia ei meiltä oteta pois, koska kaikki mitä ollaan tehty niin on tehty lasten eteen. Ja he ovat erittäin hyvin hoidettuja.

Tukea tosin tarvitsemme sen me toki ymmärrämme, minä käyn hoidossa, mies käy hoidossa, mutta arki on rankkaa ja miehellä se sitten ileni näin kamalalla teolla.

Jos joku miettii: niin en, en tehnyt mitään mikä olisi provosoinut, tuli aivan yllättäen ja tilaamatta!

Miten selvitä ls-jaksosta varsinkin kun oma koulutus on sille alueelle : (

Ja jos mielesi tekee olla ilkeä, harkitse vielä, en nyt jaksaisi, kiitos.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vaan, että jotkut ihmiset kieltävät itseltään, että lapsessa ei voi olla mitään vikaa, vaikka onkin siis. Joskus jotkut kieltävät myös itsessään olevat viat, vaikka onkin. (Tarkoitan henkisiä asioita.) Hyvä, jos et kuulu heihin. Juu, en missään nimessä tarkoittanut pahaa.

Vierailija
42/54 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jäisi miehen luokse, joka on hakannut minut MUTTA muuten kyllä ymmärrän, että haluat lasten vuoksi yrittää. Itsekin yritän kriiseistä huolimatta: mies hyvä ja taloudellinen tilanne ok mutta kaikki kuollut meidän väliltä. Mies kuitenkin mahtava isä ja perheenä olemme toimiva tiimi. Joten se on jo paljon se, verrattuna monen muun elämään. Mutta joku toinen ei ehkä kestäisi meidän tilannetta, kuten minä en ehkä jonkun toisen.

Lupaa kuitenkin, että lähdet ennenkuin mies purkaa turhautumistaan ja aggressioitaan KERTAAKAAN lapsia kohtaan!

Voimahalit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oliko näin että miehelläsi on työstressiä ym.

Mitäpäs jos hakisi sairaslomaa?

Minun miehelläni oli ja oli vähällä käydä juuri niinkuin teillä mutta meni ajoissa lääkäriin sai lomaa ja terapiaa ja nyt on kaikki ok.

Vierailija
44/54 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
45/54 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle ei tee hyvää elää perheessä, jossa isi hakkaa äitiä. Tuskin jää yhteen kertaan. Sinä olet liian tyhmä tai laiska lähtemään pois suojellaksesi lastesi lapsuutta, joten hyvä että yhteiskunta tulee väliin ja tekee sen sinun puolesta.

Vierailija
46/54 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman mitään tukiverkkoa. Lapset on meillä hyvin hoidettuja, vanhemmat olemme avun tarpeessa. Ja minä itse tiedän, että toista kertaa ei tule ja sanoinhan jo, että voi olla että prosessi vielä päätyykin eroon, mutta edetään nyt rauhassa ja otetaan kaikki tuki vastaan.

ap

Vierailija
47/54 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla, että lapset eivät ole hyvin hoidettuja, mutta ei pitäisi haukkua.

Vierailija
48/54 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei koskaan ennen ole lyönnyt sinua ja nyt hakkaa niin, että tarvitset lääkäriä niin eikö tullut mieleen, että seuraavalla kerralla voit joutua ottamaan 69 veitsneiskua vastaan?

Se on kultapieni henki pois hyvin nopeasti tuollaisen miehen kanssa. Jos miehellä mielenterveysongelmia, niin ne pitää saada ensin kuntoon, mutta sen ajan sinä ja lapset ette ole turvassa hänen kanssaan.

Entä jos lyö suuttuessaan lapsia? Älä sano, ettei ole ennenkään tehnyt niin, koska eihän ollut aijemmin lyönnyt sinuakaan.

Tarvitsette tosiaan miehesi kanssa apua, mutta myös lapsenne ovat vaaravyöhykkeellä tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija
49/54 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt asiaa selvitellään ja tietysti koko ajan tarkkailen miestäni ja hänen käytöstään, jos alan pelkäämään oman tai lasten puolesta, lähden tai soitan jonkun hakemaan miehen pois.

2 lääkäriä on sanonut, että näin voi käydä jos on kova stressi päällä ja tulee liikaa pettymyksiä (lomamatkakohde oli aika kammottava ja loma ei ihan ollut sitä mitä haettiin). Ehkä marmatin liikaa ja mies kilahti, ehkä hänellä on jokin neurologinen ongelma, aviokasvain, en tiedä.

Nyt mies on lasten kanssa isänsä luona, joka ihme kyllä tässä tilanteessa otti heidät luokseen (muuten ei olla juuri missään tekemisissä).

Saan rauhassa aikaa miettiä mitä on tapahtunut ja tunteitani jne.

ap

Vierailija
50/54 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisit marmattanut liikaa...Olitteko juoneet? Tai mies? Itselläni rakas ystävä, joka kännissä joskus " kilahtaa" , yrittää itsaria puolitosissaan vaikka selvinpäin on akateemisen äidin perikuva, vieläpä kasvatusalalta. Nyt tämän samanainen ystäväni on suljetulla, tuli liian paljon paskaa naamaan lyhyen ajan sisällä. Toivon vain hartaasti, että selivää.

Vierailija
51/54 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai näin mies sanoi (yhtään itseään puolustelematta). En tiedä onko oikeasti lääkärit noin sanoneet en ollut itse paikalla.

ap

Vierailija
52/54 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikutat järkevältä naiselta!! mielestäni toimit aivan oikein tossa tilanteessa. iso hali!

Vierailija
53/54 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähden kaverin kanssa kävelylle, tulen illalla vielä katsomaan jos olen saanut lisää vastauksia.

Hyvää perjantai-iltaa kaikille!

ap

Vierailija
54/54 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne kilahdus-selitykset on todella todella väärässä. Olivatko lääkärit muuten miehiä?

Ei sinun tarvitse ymmärtää miestäsi. Oikeasti sinun tarvitsisi olla nyt aivan raivona siitä että hän teki sen sinulle.

Jos ymmärrät liikaa voit joutua todella syvälle siihen mutaan jota perheväkivalalksi kutsutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän