Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko laitatte rahaa säästöön joka kuukausi?

Vierailija
12.06.2007 |

Ja paljonko säästössä on tällä hetkellä rahaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi satunnaisia summia (mm. kirppistuottoja).



Vierailija
2/7 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilisät kahdesta lapsesta. Ja sitten, kun tilille kertyy ylimääräistä (eli toista tuhatta) niin siirretään säästötilille, josta saa edes pikkuriikkisen korkoa.

Oisko säästössä kymppitonnin verran. Ja sitten korkeakorkoisella toinen samanlainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

plus lainan lyhennys, se on tavallaan sama asia. Sijoituksissa on n. 25 000 (sis. pari isompaa siirtoa, kun oli ylimääräistä) ja eläkerahoissa 10 000. miehellä on vähän enemmän sukanvarressa.

Vierailija
4/7 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi menee matkasäästötilille vaihteleva summa, ja tietysti lainanlyhennys.

Vierailija
5/7 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain kerrytetty hoitovapaan aikana, osittain palattuani työelämään puolitoista vuotta sitten.

Vierailija
6/7 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on säästössä molemmilla noin 10 000e, rahat on sijoitettu erilaisiin rahastoihin. Rahat on saatu lahjana osissa isovanhemmilta. Nyt kesällä on vähän helpompaa, kun olen töissä mut talvet opiskelen joten tiukkaa tekee. Joku olis jo tuhlannut lasten säästöt mut mun luonne ei anna periksi tuhlata isovanhempien antamia rahoja, kun ne on tarkoitettu lasten tulevaisuuteen (opiskelu, asunto, jne)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin noita aiempia juttuja niin aikamoisia summia ihmiset tienaavat, jos ovat kerta pystyneet säästämään useitakin tonneja. Meidän palkoista ei säästöön juurikaan riitä, ja nyt kun äitiyslomalla niin ei sitäkään.