Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira raateli 6-vuotiaan tytön!

Vierailija
12.06.2007 |

Vittu juuri tämän takia mä haluan ja vaadin, että te jotka rakkeja kotiinne haluatte, pidätte ne aina kiinni!! On törkeää ja kohtuutonta ylipäätään pitää koiria vapaana muiden lähellä. 6-vuotiaan vammat ulottuivat kalloluuhun saakka.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarista voi lukea päivittäin useampiakin tapauksia, jolloin ihminen on murhannut toisen ihmisen. Niistä ei kukaan nosta isompaa kohua, ovathan ne arkipäivää. Vanhemmat pahoinpitelevät lapsiaan henkihieveriin, mutta näistä saamme harvemmin lukea lehdistä. Jotkut ihmiset ovat siis inhottavia ja vaarallisia...kuten pieni osa koiristakin. Silti ylivoimainen enemmistö koirista on ihan tavallisia ja täyspäisiä perhekoiria, jotka pitävät ihmisistä ja käyttäytyvät hyvin. Ne muutamat ääritapaukset, joissa koira on selkeästi luonnevikainen, sitten yleistetään koskemaan kaikkia koiria. Ei kai kaikkia ihmisiä pidetä murhamiehinäkään sen takia, että jotkut ihmiset ovat? Omassa kodissamme asustaa niin ystävällinen ja rauhaa rakastava pienehkö koira, että soisi jokaisen koirakammoisen tulevan siihen tutustumaan. Käsitän kyllä senkin, että kaikki eivät koirista pidä. En minäkään pidä kaikista koirista, esimerkiksi erään sukulaiseni koirasta, joka on omasta mielestäni lievästi luonnevikainen. Tosin en pidä kaikista ihmisistäkään =)

Vierailija
22/25 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkoituksena ei tosiaankaan ollut puolustella sitä hullua karjalankarhukoiraa, vaan luoda vähän suhteellisuudentajua asiaan noin yleisesti. Jos se karhukoira olisi hyökännyt omien lasteni kimppuun, olisin varmasti henkilökohtaisesti vääntänyt siltä niskat nurin. Pidän silti täällä kaupunkialueella autoja ja toisia ihmisiä isompana uhkana lapsillemme kuin koiria tai muita eläimiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun lapsen kimppuun hyökkäisi koira, mä nylkisin sen koiran omin käsin siinä paikan päällä.. Äiti on varmaan kiljunut kurkku suorana ja lapsi saanut kunnon vammat kun koira on kerennyt hääräämään ihan kunnolla..

Vierailija
24/25 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mielestäni koiraa on turha syyttää vaan omistajaa, jotka eivät osaa hallita ja kouluttaa koiriaan. Ja koirat jotka viettävät päivänsä pihalla narun jatkeena, tuskin osaavat " käyttäytyä" kun omistaja ei viitsi nähdä vaivaa...

Vierailija
25/25 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä sä sen koiran nylkisit, olis kyllä mukava nähdä kun av-mamma nylkee paljain käsin koiran :))) Käveletkö joku puukko kourassa tien päällä. Olis varmaan sultakin purrut kädet ja jalat tohjoksi.

Mistä tiedät mitä lapsen äiti on tehnyt? Luultavasti potkinut koiraa ja kiljunut. Jos kätes siihen tunget, niin luultavasti koira olis ottanut sua käsivarresta kiinni niin, että valtimo repeää.

Vierailija:

Jos mun lapsen kimppuun hyökkäisi koira, mä nylkisin sen koiran omin käsin siinä paikan päällä.. Äiti on varmaan kiljunut kurkku suorana ja lapsi saanut kunnon vammat kun koira on kerennyt hääräämään ihan kunnolla..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi