Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoinvointia jo viikoilla 5+?

Vierailija
11.06.2007 |

Jokainen raskaus on erilainen, tiedän sen, mutta siltiki... aiemmin olen alkanut voida pahoin vasta 7+ rv.

Onko kukaan huomannut eroja pahoinvoinnin alkamisessa tyttö ja poika raskauksissa? Tai kaksosraskaudessa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alko jo rv 3!. Onkohan nyt sitten tyttö, kaksoset vai tuulimuna. Huomenna alkuraskauden ultra, jossa selviää tuo tuulimuna/kaksoset. En tosin usko kaksosiin koska ei ole ainoitakaan suvussa, ja luomumenetelmällä alkuun lähtenyt.

Vierailija
2/9 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta pahoinvointi alkoi vkolla 6, mutta tässä toisessa voin jo heti alusta tosi voimakkaan pahoin.

Vkolla 7 paljastui ultrassa kaksosraskaus. Pahoinvointi kesti myös kauemmin kuin ekassa, jolloin loppui vkolla 12...nyt taisin oksentaa viimeisen kerran vkolla 16.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka oli tyttö, seuraavasta en vielä tiedä. Sukupuolen ei kyllä pitäisi vaikuttaa pahoinvointiin.

Vierailija
4/9 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme päivää etovaa oloa kärsittyäni tein testin, kun olin varma ettei ollut jostakin syömästäni. Erittäin varhainen ja/tai erittäin voimakas pahoinvointi liittyy usein kaksosraskauksiin ;) Tosin voisitko olla esim. viikon pidemmällä kuin luulet?

Vierailija
5/9 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman päivän tarkkuudella 100 % varma raskauden kestosta. No, huomenna saa lääkäri kertoa tuomion. Alkoi oikeasti jännittää tuo kaksosten mahdollisuus. Toivon kyllä rehellisesti vain yhtä.

Vierailija
6/9 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi olla, että olen viikkoa pitemmälläkin, koska mulla oli ovulaatiokipuja kahtena eri päivänä. Luulinkin jo ovuloineeni, mutta sitten 4-5pv päästä oli taas samanlaisia kipuja.

ap

Vierailija
7/9 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ultra paljasti, onko tulossa kaksoset?

Vierailija
8/9 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä ainakin olen varma viikoista koska tiedän milloin vauva on saanut alkunsa.

Minulla on muutenkin ollut pahoinvointi aika voimakasta. Vienyt tiputukseen.

Vierailija
9/9 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta loppuivat kuin seinään 12 viikolla