Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Ilkka Kanerva menee kutsumaan terroristeja Suomeen?

Vierailija
12.06.2007 |

Tarkoitan tässä nyt Condoleeza Ricea.. :/

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja älyllisesti rehellinen kritisoidessaan sekä USA:n, Venäjän, Israelin kuin palestiinalaistenkin tekoja. Kritiikki sinne, minne kritiikki kuuluu, ja myös kehut sinne, minne kehut kuuluvat.

Tuomioja ei myöskään ollut kritiikissään yksiulotteinen, vaan myös kehui kritisoituja silloin kun kehuttavaa oli. Näin toimii järkevä ihminen.

Tätä samaa ulottuvuutta en hakemallakaan löydä esimerkiksi Kanervasta. Jos korkea moraali ja johdonmukaisuus tekevät ihmisestä " äärikommarin" , niin mieluummin olen sitten sitä kuin Kataisen keppihevonen.

Vierailija
22/27 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kovin kummoista heitukkaa lähettää matkaan, kun Ike sulaa.

Mitä taas tulee Venäjän mielistelyyn, niin Ikellä on kyllä siinä pidempi Tehtaankatuhistoria kuin kenellekään muulla aktiivipoliitikolla. Eli oikeaan suuntaan kumartaminen on erittäin hyvin hanskassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sotaa pystyyn lähi-idässä, katsokaa vaikka Libanonin tilanne. Viime kesän sodan tarkoituskin oli provisoida Syyriaa ja saada oiva syy käydä itse pääkohteen, eli Iranin kimppuun.

eikä ANTISEMITISTI, TERRORISTIEN HYYSÄÄJÄ Tuomioja ole enää ulkoministeri.

Mitä tulee Israeliin, niin koska niin kovasti jaat tämän Iranin sekopää presidentin Ahmanidejandin ja äärimuslimiterroritien halun tuhota Israel, niin mikset sitten samantien muuta sinne. Olen myös sitä mieltä, että Israel teki emämunauksen vetäytyeessään Gazalta. Äärimuslimien ja Irainin ainoa tarkoitus on tuhota juutalaiset ja jokainen periksiantaminen vain kiihdyttää äärimuslimien iskuja. Muslimit taas haluavat tuhota juutalaiset ja estää Jumalan pelastussuunnitelma, koska ovat Perkeleen kätyreitä kuten sinäkin.

Vierailija
24/27 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomiojan uskon kyllä itse tajuavan eron kansalaisten ja maan politiikan välillä, toisin kuin osan opetuslapsiensa.

Puoluevalinta ei kyllä Tuomiojan osalta vakuuta.

Sille, joka kirjoitti Israelista tuossa aiemmin, en voi muuta sanoa kuin, että onpa palestiinalaispropaganda uponnut. Kyllä israelilaisten täytyy saada olla rauhassa.

Mitä Libanoniin tulee. Siellä ei ole tilanne lainkaan hallussa. Omia tulitellaan tarkotuksella jne. Terroristit hakeutuvat siviilien keskuuteen saadakseen propagandaansa länsimaisiinkiin lehtiin.

Vierailija:

ja älyllisesti rehellinen kritisoidessaan sekä USA:n, Venäjän, Israelin kuin palestiinalaistenkin tekoja. Kritiikki sinne, minne kritiikki kuuluu, ja myös kehut sinne, minne kehut kuuluvat.

Tuomioja ei myöskään ollut kritiikissään yksiulotteinen, vaan myös kehui kritisoituja silloin kun kehuttavaa oli. Näin toimii järkevä ihminen.

Vierailija
25/27 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuomioja on kyllä erittäin paljon kallellaan tiettyyn suuntaan arvosteluissaan. Kerran olen muistaakseni kuullut häneltä negatiivissävytteisen kannanoton arabeista Lähi-idässä.

Tuomiojan uskon kyllä itse tajuavan eron kansalaisten ja maan politiikan välillä, toisin kuin osan opetuslapsiensa.

Mielestäni Tuomioja kritisoi niitä, joiden toimissa on kritisoitavaa - ja kuten sanoin, molempia, silloin kun aihetta oli.

Israelin ja palestiinalaisten voimasuhteet ovat melkoisen asymmetriset, kuten ehkä itsekin tiedät. Molemmat osapuolet syyllistyvät provosoimattomiin väkivallantekoihin; toiset tekevät ne nojatuolista, toiset rikkipommitetuista raunioista käsin. Näillä asioilla on moraalinen ero.

Puoluevalinta ei kyllä Tuomiojan osalta vakuuta.

Taitaa olla siellä päin jonkinlaista ideologista sokeutta? Mielestäni Tuomioja näki asian melkoisen objektiivisesti. Eikös " vastakkainasettelun aika ollutkaan ohi." ? :D

Vierailija
26/27 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Israelin ja palestiinalaisten voimasuhteet ovat melkoisen asymmetriset, kuten ehkä itsekin tiedät. Molemmat osapuolet syyllistyvät provosoimattomiin väkivallantekoihin; toiset tekevät ne nojatuolista, toiset rikkipommitetuista raunioista käsin. Näillä asioilla on moraalinen ero.

Minä näen asian niin, että Israel on keskellä aluetta, jonka valtiot ovat ihan ääneenkin julistaneet tavoitteekseen pyyhkäistä Israel maailman kartalta. (mm. Jerusalemin suurmuftin puuhat aikanaan) Ihan aseettomia eivät ole ympäristön valtiotkaan.

Taitaa olla siellä päin jonkinlaista ideologista sokeutta? Mielestäni Tuomioja näki asian melkoisen objektiivisesti. Eikös " vastakkainasettelun aika ollutkaan ohi." ? :D

En äänestänyt Kokoomusta. ;-)

Vierailija
27/27 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuollainen paskasakin (jenkkien) nuoleskelu on paitsi ällöttävää, myös moraalisesti epärelevanttia.