Pahoinvointia jo viikoilla 5+?
Jokainen raskaus on erilainen, tiedän sen, mutta siltiki... aiemmin olen alkanut voida pahoin vasta 7+ rv.
Onko kukaan huomannut eroja pahoinvoinnin alkamisessa tyttö ja poika raskauksissa? Tai kaksosraskaudessa?
Kommentit (9)
Ekasta pahoinvointi alkoi vkolla 6, mutta tässä toisessa voin jo heti alusta tosi voimakkaan pahoin.
Vkolla 7 paljastui ultrassa kaksosraskaus. Pahoinvointi kesti myös kauemmin kuin ekassa, jolloin loppui vkolla 12...nyt taisin oksentaa viimeisen kerran vkolla 16.
Eka oli tyttö, seuraavasta en vielä tiedä. Sukupuolen ei kyllä pitäisi vaikuttaa pahoinvointiin.
kolme päivää etovaa oloa kärsittyäni tein testin, kun olin varma ettei ollut jostakin syömästäni. Erittäin varhainen ja/tai erittäin voimakas pahoinvointi liittyy usein kaksosraskauksiin ;) Tosin voisitko olla esim. viikon pidemmällä kuin luulet?
Olen muutaman päivän tarkkuudella 100 % varma raskauden kestosta. No, huomenna saa lääkäri kertoa tuomion. Alkoi oikeasti jännittää tuo kaksosten mahdollisuus. Toivon kyllä rehellisesti vain yhtä.
voisi olla, että olen viikkoa pitemmälläkin, koska mulla oli ovulaatiokipuja kahtena eri päivänä. Luulinkin jo ovuloineeni, mutta sitten 4-5pv päästä oli taas samanlaisia kipuja.
ap
Ja minä ainakin olen varma viikoista koska tiedän milloin vauva on saanut alkunsa.
Minulla on muutenkin ollut pahoinvointi aika voimakasta. Vienyt tiputukseen.
alko jo rv 3!. Onkohan nyt sitten tyttö, kaksoset vai tuulimuna. Huomenna alkuraskauden ultra, jossa selviää tuo tuulimuna/kaksoset. En tosin usko kaksosiin koska ei ole ainoitakaan suvussa, ja luomumenetelmällä alkuun lähtenyt.