Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten kestät hiljaista miestäsi?
05.10.2008 |
Mun mies on niin hiljainen, että jos en itse kotona aloita keskustelua, hän ei varmasti sitä tee. Tuntuu joskus tosi raskaalta :( Saan liikaa aikaa itsekseni ja tulen miettineeksi tosi synkkiä asioita, olisi kiva jos hän joskus juttelisi oma-aloitteisesti jotain.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kestä hiljaisuutta, olen ylivilkas tms. Muuten meillä menee arvot ym. luonteet ihan kivasti yksiin. Yhdessä jo 10 vuotta, ja paljon ollaan totuttu, mutta silti on kestämistä tuossa hiljaisuudessa.
Meillä mies sitten joskus ei kestä edes minun puhettani, vaan jos puhun mielestään liikaa, hän saattaa yhtäkkiä vaan häippäistä vaikka kesken lauseen työhuoneeseen ja laittaa oven kiinni. Kun myöhemmin kysyn syytä, han sanoo ettei jaksanut enää kuunnella tai etten muuten olisi lopettanut tms. Loukkaannun aina tosi pahasti, koska en mielestäni ole mikään jyrä vaan minulle voisi uhan hyvin sanoa, että hei kulta, valitettavasti en nyt ole juttutuulella tms. Mutta ehkä sekin on liikaa tuolle hiljaiselle hissukalle, ehkä se on helpompi vaan poistua paikalta.