Tänne niitä tosi harvinaisia lasten nimiä
Päivällä täällä moni hehkuttti kuinka heidän lapsellaan on niin harvinainen nimi ettei väestörekisterin mukaan löydy toista samannimistä.
Kiinnostaa mitä ne niin harvinaiset nimet ovat
Kommentit (70)
Mesi, Siri, Venka, Vilina, Omena, Kaneli, Hunaja...
Minusta nuo on ihania.
Kerttuli (olen meinaa ollut tämän Kerttulin kanssa tekemisissä aikoinaan), eivät siis ole Orkkuli ja Sirkkuli. Tai sitten niitä täytyy olla kahdet kaksoset.
Silti se on yksi suosikeistani Malinin ohella.
Vierailija:
Tuo Kurva kun ei ole kovin nätti sana puolan kielellä...
Itse pidän ihan perustavisnimistä, jotka löytyy kalenterista. Eipä tarvii aina olla tavaamassa virastoissa ym. lasteni nimiä. Miksi lapsella pitäisi olla kovin erikoinen nimi? Eiköhän jokainen yksilö muutenkin erotu joukosta. Itselläni on yksi 70-luvun yleisimmistä nimistä (mun luokalla meitä oli kolme samannimistä), mutta millään muotoa en oo yleisestä nimestäni kärsinyt. No, makunsa kullakin...
Olen kyllä samaa mieltä kuin 154. Mikä logiikka olla kertomatta oman lapsen harvinaista nimeä täällä. Vai miten ihminen voisi elää kertomatta nimeänsä kenellekään, kyllähän se täytyy kertoa ihan joka paikassa, neuvolassa, tarhassa, koulussa jne.
Mitä mieltä olette nimestä Womma (Sanna Saarijärven avomiehen Hermanni Seppälän poika) Kastettu vain 1 hlö koskaan.
Aikaisemmin mainituista nämä ei musta ole erikoisia/harvinaisia koska tunnen useampia ja asun pienellä paikkaunnalla: Samira, Tinja, Tua, Milena, Terno
Ei siis Ripsa vaan todellakin Rispa ja vain väestörekisterikeskuksen ajan laskun alusta 11kpl.