Vaimon hemmottelu
Ideoita kaivataan kuinka hemmottelisin vaimoa. Tilanne on siis se että meidän on todella vaikea päästä juuri nyt kotoa hemmottelu lomalle, mutta kuitenkin tekisi tuota vaimo kultaa kunnolla hemmotella. Vauvoja emme hoitoon voi saada kun kukaan ei oikein pärjää niiden kanssa. Aikaa tuolle ei ole kuin se muutama tunti illalla kun vauvat on jo nukkumassa.
Eli miten te kotona lapsia hoitavat äidit haluaisitte että miehenne teitä hemmottelisi jos kotoa ei voisi mihinkään lähteä.
Kommentit (16)
Hierot vähän jalkoja ja kerrot kuinka paljon rakastat ja arvostat vaimosi panosta kotona. Mulle ainakin pienet asiat merkitsee enemmän =) Kiva kun huomioit vaimoasi.
Ihana ilta olisi sellainen, että mies hoitaisi lasten iltapuuhat, puurot, pesut, yökkärit ja nukkumaanlaiton. Sillä aikaa minä eli se vaimo menisin saunaan rauhassa. Saunan jälkeen mies rasvaisi ja hieroisi mun jalat ja hartiat. Sitten syötäis jotain hyvää (esim. itsetehtyä pizzaa), ehkä lasi viiniä tai siideri. Jotain herkkua päälle, suklaa kelpaa aina :) Ehkä joku hyvä leffa tai vain rauhassa yhdessä sohvalla.
Sano vaikka vaimollesi, että lähtee muutamaksi tunniksi asioilleen (shoppailemaan, kävelylle, uimaan), mikä sitten häntä mahdollisesti kiinnostaakaan, ja hoida sen parin tunnin aikana lapset ja koti kuntoon.
Iltapala vielä, voi olla ihan normaalikin, kunhan on kattaukseen kiinnittänyt vähän huomiota.
Itse olisin ainakin ihan otettu tuostakin, eikä maksa paljon (ellei vaimosi ole himoshoppaaja...)
..jos vaimosi tykkää niin hemmottele vielä sängyssä. Kai sen homman osaat?
Netissä tai mieluummin ihan livenä. Kiinnostaako...?
terv. ap
Vierailija:
Vierailija:
Netissä tai mieluummin ihan livenä. Kiinnostaako...?terv. ap
Vierailija:
Itse vaimona toivoisin rauhaisaa koti-iltaa, shoppailusta en piittaa.
Minun puolesta voitaisiin vaikka koko perhe syödä ensin iltapala yhdessä, sitten lapset nukkumaan. Sen jälkeen yhdessä vaikka leffan katsomista, samalla sohvalla lähekkäin. Voisi vaikka syödä jotain jälkkäriä (mulle riittää esim ihan jäätelö), oltais vaan yhdessä.. Ihan rauhassa.
Tietty ekstraluksusta olis, jos mies hierois jalkoja tai hartioita.
vältät paremmin seiskan kaltaiset häröilijät.
Vierailija:
Tilaat ravintolasta (jos on varaa) vaimon herkkuruokaa kotiin (halpis vaihtoehto: pizzataksi). Lämmität saunan, hierot jaloista ja päästä yms.
Illaksi vielä hyvä DVD, juomia ja raksuja.
Vierailija:
Tilaat ravintolasta (jos on varaa) vaimon herkkuruokaa kotiin (halpis vaihtoehto: pizzataksi). Lämmität saunan, hierot jaloista ja päästä yms.
Illaksi vielä hyvä DVD, juomia ja raksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija:
Tätä tulee tehtyä usein.
Yleensä viikonloppupäivä alkaa sillä, että teen hyvän aamiaisen, hedelmiä, puuroa, leipää, luonnonmarjoja jugurtin kanssa. Appelsiineistä puristettu tuoremehu.
Sitten vaimo käy rauhakseltaan lenkillä, kun tulee takaisin, niin suihku ja hieronta, koko keho. Kevyesti öljyten. Ennen hierontaa yksi lasi kuohuviiniä ja vettä.
Sitten kokovartalohieronta, myös jalat ja hartijat. Tässä kohtaa kun alla on pyyhe, niin ihan kevyestä hyväilystä aistii kyllä, että onko valmis. Hyväilee myös keskivartalon huolella.
Tässä vaiheessa usein huomaa, että vaimo haluaa...seksiä
Kylmää vettä kannussa.
Sauna laitettu päälle.
Sitten saunomisen jälkeen vielä toinen kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija:
Tätä tulee tehtyä usein.
Yleensä viikonloppupäivä alkaa sillä, että teen hyvän aamiaisen, hedelmiä, puuroa, leipää, luonnonmarjoja jugurtin kanssa. Appelsiineistä puristettu tuoremehu.
Sitten vaimo käy rauhakseltaan lenkillä, kun tulee takaisin, niin suihku ja hieronta, koko keho. Kevyesti öljyten. Ennen hierontaa yksi lasi kuohuviiniä ja vettä.
Sitten kokovartalohieronta, myös jalat ja hartijat. Tässä kohtaa kun alla on pyyhe, niin ihan kevyestä hyväilystä aistii kyllä, että onko valmis. Hyväilee myös keskivartalon huolella.
Tässä vaiheessa usein huomaa, että vaimo haluaa...seksiä
Kylmää vettä kannussa.
Sauna laitettu päälle.
Sitten saunomisen jälkeen v
Jos ylipäänsä on todellista, niin tuskin toteutuu pikkulapsiperheessa
Kerro että saa lähteä naisten reissulle jonka sinä kustannat. Käske nauttimaan kaikin rinnoin. Älä kysy, älä kerro vaan kaikki käy.
Hoida vauvoja ja anna hänen levätä ja sitten selkähieronta.
rauhaa, kukkia ja rauhaa:)
Hoida vauvoja vielä yö:)