Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** ELOkuisten alkuviikko, ma-ti **

11.06.2007 |

Linkki viikonloppuun: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10508497&p=2&tmode=1&smod…

Myös Maakuli kävi kertomassa kuulumisia.

Västis

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin onkin ollut tänään ihanan vilpoinen päivä!!

Tuulta ja puolipilvistä, siis oikein jees ilma viime viikon helteisiin verrattuna.

Kantoliinasta, itse mietin aiemmin ja mietin edelleenkin sen testaamista, koska se tuntuis jotenkin äärettömän näppärältä kapistukselta muutamisssa hommissa!

Mutta jotenkin tuntuu järjettömältä maksaa trikoisesta suorasta kaistaleesta kantattua kangasta n.100egee....

Joten ompelijaan planttuna kyselen onko kukaan tehnyt moista kapistusta itse?

Mua kiinnostais testikappaleena koittaa sitä rengasliina versiota, se tuntuis mun käyttötarkoitukseen sopivammalta, taikka lähinnä nopeimmalta saada päälle! ( omakotitalon laaja remppa menossa LA tietämillä)

Itse sain tänään laitettua kaikki olemassa olevat vauvan vaatteet pestyinä ja viikattuina kaappiin odottamaan tulokkaan saapumista. Samoin valmiiksi on tullut myös pikkuiselle pussilakanat, lakanat, " tyynyliinat" ja sitteriin uusi päällinen.

Juuri tuon alkavan remontin takia halusin hoitaa homman valmiiksi ja pois alta mahdollisimman pitkälle, ettei iske stressi, kun pitäisi samaan aikaan hoitaa sekä vauvajuttuja että talo asioita.

Tänään sain myös soitettua vihdoin ja viimein ajan kätilölle ensi viikon ke, että pääsen juttelemaan tästä mun piikkikammostani, ja toivon todellakin, että saisin mokomaan ongelmaan helpotusta!

Täällä perätila on ehkä muuttunut ihmeelliseksi linkku asennoksi, ainakin välillä....

Välillä potkut tuntuu alempana, muttei kuitenkaan luulla asti, ja maha on niin hiivatin pinkeenä, et ilmeisesti ollaan välillä joko poikittain taikka ihan oikein päin, tiedä sitten...Ehkä sekin selviää perjantaina neuvolassa.

Miten muut joilla oli perätila bropleema, onko asento muuttunut?

Viinaksista vielä, ehkä meillä ainakin kompensointuu tilanne siinä, että meillä _ei harrasteta lainkaan_ " turhaa" juomista, ei viiniä ruuan kanssa, ei muutamaa sauna kaljaa jne. vaan jos juodaan niin sitten juodaan kunnolla humaltumistarkoituksella.

Ja jos puitteet on kondiksessa, niin en nää siinä mitään pahaa.

( Ja niistä puitteistahan sitä sitten toisinaan keskustellaan..Ainakin meillä! No harvempi suhde kait onkaan täydellinen heti alussa ja mielipiteet yhteneväisiä asiassa kuin asiassa...?)

Nyt töllön pariin!

Vierailija
42/42 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helgalle vastaisin kantoliinasta, ettei sitä tarvitse uutta ostaa. Käytetyn hyvän trikoisen saa 20 ¿:lla ja uusia kotimaisiakin trikoisia saa 50¿. Ei ne kaikki maksa 100¿.

Nopeestihan sitä tekee itsekin liinan, Tossa on linkki mistä löytyy ohjeita ja mittoja liinoihin, kaikenlaisiin.

http://groups.yahoo.com/group/tsi-kantoliina/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla